AUDI AG ir sasniedzis nosprausto mērķi, 2008. gadā pirmo reizi uzņēmuma vēsturē pārdodot vairāk nekā vienu miljonu automobiļu. Ar 1 003 400 pārdotām vienībām visā pasaulē, Audi palielinājis pārdošanas apjomu par 4,1 procentu (2007: 96 151).
Jaunais Audi Q5 un veiksmīgā jaunā Audi A4 modeļu saime palīdzēja iepriekšējā gada decembrī palielināt pārdošanas apjomus par 17,4 procentiem, līdz 82 800 vienībām (2007: 70 523).“Šo 13. rekordu gadu pēc kārtas palīdzēja sasniegt visa Audi komanda. Es gribētu pateikties visas valdes vārdā par jūsu uzticamo darbu,” saka
Ruperts Štādlers (Rupert Stadler), Audi AG valdes priekšsēdētājs. „Arī sarežģītajā 2009. gadā mēs turpināsim paļauties uz šo spēku. Mums ir ambiciozi ilgtermiņa mērķi: mēs vēlamies padarīt Audi par pasaulē vispievilcīgāko premium zīmolu.“
Iepriekšējā gada laikā Ingolštatē bāzētais uzņēmums tirgū piedāvāja 12 jaunus vai uzlabotus modeļus. Jaunākā modeļu gammu premium klasē nodrošināja pārliecinošas priekšrocības Audi automobiļiem. Visbūtiskākie jaunievedumi bija Audi A4 limuzīns, kas Eiropā parādījās 2007. gada novembrī, Audi A4 Avant, kas tam sekoja aprīlī, kā arī atjauninātie Audi A3 un Audi A6; un pilnīgi jaunais Audi Q5.
“Mēs turpināsim piedāvāt savus jaunumus saskaņā ar plānu: arī 2009. gadā plānojam prezentēt jaunus Audi modeļus,” saka Pēteris Švarcenbauers (Peter Schwarzenbauer), AUDI AG par mārketingu un pārdošanu atbildīgais valdes loceklis.
Audi izaugsmes mērķi īpaši veiksmīgi sasniegti Eiropas tirgos un Āzijas – Klusā okeāna reģionā. Rietumeiropā vienas vienības pārdošanas apjomi decembrī (53 900) pārsniedza iepriekšējā gada rādītājus par 22,7 procentiem (2007: 43 969). Kopumā 2008. gadā Audi šajā reģionā pārdeva 667 000 automobiļus, par 2,5 procentiem vairāk nekā iepriekšējā gadā (2007: 650 407). Šie izcilie pārdošanas apjomi ļāva nodrošināt arī rekordlielas tirgus daļas Rietumeiropā un Vācijā.
Āzijas – Klusā okeāna reģionā Audi decembrī piegādājis jaunus automobiļus apmēram 14 000 klientiem, kas nozīmē pārdošanas apjomu pieaugumu par 15,6 procentiem (2007: 12 097). Visa gada laikā šajā reģionā Audi iegādājās 155 100 klienti – par 15,6 procentiem vairāk nekā 2007. gadā.
ASV, trešajā lielākajā Audi eksporta tirgū 87 760 automobiļu pārdošana 2008. gadā nozīmēja 6,1 procenta kritumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu (2007: 93 506). Decembrī Audi šeit pārdeva 7 712 vienības, par 9,3 procentiem mazāk kā iepriekšējā gadā (2007: 8 504).
Audi importētājs Latvijā un Lietuvā 2008. gada laikā pārdeva 841 jaunu automobili (2007: 1 072) – 357 (2007: 565) Latvijā un 484 (2007: 507) Lietuvā.
“Mēs lepojamies ar to, ka pārstāvam auto zīmolu, kas 2008.gadā ir visvairāk audzis un pilnveidojies. Šī brīža ekonomiskajā situācijā sadarbība ar visā pasaulē augšupejošu ražotāju ar stabiliem finanšu rādītājiem un augstu likviditāti ir liela veiksme. Un Audi panākumi ir arī mūsu klientu panākumi – šajos izaicinājumu pilnajos laikos sadarbība ar ilgtspējīgu zīmolu un uzņēmumu ir neapšaubāma priekšrocība. Latvijā un Lietuvā 2009.gadā mēs turpināsim attīstīt Audi premium reputāciju un piedāvāsim esošajiem un potenciālajiem klientiem jaunākos Audi modeļus atbilstošā līmenī. Ņemot vērā apstākli, ka Audi šobrīd ir jaunākā modeļu gamma premium segamentā, kā arī tiek solīti pilnīgi jauni, nebijuši modeļi, mēs ar nepacietību gaidām 2009.gada izaicinājumus kopā ar Audi,” komentē Espens Egelunds (Espen Egelund), Audi importētāja Latvijā un Lietuvā “Moller Auto Baltic” vadītājs.
Varbūt arī pēdējo? :D
Nu vismaz uz nākamo desmitgadi...