(!) «Lielais Orientēšanās Brauciens II» veiksmīgi finišējis, tuvojas «LOB III» 225

 
19.februāris 2009 0:00

Sestdien Iecavā, kafejnīcas "Saulgoži" stāvlaukumā tika dots starts nu jau otrajam "Lielajam Orientēšanās Braucienam" - LOB II. Uz starta stājās rekordliels skaits dalībnieku - 84.

Dalībniekiem deviņu stundu laikā bija jāatrod un jānofotografējas 65 kontrolpunktos. Ne visi punkti bija atzīmēti uz kartes, vairāki bija jāatrod ar loģikas, tranportiera un lineāla palīdzību. Diemžēl viens punkts kļūdas pēc nebija ievietots starp fotogrāfijām un tāpēc šis rezultāts visiem tika anulēts. Dalībniekiem vajadzēja apciemot Daudzevas lielveikalu un atvest tiesnešiem "kukuli" (ar čeku pareizā laikā) - viekals tika izpirkts tukšs... Daži punkti tika fotografēti vasarā, kas arī dažiem sagādāja papildus problēmas.



Kaut arī ceļi bija ļoti slideni, finišēja gandrīz visi - tikai divi automobiļi pēc grāvju / krūmu apmeklējuma nespēja paši atgriezties finišā laikā. Deviņās stundās vidēji tika nobraukts 500 kilometru. Daži dalībnieki paspēja pat iegriezties autoservisā un pēc tam turpināt ceļu...







Tiesneši (Inese, Inga, Sanda, Intars, Anita un Gunārs) bija ļoti pārsteigti par interesantajiem "kukuļiem", kas tika atvesti no Daudzevas - īpaši izcēlās #77 ekipāža, atvedot ļoti garšīgu siļķi, kā arī ekipāža #55, kas atveda odekolonu "Rallijs" :) Patiesībā nebija iespējams noteikt, kurš kukulis bija vislabākais, jo katram bija ielikta kāda interesanta doma.

Rezultāti tiek apkopoti, ir jau publicēti - pagaidām bez ātruma pārkāpuma sodiem. Bet neuztraucieties, arī par ātruma pārkāpumiem sodi tiks piemēroti!


Starp citu, ieplānojiet 4.aprīli - tad notiks "Lielais Orientēšanās Brauciens III". Visticamākais norises reģions - Kurzeme + Lietuva. Reģistrācija uz LOB III jau sākusies!


Par apbalvošanu informācija vēl būs - bet jau zināms, ka tā nenotiks trešdien.

Kā jau dalībnieki pieprasīja, šoreiz tika pārbaudīti pilnīgi visi dalībnieku logeri un piemēroti sodi par noteiktā ātruma pārkāpšanu līdz pat dalībnieku diskvalifikācijai.

Oficiālie rezultāti, kuros ir iekļauti arī CSN sodi, ir publicēti.

Uzvarētāju apbalvošana notiks pirmdien, 23.februārī, pl.19.00 restorānā "Staburags" (Čaka/Stabu ielu krustojumā).
 
Visi komentāri
 
266539. viesis 10.februāris 2009 14:25
0 0 Atbildēt

Vai 35 nebija nevienas atbildes uz jautājumiem ?

Redaktors 10.februāris 2009 14:35
0 0 Atbildēt

+200

266547. viesis 10.februāris 2009 15:33
0 0 Atbildēt

#51 veikala punkti = 0 ?

Redaktors 10.februāris 2009 15:44
0 0 Atbildēt

Veikals nebija pareizajā laikā...

266550. viesis 10.februāris 2009 15:50
0 0 Atbildēt

Vai varētu uzzināt atbildes uz jautājumiem ?

#80

266551. viesis 10.februāris 2009 16:00
0 0 Atbildēt

Neliels publisks protests !

Nolikumā skaidri bija rakstīts, ka "Pieļaujamais kavējums uz finišu - 15 minūtes". Nekāda informācija par sodu nav.

Sapulcē hi-hi un ha-ha veidā tika paskaidrots, ka tālāk sods 100p par minūti un kavējot lielu laiku visi wp praktiski nodzēšas.

Mēs nokavējām 9 min. Tiesneši finišā paskaidroja, ka viņu hi-hi un ha-ha sapulce (pielikums nolikumam) nozīmē to, ka pirmās 15 min. tiek sodītas, bet sākot ar 16 min. kavējumu ir diskvalifikācija. Kāpēc mēs rezultātos neredzam diskvalificētos ?

266552. viesis 10.februāris 2009 16:06
0 0 Atbildēt

Vēl viens jautājums . Kā sanāca, ka viena ekipāža finišēja precīzi 9 stundās ? Vai, tad par sekundēm sodīt nevajag ? Vēl jo vairāk sapulcē teica, ka finiša tiesneši atradīsies starta vietā. Kad finišējām mēs, tad neviena tur nebija. Kāpēc ? Man liekas, ka vajadzētu ievērot rakstisko nolikumu un ievērot laika maratoriju līdz sodu saņemšanai.

Redaktors 10.februāris 2009 16:16
0 0 Atbildēt

Viena ekipāža tiešām finišēja tieši savā beidzamajā minūtē.

Uz nākošo LOB būs pamatīga sodu tabula.

Redaktors 10.februāris 2009 16:19
0 0 Atbildēt

Tiesneši neatradās tur, jo laiks bija stipri kavēts un vairs [teorētiski] nebija jēgas gaidīt, bet iekšā tak jūs sagaidījām :)

266555. viesis 10.februāris 2009 16:28
0 0 Atbildēt

Par kavēto laiku arī mums ir lielas pretenzijas, jo tiešām nolikumā nekas nav teikts par 100 soda punktiem par minūti, bet ir uzsvērts, ka 15 minūšu kavēšanās ir pieļaujama (bet NEVIS SODĀMA)!!!

Tā jancīgi ieraudzīt savos rezultātos -100 punktus kavētā laika dēļ. Kaut kas organizatoriem nav sanācis godīgi un saprotami. Vajag laboties, citādi var pazust vēlme piedalīties nākamajos braucienos.

#78

266556. viesis 10.februāris 2009 16:29
0 0 Atbildēt

Tomēr rūgtums saglabājas par vienpusīgu rakstiska nolikuma neievērošanu no tiesnešu puses. Ja rakstīts, tad rakstīts. Redzu, ka neesam vienīgie kam šādas pretenzijas. Arī otrā diskusijā ir tādi paši "nesaprašas" kā mēs.

Redaktors 10.februāris 2009 16:31
0 0 Atbildēt

Vienmēr tiek gaidīts tikai 15 minūtes pēc noteiktā laika. Tā nu tas ir iekārtots. Sanāca sagadīšanās, ka tieši pēdējie bija tie, kuri arī palīdzēja un drīkstēja nedaudz piekavēt...

266559. viesis 10.februāris 2009 16:33
0 0 Atbildēt

Sapulcē manuprāt ļoti skaidri pateica - par katru minūti mīnus 1 atrasts punkts

un ļoti ļoti ieteica nekavēt tās 9h.

Bija pat jautājums vai pēc ~30min kavējuma braukt pa taisno mājās - uz ko atbildēja ka sods ir pamatīgs, bet logeri jau jāatved.

266560. viesis 10.februāris 2009 16:41
0 0 Atbildēt

Raimo22 finishejaam tiehsam precizi savaa minute, ja nepamaniji, kad uznema laiku tiesnesi tavas sekundes neskaiiitjas, tatad finisha ari sekundem nav nozime, svarigi, kads cipars ir pirms tam, tatad ja tas ir vienalga tu iebrauc 21 minutes 2 sec, vai 58, tu esi iebraucis 21 minutee :)

Peace !

266561. viesis 10.februāris 2009 16:42
0 0 Atbildēt

Bet galvenais taču ir nolikums un nevis kāda personiskais viedoklis (kaut arī kāds ir organizators). Ja nolikumā teikts, ka pieļaujamais kavējums ir 15 minūtes, tad arī soda punkti (kas nolikumā nav minēti) jārēķina ar 16.minūti.

Ja nolikumā teikts, ka nedrīkst braukt reibumā, tad bija jānoņem no trases tās mašīnas, kur līdzbraucēji jau starta vietā malkija šampanieti.

Ja nolikumā teikts, ka par CSN pārkāpumu (trīs reizes) ir diskvalifikācija, tad lūdzu tos, kas joņoja uz 140 km/h visiem garām, noņemiet no trases. Tāpēc jau dažas mašīnas kavēja, jo negribēja skriet ar >100 km/h uz Iecavu.

Redaktors 10.februāris 2009 16:44
0 0 Atbildēt

Logeru informācija tiek pārbaudīta un sodi būs!

266565. viesis 10.februāris 2009 16:56
0 0 Atbildēt

Par kavējumiem viss ir pareizi, 1 min.= 100 soda punkt,i mēs tāpēc neriskējām savākt vēl divus kontrolpunktus, jo baidijaamies nokavēt un ieradāmies 28 minūtes PIRMS sava laika. Tas liek plānot maršrutu un disciplinē.

Kā tur palika ar tiem punktiem, kas pienākas par "azimuta punkta" atrašanu?

Redaktors 10.februāris 2009 16:59
0 0 Atbildēt

Par azimuta savākšanu tika piešķirti 100 + 200 punkti. Kopā 300, kā solīts.

266567. viesis 10.februāris 2009 16:59
0 0 Atbildēt

"Ja nolikumā teikts, ka nedrīkst braukt reibumā, tad bija jānoņem no trases tās mašīnas, kur līdzbraucēji jau starta vietā malkija šampanieti."

Ne jau līdzbraucēji sēdās pie stūres:D

Nu ko var ņemties, tā kā tāds bērnudārzs? Mēs arī iepriekšējā braucienā iebraucām pēdējā minūtē, un kas?

Šoreiz arī jau no paša sākumā rēķinājāmies, ka mums ir dotas 9h, par katru minūti vairāk 100punktus zaudējam!

Vajag baudīt pasākumu, nevis meklēt, kur piesieties, ja paši neesat pareizi sapratuši! :)

266568. viesis 10.februāris 2009 17:00
0 0 Atbildēt

To:Bencik

Neņem personīgi. Nekādu pretenziju, tikai cieņa.

Jautājums ir par rakstisku nolikumu un tā ievērošanu no tiesnešu puses.

Anonīmajam:266559 - Izlasi nolikumu !

Redaktoram: Ko nozīmē vienmēr ? Cik saprotu, tad šis ir 2 brauciens. Piedāvāju atcelt šos sodus līdz 15 min. Nākamreiz, kad sagatavosiet korektu nolikumu, tad varēsiet sodīt.

Mums vispār labi sanāca - izvilkām vienu ekipāžu no grāvja, saprotot, ka ziedojam savas gaišās minūtes un saņemot kompensācijā tumšās. Vēl tiek noņemts 121wp. Kāpēc nevarēja pretēji apskatīt, kas braukuši garām un visiem ieskaitīt. Šādā situācijā visi zaudē, bet vinnē tikai tie, kas šo punktu neparedzēja savā maršrutā. Kas tā par noslieci uz sodiem ?

#80

266569. viesis 10.februāris 2009 17:09
0 0 Atbildēt

Ko organizētāji domā darīt ar BMW X5, kas divas reizes (turp un atpakaļ) pārbrauca dzelzceļa pārbrauktuvi pie sarkanā signāla pirms Salaspils memoriāla, kamēr citi stāvēja un gaidīja?

266570. viesis 10.februāris 2009 17:14
0 0 Atbildēt

Atbalstu organizatorus - bija mazas lažas šoreiz, bet kopumā pasākums bija izdevies un bija ļoooti interesanti!

Un vēl - ko var cepties par tām soda minūtēm - pirmajā LOB braucienā arī nokavējām 7 minūtes ar domu, ka 15 minūtes jau ir atļautais - nu bija tie 700 soda punkti, nu un?! balvu fonds jau nav 100000 ls, un, "uz biksēm nespēlējam", tā kā neredzu iemesla cepties :) uz LOB II jau bija mācība un strikti ievērojām kontrollaiku apzinoties sankcijas!

#67

266571. viesis 10.februāris 2009 17:14
0 0 Atbildēt

Piekrītu Raimo22, ne visi, kas piedalījās, ir šādu pasākumu profi. Mēs braucām piedzīvojuma un intereses dēļ, nevis lai izcīnītu trofejas. Tie, kas startēja pirmie, "bonusā" dabūja vairāk gaišā diennakts laika, ja kas. Arī WP121 "noņemšana" radīja savas korekcijas (ja gribētu "kasīties", varētu teikt, ka šī iemesla dēļ izmainījām maršrutu un iebraucām neceļos, kādēl arī pazaudējām laiku). Lai nu kā, organizatoriem ir jāseko nolikumam, nevis savām "hi-hi ha-hā" izjūtām.

#78

266572. viesis 10.februāris 2009 17:15
0 0 Atbildēt

"

266569. viesis 10.02.2009 17:09

Ko organizētāji domā darīt ar BMW X5, kas divas reizes (turp un atpakaļ) pārbrauca dzelzceļa pārbrauktuvi pie sarkanā signāla pirms Salaspils memoriāla, kamēr citi stāvēja un gaidīja"

Nu tad izlasi nolikumu - protestu iesniedzi 30 min pēc finiša vai nē?

Ja nē, tad par ko mēs te runājam?

katrs pats atbild par to kā ievēro CSN vai nē un nejau konkurenti būs tie kas fiksēs ko kurš pārkāpj. Tā var aiziet līdz absurdiem, ka sākam bezmaz filmēt kā kāds brauc.

P.S. un nē, man nebija X5

#41

266573. viesis 10.februāris 2009 17:18
0 0 Atbildēt

Mana ekipāža kopā ar visām parējām godīgi pie Salaspils memoriāla pārbrauktuves stāvēja. Kopā kādas sešas bijām abos virzienos... kā arī ceļā uz Jumpravas punktu pārbrauktuve bija... tur gan kāds pacentās pārskriet, tikai nepiefiksējām auto

#43 (Black Mercedes)

266574. viesis 10.februāris 2009 17:22
0 0 Atbildēt

Par braukšanu pie sarkanā uz pārbrauktuves vajag automātā DSQ, jo tajā pašā nolikumā ir rakstīts, jābrauc ievērojot CSN. To visu var paarbaudiit logeros - 1 brauc 5 stāv pie pārbrauktuves.

266576. viesis 10.februāris 2009 17:39
0 0 Atbildēt

Brauciens bija interesants paldies, un mūsu kukulis arī bildē redzams, bet kāpēc nav punktu, it kā pareizajā laikā arī bijām.

Nr.13

Redaktors 10.februāris 2009 18:01
0 0 Atbildēt

#13 ir OK

266582. viesis 10.februāris 2009 18:04
0 0 Atbildēt

Par nolikumu un kavējumiem, nolikuma punkts nr. 2.3. Dalībnieku sapulcē organizatora paziņotās izmaiņas vai papildinājumi ir oficiāls šī nolikuma papildinājums.

Ekipāža nr. 17

266588. viesis 10.februāris 2009 21:23
0 0 Atbildēt

Snifs vai Jūs kaut ko dzirdējāt par sodiem no pirmās minūtes ? Vai Jūs nelasījāt kārtīgi nolikuma, ko izsniedza pirms starta par 15 pieļaujamajām minūtēm ? Jūs pareizi pamanījāt, ka sapulcē teiktais ir tikai papildinājums nevis pamatnolikuma anulēšana. Tāpēc nav godīgi sodīt dalībniekus kuri kavēja līdz 15 min.

Protams, ja nesodot kavētājus jums jāatdod dažas vietas, tad cilvēcīgi Jūs saprast var.

266590. viesis 10.februāris 2009 21:31
0 0 Atbildēt

Kavēt nedrīkstēja, arī iepriekšējā LOB bija tieši tāda pat sistēma - nevar pēkšņi uzrasties ar saviem noteikumiem!

Ja varētu kavēt 15 min., tad brauciens būtu 9 h un 15 min. garš, kāda tad tam jēga?

Nokavēji vairāk par 15 minūtēm - var saņemt sodu - DSQ. Nokavēji mazāk - par katru minūti viens OZ mazāk! Kāpēc jāiedomājas, ka DRĪKST kavēt???

Uz randiņu ar puisi esi atnākusi, vai sporta sacensībās piedalies?

266591. viesis 10.februāris 2009 21:45
0 0 Atbildēt

Galvenais, ka par 15 minētēm un sodiem cepas tie, kuriem tāpat nespīd godalgotās vietas. Tad par ko kreņķis, ja grib redzēt, kā būtu ja būtu novelk failu un labo un sortē kā vien gribās un priecājas.

266593. viesis 10.februāris 2009 22:44
0 0 Atbildēt

Pirmajā LOBā arī mums bija laika pārtēriņš, veselas 27 min., jo, toreiz finišu bija krietni srežģītāk atrast. Nevienu nevainojam, toreiz bija 10st +15min (par katru min. -100p.) no 16 min diskābelis. Šoreiz, ļoti rūpīgi vaktējām laiku, lai nav virs 9st., rezultātā pat 19min ātrāk. it kā jau varēja ņemt vēl divus punktus, bet mācība jau bija no decembra.

Par 121 kp varēja jau kādu + pielikt tiem kas tur bija, jo SMS jau atnāca krietnu laiku vēlāk.

Nezinu vai lielajiem apvidniekiem, bija kāda lielāka priekšrocība, jo bija jau jābrauc, ievērojot csn, pēc bedrainās gruntenes varbūt ātŗāk būs jābrauc uz servisu (trīs kalpaki arī aizgāja nebūtībā), domāju ka fordiņš izvilks arī LOB III. Tiekamies 4.aprīlī

#18

266594. viesis 10.februāris 2009 23:00
0 0 Atbildēt

To 266588, diezgan rūpīgi izlasījām visus izsniegtos papīrus. Un mums radās jautājums kāda ir penalizācija par kavējumu un pārsniegtu pieļaujamo kavējumu, tāpēc arī pievērsu uzmanību atbildei uz šo jautājumu dalībnieku sapulcē, un vismaz es sapratu, ka pārsniegtas laika normas gadījumā, bet nepārsniedzot pieļaujamo kavējumu tiek piemēroti 100soda punkti par katru nokavēto minūti, bet pārsniegta pieļaujāmā kavējuma gadījumā rezultāts netiek aprēķināts vispār. Un manuprāt penalizācijas notiekšana šajā gadījumā nabūt nav pretrunā ar pamat nolikumu ne arī ar biļetenu Nr.2 kurā bija norādīts pieļaujamais kavējums.

266597. viesis 10.februāris 2009 23:42
0 0 Atbildēt

Tik daudz pretenzijas par pieļaujamajām kavējuma 15 min,bet ne reizi neesmu redzējis redaktora atbildi.Kas tad nu???Nav ko teikt?

Varbūt labāk paskaidrot cilvēkiem,lai liekas mierā?

266601. viesis 11.februāris 2009 10:08
0 0 Atbildēt

Paldies organizatoriem! Mēs (pieļauju, ka vienīgā ģimenes ekipāža-vecāki un bērni) braucām atpūsties, iepazīt nezināmo Latvijas daļu. Pie pirmās reizes pieļāvām daudz kļūdu, taču pārliecinājāmies, ka pat īpaši neiespringstot uz ātrumu, esam spējīgi nebūt pēdējie. Mums patika!

Organizatoriem laikam tomēr vajadzētu sakārtot nolikumu tā, lai nekas nebūtu pārprotams. Šeit neder atruna, ka vienmēr tā ir bijis - daudzi šādās sacensībās piedalas pirmo reizi un neko nenojauš par to, kas bijis iepriekš.

Domāju ka par lielajiem CSN pārkāpumiem tomēr vajadzētu ziņot organizatoriem, bet nolikumā noteiktajā laikā.

266602. viesis 11.februāris 2009 10:22
0 0 Atbildēt

Mēs bijām #29

266603. viesis 11.februāris 2009 11:09
0 0 Atbildēt

Sveiki!

Cik noprotu shis ir tikai otrais shads LOB brauciens! Es piedalijos pirmo reizi. Ljoti patika! Planoju piedalities ari nakamajaa. Bet vai ir kads info / idejas - cik shadi LOB braucieni planoti 2009. gadaa?? Vai tie buus veel paaris, vai ar kaadu konkretu regularitati, piem., 1x 2 menesos??

#62

P.S. Man kaa jauninjajam uzreiz bija skaidrs, ka par KATRU nokavetu minuti -100 punkti, taa ka nav ko cepties par sho noteikumu!!

P.S2. vajadzetu gan tiem, kas nobrauca garaam un pat apstaajaas pie wp 121 pieskaitit tos 100 punktus, jo tieshaam vinneetaaji shoreiz sanaak tie, kas tur neplaanoja braukt, nevis tie, kas iespringa un mekleeja!

266604. viesis 11.februāris 2009 11:27
0 0 Atbildēt

Neviens jau necepas par gūtiem vai atskaitītiem punktiem, galu galā pasākums bija atpūta un nevis Grand Prix posms ar 100 000 000 lielām likmēm.

Iet runa jau tikai par to, ka visiem, arī organizatoriem, ir jāievēro spēles noteikumi. Ja nolikumā bija atrunātas 15 pieļaujamās minūtes, tad turpat arī bija nepieciešams precīzi uzrakstīt, kādas ir kavēšanas konsekvences, un nevis paziņot tās meždu pročim pirms starta. Ja Elmārs ir pasākuma organizators, tad viņam nepiestāvēja staigāt kā dusmu pūcei pa kafejnīcu un visiem (arī citiem organizatoriem) pierādīt savu īpašo taisnību. Pasākums taču domāts priekam un nevis sava un citu garastāvokļa bojāšanai (un šajā gadījumā nekonsekvence soda punktu piemērošanā - redzēsim, kā tā vēl izpaudīsies ātrumu pārbaudē, - ir vairākos dalībniekos radījusi rūgtuma mieles un pārdomas, vai vispār vērts citureiz piedalīties).

Elmārs taču negribētu, ka kāds īpaši apbižotais "nostučī" VID par privātā kārtā veiktajiem maksājumiem, no kuriem visticamāk ne PVN, ne kādi citi nodokļi nav maksāti, vai ne?

#78

266605. viesis 11.februāris 2009 11:47
0 0 Atbildēt

oo, te jau aiziet augstos toņos, atpūta atpūtai, bet ar zvanu "instancēm" - sviests, cilvēki nomierinieties! Reda vietā ieliktu atpakaļ Nolikumu ar biļetenu, tur viss bija skaidri un gaiši uzrakstīts un nekādām diskusijām par to, ko kāds greizi saklausījis sapulcē nevajadzētu rasties.

266607. viesis 11.februāris 2009 11:51
0 0 Atbildēt

... nupat gribēju sacīt "privāti maksājumi" no privātām anonīmām personām. Cik vienkārši ir uz*^& citiem, aizedzot savu seju ar neredzamības lupatiņu. Drosmīgi odnako.

266608. viesis 11.februāris 2009 11:58
0 0 Atbildēt

Apbalvošana notiks šodien pl.19.00 "Staburagā" (Čak/Stabu ielas stūrī). Aicināti ierasties tiek ne tikai uzvarētāji, bet arī pārējie dalībnieki. Tad arī varēsim padiskutēt par visiem neskaidrajiem jautājumiem un sāpēm.

P.S. Tūlīt, tūlīt tiks apkopota visu logeru info.

