Būs smaga cīņa... 26

 
13.decembris 2002 9:30

Šobrīd divos lielākajos vācu autouzņēmumos tiek pabeigta divu kompaktās klases auto izstrāde - jaunās paaudzes hečbeks "Audi A3" un pilnīgi jaunais modelis BMW 1-series, kas uzskatāms par BMW debiju šajā segmentā.

Abi modeļi ir ļoti līdzīgi pēc saviem izmēriem, dzinēju izvēli un pat pēc cenas, kas uzreiz pēc auto pirmizrādēm nozīmē ļoti sīvu konkurenci par pircēju iegūšanu. Jaunums no Audi būs "iespējams" trijos veidos: trīs un piecu durvju hečbeks, kā arī universāls. BMW 1-series būs tādās pašās modifikācijās, kas vēlāk tiks papildinātas ar rodsteru un kupeju. Dzinēji, kas paredzēti šiem auto, pēc savām jaudām būs līdzīgi. "Audi A3" tiks aprīkoti ar ar četrcilindru benzīna dzinējiem ar jaudu no 116 līdz 150Zs, bet modeļa virsotnē būs 185Zs turbodzinējs. Vēl būs arī iespēja izmantot dīzelīšus - ar jaudu no 100 līdz 165 Zs. BMW 1-series arī labi sagatavots cīņai par pircēju simpātijām - šis auto būs aprīkots ar benzīna dzinējiem ar jaudu no 105Zs līdz 240Zs, kā arī jauno turbodīzeli ar 150Zs jaudu. Protams, ka 240Zs dzinējs tiks tikai BMW M1 modelim. Jāatzīmē, ka abi jaunumi tirgū parādīsies gandrīz vienlaicīgi. Jaunās paaudzes Audi A3 bāzes versija maksās no 18 līdz 19 tūkstošus eiro, bet BMW 1-series bāzes versija maksāšot 18.300 eiro. iAuto
 
Visi komentāri
 
55198. viesis 13.decembris 2002 9:33
0 0 Atbildēt

Audi vs. BMW. Ciinja turpinaas:)

55202. viesis 13.decembris 2002 9:44
0 0 Atbildēt

Padargi tie mazulishi...

55204. viesis 13.decembris 2002 9:46
0 0 Atbildēt

nafig taadu, ta jau A8 labaak:)

55206. viesis 13.decembris 2002 9:46
0 0 Atbildēt

Jap padaargi.

Redaktors 13.decembris 2002 9:47
0 0 Atbildēt

Jā, biju vakar Audi centrā uz jaunā A8 prezentāciju. Nu neko, Audi smuku aparātu uztaisījuši...

55214. viesis 13.decembris 2002 9:53
0 0 Atbildēt

BMW M1, nu nezinu, nezinu, bet vareetu buut intresanti:)

55218. viesis 13.decembris 2002 10:08
0 0 Atbildēt

ai, tad jau labaak audi!

55221. viesis 13.decembris 2002 10:12
0 0 Atbildēt

Ja tas BMW buus taads kaa bildee, tobish liidziigs Z3 M Coupe, ta nu mans toch pa bembi balsotu, bet nu savaadaak laikam Audi jamo ierullee....

55228. viesis 13.decembris 2002 10:32
0 0 Atbildēt

NJaa bet Audi nekad nebuus pakalpiedzinjas A3 !!! IMHO pakalpiedzinja rulle vairaak nekaa prieksheejaa.

55238. viesis 13.decembris 2002 11:09
0 0 Atbildēt

Nu ko tagad atkal saksies flems par quattro un pakalpiedzinjas, Audi un BMW ???

55243. viesis 13.decembris 2002 11:29
0 0 Atbildēt

Abie tie aparaati ir neadekvaati daargi. Praatiigs cilveeks par to naudu driizaak nopirks kaadu francuuzi vai japaani.

55248. viesis 13.decembris 2002 11:46
0 0 Atbildēt

Par sevi varu teikt - viennozimigi BMW!!!

55254. viesis 13.decembris 2002 11:59
0 0 Atbildēt

ja bet audis bus quattra pieejams kamer BMW pakala.

55255. viesis 13.decembris 2002 12:13
0 0 Atbildēt

Vai tad Audi A3 top modelis nav S3 ar 200+ ZS, jeb taads vairs nebuus? Rakstaa kaa jaudiigaakais ir mineets tikai ar 185 ZS ?!

55258. viesis 13.decembris 2002 12:27
0 0 Atbildēt

Audi S serija parasti paradas tad, kad modelis jau ietirgots un visas bernu slimibas izslimotas. Gan jau ka bus S3, kur ta vinsh d.. liksies...

55260. viesis 13.decembris 2002 12:31
0 0 Atbildēt

Ko juus - daargi, daaargi... Protams, ka daargi! Un BMW cena ir pamatota, jo tas ir Premium segments, nekaads tev golfs vai fokuss. Nu par Audi - nezinu, itkaa jau vinji arii LJOOOOOOTI grib sevi pozicioneet Premium segmentaa... Uz to pusi velk, bet vai var iisti ieskaitiit - to raadiis laiks...

55262. viesis 13.decembris 2002 12:37
0 0 Atbildēt

Ja man buutu jaaizveelas, tad es njemtu Audi universaalu ar mazaako 100 ZS diizeljmotoru. Shis modelis sniegtu praktiskumu savienojumaa ar taupiibu. Degvielas pateerinsh pie mana mieriigaa braukshanas stila iekljautos 5 litru robezhaas uz 100 km. Buutu jaapareekjina tikai, par cik mashiina ar diizeljmotoru maksaatu daargaak par savu ,,benziina,, maasu.

55264. viesis 13.decembris 2002 12:40
0 0 Atbildēt

To tigers: Audi jau sen ir premium segmentaa, Atskiribu liela trijnieka parktiski nav. Atskirigas ir tikai katras markas merkauditorijas.

55271. viesis 13.decembris 2002 13:49
0 0 Atbildēt

Nu Audi S3 būs ar V6 3.?? l litrīgu motoru pēc ārzemju auto preses ziņām.

55273. viesis 13.decembris 2002 14:02
0 0 Atbildēt

To Coolberg:

Zeel, ka Audi S seerijas saak paarveersties par shoseju mosnstriem. Mazie autini zaudee savu izsvarojumu, un Latvijas apstaakliem vairs nebuus tik interesanti.

55276. viesis 13.decembris 2002 14:21
0 0 Atbildēt

Jā, būs arī 3,2 V6 250 Zs audis

55281. viesis 13.decembris 2002 14:34
0 0 Atbildēt

priekš kompaktklases vispār, cenas abiem diviem ir neadekvātas.

55290. viesis 13.decembris 2002 14:50
0 0 Atbildēt

mani vienmēr kaitinājis ka ja ražo mazu auto tad tas ir ar s.... salona apdari, grabošs, skaļš

tā kā ja mazauto ir labā kvalitātē cena arī ir laba jo tas, ka kaut kas ir mazāks jau nemaksā mazāk

šie mazauto tomēr būtiski atšķiras no citiem mazauto ar kvalitāti

BMW 50jos gados ražōja labus mazauto - drīz atkal tādi varbūt parādīsies

55309. viesis 13.decembris 2002 16:04
0 0 Atbildēt

heh, man jau patiik. pashi braukaa ar $2-5K veertiem auto, bet speci suuraakie ;-)

55322. viesis 13.decembris 2002 18:14
0 0 Atbildēt

Kursh shodien braukaa ar 2-5 K USD veertiem auto, tas varbuut peec 3-5 gadiem pirks mazlietotu kompaktklases Audi vai BMW, par kuru shai rakstaa ir runa.

56792. viesis 25.decembris 2002 21:32
0 0 Atbildēt

atkal ciinjas par smirdiigiem fashistu autinjiem :((((

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti