Autošosejā nākamsjā sezonā plāno ieviest jaunu ieskaites klasi R2 automašīnām

 

Foto: Valdis Zageuss

17.oktobris 2015 22:19

No nākamās sezonas Baltijas autošosejas čempionāta esošajai “Super 1600” klasei pievienosies R2 klases automašīnas. Par startu šajā klasē interesi ir izrādījušas vairākas rallija komandas un jaunie autosportisti.

No nākamās sezonas Baltijas autošosejas čempionātā, startējot kopā ar "S1600" klases automašīnām, piedalīsies R2 klases automašīnas, ar kurām plāno startēt jaunie Latvijas autosporta talanti, viņu vidū varētu būt gan "LMT Autosporta Akadēmijas" jaunie braucēji, gan Ralfs Sirmacis un Nikolajs Grjazins. Ja dalībnieku skaits ar R2 automašīnām būs pietiekami liels, tad šīm automašīnām tiks izveidota arī atsevišķa ieskaites klase.

“Autošosejas kā treniņu iespēja jaunajiem braucējiem ir nenovērtēta. Tā ir iespēja ne tikai mācīties braukt pa asflata segumu, bet arī braukt ar lielāku vidējo ātrumu. Turklāt autošoseja ir tā vieta, kur var saprast jebkuras izmaiņas automašīnas regulējumos,” stāsta “Baltic Motorsport Promotion” vadītājs Mārtiņš Dzenītis.

Šī gada autošosejas posmos Rīgā bija iespējams novērot, ka R2 automašīnas ir pietiekami konkurētspējīgas “Super 1600” klasē – divos no autošosejas posmiem uzvaras guva autošosejas vecmeistars Ģirts Krūzmanis un pasaules rallijkrosa čempionāta dalībnieks Reinis Nitišs, braucot tieši ar R2 klases automašīnu.

“Šobrīd Latvijā ir vairāk nekā 10 R2 klases automašīnas. Lai arī lielākoties tās ir rallijam sagatavotas automašīnas, tās ir iespējams aprīkot ar šosejas piekari. Turklāt izmaksas startam autošosejas posmā ir vismaz divas reizes zemākas nekā startējot rallijā,” apgalvo M.Dzenītis.

“Visticamāk, ka 2016. gadā atsevišķa Baltijas un Latvijas čempionāta ieskaite R2 mašīnām netiks izveidota. Tomēr, ja atsaucība šim R2 projektam būs pietiekami liela visa Baltijā, tad tiks izskatīta iespēja R2 klasei piešķirt arī čempionāta statusu,” stāsta Baltijas autošosejas čempionāta organizators Andis Meilands.

Interesi par savu komandas sportistu dalību šajā projektā ir izrādījis arī SRT komandas vadītājs Ģirts Krūzmanis: “Pirmkārt, tā ir iespēja piedalīties sacīkstēs ar mūsdienīgām, izturīgām automašīnām, kuras ir gana ātras un interesantas gan atbalstītājiem, gan skatītājiem. Savukārt jaunie rallija braucēji pierastu pie auto kontroles lielākā ātrumā, kā arī iemācītos braukt tīrākas trajektorijas un tas būtu kā labs pamats, lai veiksmīgi startētu asfalta rallijos, kas ir izteikti daudz, piemēram, Eiropas rallija čempionātā.”

SRT komandas vadītājs arī sola, ka autošosejas trasēs nākamgad būs iespējams redzēt visus komandas pilotus, viņu vidū arī Ralfu Sirmaci un Vasīliju Grjazinu, ja vien sportistiem nebūs jāaizvada kāds no rallija posmiem vai treniņiem.

Jaunā projekta ietvaros tiks veiktas izmaiņas posmu norisē, punktu skaitīšanas sistēmā un tehniskajos noteikumos.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pasaules pirmizrāde elektroauto Škoda Elroq Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance (+ VIDEO) 6

iAutolv ir klāt pilnīgi jaunā Škoda Elroq elektriskās piedziņas krosovera prezentācijā. Lasīt vairāk

 

Mercedes varētu svītrot krosoverus GLC un GLE

Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz plāno samazināt savu modeļu klāstu, kas šobrīd sastāv no 40 modeļiem un virsbūvju variantiem. Lasīt vairāk

 

Saražoti 100 miljoni Hyundai

Dienvidkorejas autobūves uzņēmumam ir pamats lepoties – visā pasaulē 57 gadu laikā ir saražoti 100 miljoni Hyundai automobiļu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Izmēģinām jauno Porsche Panamera e hybrid (+ VIDEO)

Porsche ne pa jokam ir aizrāvies ar elektromobilitāti, tāpēc četras no septiņām jaunā Panamera modeļa versijām ir nopietni elektrificētas. Tās saucas e-Hibrid un aprīkotas ar jaudīgu spraudņa tipa hibrīdiekārtu. TV Autoziņas izmēģinās Porsche Panamera 4 e-Hybrid ar 470 ZS, un jā - arī tas ir lādējamais hibrīds Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti