Divi spēcīgi zīmoli tagad apvieno spēkus un radošo potenciālu. Dizaina, inovāciju un tradīciju jomā Audi un Prada savās nozarēs ieņem vadošās pozīcijas. Tagad šie divi uzņēmumi vēlas apvienot spēkus kopīgos sporta un kultūras projektos.
Pirmais notikums, kurā abi zīmoli sadarbosies, ir sporta pasākums 2009. gada februārī – kopīgi sponsorētā jahta „Luna Rossa” piedalīsies Louis Vuitton Pacific Series sacensībās. Uz jahtas buras, kā arī uz komandas uniformas būs redzami Audi un Prada logo. Kopīgais vēstījums ir – zem jahtas estētiski pievilcīgā, dinamiskā eksterjera tiek izmantotas tikai modernākās tehnoloģijas un izmeklēti materiāli. Prada un Audi zīmolu produkti šādus standartus simbolizē vienlīdz lielā apmērā – tie abi ir ekskluzīvu materiālu un meistarības iemiesojums. Šis ir tikai sākums vairāku projektu kopīgai sponsorēšanai sporta un kultūras jomā.Audi un Prada atzīst, ka gan modes, gan automobiļu pasaulē luksus līmeni var sasniegt ar labu dizainu un augstākajiem kvalitātes standartiem. Abi uzņēmumi savos produktos, kas bieži vien pielāgoti individuālām vajadzībām, izmanto tikai augstākās kvalitātes materiālus. Abiem zīmoliem mantojumā nāk ilgstošas tradīcijas, bet vienlaikus tie demonstrē savu kompetenci kā mūsdienīgi modes noteicēji. Ņemot vērā šos apstākļus, šogad uzņēmumi plāno strādāt kopā: „Audi un Prada ir spēcīgi zīmoli. Mūsu mērķis ir šos spēkus apvienot un izveidot ilgtermiņa sadarbību,” saka Pēteris Švarcenbauers (Peter Schwarzenbauer), AUDI AG valdes loceklis, kas atbildīgs par mārketingu un tirdzniecību. „Mēs ceram, ka šīs sadarbības rezultātā radīsies lieliski augstākās kvalitātes projekti.”
Audi AG pastāv sena tradīcija atbalstīt kultūras norises, tā ieņem centrālo lomu uzņēmuma filozofijā. Prada nostāja ir līdzīga: 1995. gadā Itālijas uzņēmums izveidoja Fondazione Prada – fondu, kas atbalsta mūsdienu māksliniekus, arhitektus, filmu veidotājus un filozofus. 1995. bija gads, kad arī Audi paplašināja savu līdzdalību kultūrā un kļuva par Zalcburgas festivāla galveno sponsoru. Audi atbalsta ne tikai vairākus reģionālus mākslas un kultūras pasākumus, bet uzņemas arī lielākus projektus, piemēram, uzvedumus Bavārijas Valsts operā Minhenē. Latvijā Audi ir Latvijas Nacionālās operas orķestra patrons kopš 2005. gada. Kopā ar Prada Audi vēlas dažādos veidos veicināt šādus pasākumus.
Burāšana ir jaunākais AUDI AG plašā sporta aktivitāšu klāsta papildinājums. Kopš 2007. gada Audi ir TP 52 Breitling MedCup, kas 2008. gadā tika pārdēvēts par Audi MedCup, sacīkšu galvenais sponsors. Tagad vācu-itāļu partneriem ir laiks pacelt buras Louis Vuitton Pacific Series sacīkstēs.
Vispār jau drusku velk uz krievu šņabi! :)
liquorama.biz/images/Stolichnaya%201.75.jpg