266609. viesis 11.februāris 2009 12:02
0 0 Atbildēt

Redam: ieteikums Nr.1 turpmāk pieņemt samaksu tikai ar pārskaitījumu ne vēlāk kā 3 dienas pirms sacensībām. Ieteikums Nr.2 - iedod, lūdzu, izlasīt LOBII nolikumu vēlreiz publiski viesiem, jo arī man ir pārliecība, ka tur bija rakstīts tieši tā, kā tika tiesāts. Pirmās reizes adrenalīns dažreiz notrulina uzmanību atsevišķos momentos, varbūt cilvēki pamanīs, ka kļūdījušies rakstīta teksta saprašanā. Nekā personīga, pati esmu satraukumā kļūdījusies, arī nopietnākās lietās.

266611. viesis 11.februāris 2009 12:05
0 0 Atbildēt

Komentārs nebija anonīms - tas punkts 1.

No savas puses gribētu vēlreiz uzsvērt, ka pasākumu uztvērām kā atpūtu un noteikti piedalīsimies vēlreiz, tikai ir mieles par nekonsekvenci.

Par VID pieminēju tikai cita starpā, kā Zanders teiktu, nosapņoju tādu iespēju, kuru nedod Dievs kāds ūberapbižotais (un pēc logeru info apkopošanas tādi vēl būs) reaģēs.

Elmār, nothing personal, bet par dusmu pūci dzirdējām no citiem organizatoriem.

#78

266612. viesis 11.februāris 2009 12:11
0 0 Atbildēt

Atvainojos numuram 78. :)

Jauku dienu!

266616. viesis 11.februāris 2009 12:27
0 0 Atbildēt

Nu apbrīnas vērta ir # 34 iespēja savākt 55 OZ, lai arī kādā ātrumā močītu, lai arī ar kādu datorprogrammu izstrādātu maršrutu - nobraukt tikai 562 km un savākt 55 OZ - APBRĪNOJAMI! Aizdomīgi! :)

266618. viesis 11.februāris 2009 12:36
0 0 Atbildēt

Jaa, shis tiesham ir apbriinas veerts rezultaats!! Es ar nepacietiibu gaidu, kad vares apskatiit, pa kaadu marshrutu ekipazhas ir braukushas!! It sevishkji # 34! :)

266619. viesis 11.februāris 2009 12:48
0 0 Atbildēt

# 34 VIDĒJAIS ātrums 62.4 km/h, ņemot vērā, ka vismaz 55 reizes jāapstājas, jānofotografējas, domājams, arī jāizkāpj...

Nu nezinu, nezinu, kā to var paveikt...

266620. viesis 11.februāris 2009 12:59
0 0 Atbildēt

mans maršruts, kad iepriekšējā reizē bijām 1 vietas kandidāti, tika izlikts publiskai apskatei vēl pirms neoficiālo rezultātu publicēšanas ;)

266621. viesis 11.februāris 2009 13:02
0 0 Atbildēt

Jā es ar gribētu redzēt #34 maršrutu.

Paldies

266622. viesis 11.februāris 2009 13:19
0 0 Atbildēt

Par cik tiek pārbaudīti PILNĪGI VISI dalībnieku logeri, ir nolemts apbalvošanu pārcelt uz citu dienu. Par to tiks paziņots vēlāk, kā arī visiem tiks nosūtīti informatīvi sms uz viņu reģistrētajiem pilotu tel.numuriem.

266624. viesis 11.februāris 2009 13:26
0 0 Atbildēt

#34

Piedalījāmies pirmoreiz :)

Īsumā - Daugmale, Dole, Salaspils, tad augša uz Madlienu, Koknese, Aizkraukle, Sece, mudīšanās pie 121, veikals, atpakaļ Aizkraukle, visi kas bija palikuši labajā Daugavas pusē, Ķegumā pāri, Birzgale, (kāds pārsteigums - Lāčplēša stacija), beigās atstājām blīvo gabalu pie finiša lai varētu variēt laika trūkuma apstākļos.

266626. viesis 11.februāris 2009 14:41
0 0 Atbildēt

#34 Gints

nu re sturmanis, jau paspeja izstastīt maršrutu galvenajos vilcienos. Komentāros bija dzirdams ka jaapstajas un sturmanim janofotagrafe pilots uz objekta fonu, bet nekas vairak, ko mes ari darijam. Mazs matematikas uzdevums, ja šīs iepriekš aprakstītas darbības izdara piem 20sek laikā vai 2minutes uz 55 punktiem, kāds ir laika ieguvums un tā ietekme uz vidējo atrumu?

Bet pasakums bija Ok! Man patika.

266627. viesis 11.februāris 2009 14:44
0 0 Atbildēt

mazs matemātikas uzdevums un tas sanāk nevis 2, bet 20 minūtes...

266632. viesis 11.februāris 2009 15:30
0 0 Atbildēt

Vēlreiz gribas pateikt paldies organizatoriem par superīgo pasākumu!! :) Ar nepacietību gaidam LOB III un Super LOB :))

-> kāds varētu pateikt, kas bija tas slepenais punkts???

266634. viesis 11.februāris 2009 15:39
0 0 Atbildēt

Liela (milzīgs) koka miets, ar izbgebtiem lībiešu uzrakstiem, pavisam tuvu Rīgas HEs ūdenskrātuves dambim. Diemžēl fotolapas mājās palikušas, nevaru nosaukt rindu un kolonnu, bet zīīmīga bilde ar totēmu. Navigācija: Salaspils- Ogres virzienā no šosejas nogriežas Rīgas apvedceļu un NEKAVĒJOTIES iebauc mazā sānceļā pa labi, kur zīme "ķieģelis" ar papildplāksnīti ļauj braukt vēl pārsimts metrus tālāk.

266636. viesis 11.februāris 2009 15:42
0 0 Atbildēt

paldies FunnyFox un Sretsked :)

266638. viesis 11.februāris 2009 16:35
0 0 Atbildēt

Tomēr #34 sniegums liekas nereāli veiksmīgs...

Visu paņēmuši uzreiz, pat "azimutu" un virkni slēpto ar tā uzreiz - nu baigie veiksminieki :))

266639. viesis 11.februāris 2009 16:45
0 0 Atbildēt

pasākums kopumā labs, tiem kas streso par CSN pārkāpšanu, tad varu pateikt, ka pārbrauktuvi starp Aizkraukli un Skrīveriem, uz to punktu kur bija akmens lauka vidū, pie sarkanā šķērsoja vismaz piecas mašinas un abos virzienos, tajā skaitā arī mēs, jo tas luksafors tur midžinājās visu laiku un mums nebij doma gaidīt visu gonku, kamēr kāds to izsēg, varbūt tiem kas te ierosina cīnīties ar pārkāpējiem un stučit, varbūt vajag taisīt savu gonku un kontrolpunktu vietā vākt citu CSN pārkāpumus

266640. viesis 11.februāris 2009 16:47
0 0 Atbildēt

"azimutu" patiesi varēja izrēķināt, atpazīstot rēķināšanai izmantojamos punktus kartē un fotogrāfijās, tad izlasot fotogrāfijās, kas uz ceļa zīmēm rakstīts, un pirms starta atliekot kartē visu ar lineālu un transportieri, un tas ir atļauts paņēmiens, kurš tika apspriests un izpildīts jau pirms sapulces. Ja būtu kļūdījušies, atpazīstot fotogrāfijas, paši vainīgi, bet tie, kas to apkārtni ir izbraukājuši, diezgan droši uzņēmās risku aprēķināt, tad doties uz punktu un ...atrast! (kāds pārsteigums) :)

266641. viesis 11.februāris 2009 16:50
0 0 Atbildēt

Ar slēptajiem punktiem tieši tas pats, - skatās kartē, piemet kilometrus un nosaka visvarbūtīgāko krustojumu,kuru plānošanas laikā iekļauj maršrutā, lai pārliecinātos "ir vai nav". Dažreiz tomēr nav. :( Mācāmies. Mēs ar pilotu jau trešo sezonu.

266642. viesis 11.februāris 2009 16:54
0 0 Atbildēt

manuprāt lieki bija tie jautājumi, jo gar visiem punktiem kur bija atbildes, nemaz nenobraucām, ja mašīnā ir tikai pilots un stūrmanis, tad lieka laika kavēšana ar to rakstīšanu un visbeidzot braucām orientēties, nevis piedalīties erudītu konkursos, priekštam ir visādas prāta bankas, miljonāri un gudrāks par piektklasnieku

266643. viesis 11.februāris 2009 16:58
0 0 Atbildēt

Man gan jautājumu ideja patika! Paši neaizpildījām, jo notizlojamies, bet nākamreiz gan sapildīsim, ja būs :)

266644. viesis 11.februāris 2009 17:32
0 0 Atbildēt

Tad nākošreiz lai nolikumā ieraksta, ka prasība ievērot CSN ir brīvprātīga lieta un kas nav pieķerts, nav zaglis, un ka LOB paredzēti, lai atsaldēti ikdienas bembisti un viņu līdzjutēji varētu apkāst pārējos dalībniekus, kas vismaz atklāti un apzināti ievēroja SPĒLES NOTEIKUMUS pat daudz skurpulozāk, nekā CSN ikdienā.

266647. viesis 11.februāris 2009 17:45
0 0 Atbildēt

Jā, nākamreiz jādod iespēja dalībniekiem citam citu kontrolēt un fiksēt nozīmīgus pārkāpumus, piemēram, dzelzceļa šķērsošanu pie sarkanā signāla, iesniegt protestu un pārkāpēju tad diskvalificētu. Man ar nepatīk, ka daži te jūtas baigie kingi uz kuriem nolikums neattiecas!

266648. viesis 11.februāris 2009 17:49
0 0 Atbildēt

Bet bija iespēja iesniegt protestu! KURŠ NO JUMS TO IR IZDARĪJIS? Ja neviens protestu neiesniedza, tad paši vainīgi un nav ko čīkstēt!

266649. viesis 11.februāris 2009 17:50
0 0 Atbildēt

Pareizi, es piekrītu, daži tiešām domāja, ka viņiem ir citi noteikumi, lai tad arī iet un rīko savas sacīkstes ar citu nolikumu, lai te paliek tie, kas grib godīgu spēli!

266650. viesis 11.februāris 2009 17:53
0 0 Atbildēt

Nākamreiz mēs turēsim fotoaparātu gatavībā un fiksēsim nopietnus pārkāpumus un sniegsim protestus, ja pārkāpējiem pašiem kauna nav, radīsim iespēju šo kaunu tiem sagādāt...

266651. viesis 11.februāris 2009 18:04
0 0 Atbildēt

Tad jau varbūt arī radaru iegādājieties?! Citādi būs grūti ātruma pārsniegšanu fiksēt :D

266654. viesis 11.februāris 2009 18:21
0 0 Atbildēt

:D:D:DTiešām nesaprotu, kāpēc tā neapmierinātība par pārkāpējiem tikai tagad uzņem pilnus apgriezienus? Kur jūs mīlīši bijāt finiša vakarā? Kāpēc neviens nerunā konkrēti? Kaut gan.................. tā jau ir viegli, vnk maisīt gaisu ar burkšķēšanu........ kā tantes uz soliņa:D

266655. viesis 11.februāris 2009 18:32
0 0 Atbildēt

Ātrumu fiksē logeri. Runa nav par burkšķēšanu, runa ir par to, ka daži uzskata, ka spēlējot zoli var arī nelikt prasīto mastu, bet to, kas ienāk prātā, respektīvi nespēlē pēc noteikumiem, tādi "zolmaņi" nākamajā reizē dabū ar kulaku pa purnu (ar lāpstu pa vējstiklu), lai nākamreiz, pirms pārkāpšanas padomā divreiz, ja ir ar ko domāt!

266659. viesis 11.februāris 2009 18:38
0 0 Atbildēt

... izklausās tā, ka DSQ un milzīgi soda p. pienāktos krietnam pulciņam ekipāžu.

Mans ieteikums organizatoriem būtu tāds, sodīt visus nolikuma noteikumu ietvaros BEZ IZŅĒMUMA. Ieskaitot DSQ tiem, kas brauca pie sarkanā, kad pārējie stāvēja. Pēc logeriem tas viss ir izanalizējams.

Saņemot DSQ un milzīgus soda p. nākamreiz ekipāžas padomās, pārkāpt vai nepārkāpt noteikumus.

Preventīvs pasākums laba lieta!

266663. viesis 11.februāris 2009 18:44
0 0 Atbildēt

Ja gribat, lai Nolikuma ir viss pēc jūsu prāta, tad taisiet paši savu braucienu! Redzēs kā sanāks! Lai veicas! Cik protesti ir iesniegti? Tas tā, intereses pēc! :D

266665. viesis 11.februāris 2009 18:49
0 0 Atbildēt

....Un viss tikai tāpēc, ka Janītim varbūt autiņš bišku labāk velk nekā man

266667. viesis 11.februāris 2009 18:57
0 0 Atbildēt

Tā jocīgi paliek ap sirdi palasot šos komentārus! Pozitīvā gaisotne, kas izveidojās jau pēc LOB I, nez kur pačibējusi! Pagājušajā reizē šitik bezsakarīgu cepšanos neredzēju :(

Pasākums bija super, bet ja tas tagad pārvērtīsies par linča tiesu vai spiegu spēlēm būs bēdīgi! Es neaizstāvu tos, kas pārkāpa noteikumus, ja tādi bija, jo nevienu tādu neredzējām! Laikam mums paveicās un tagad varam naktīs mierīgi guulēt un gaidīt LOB III ar prieku un entuziasmu!

Paldies organizatoriem! Un man žēl, ka trača dēļ viņi ir spiesti tik ilgi pārbaudīt rezultātus! Turieties! Un nepārdomājiet par LOB III rīkošanu pēc šitā sviesta!

266670. viesis 11.februāris 2009 19:07
0 0 Atbildēt

Ja pa granti ārpus apdzīvotām vietām, kur ierobežojums ir 90 km/h brauci uz 140 ilgāk par 50 sek. tad čau - soda punkti, un, ja tas notika 3 reizes, tad DSQ.

Pilnīgi piekrītu Wikentijam un dažiem iepriekšējiem rakstītājiem!

Ko Sretskeds tik ļoti uztraucās?

Ja piedalīšos LOB 3, pārkāpēju atmaskošanas gadījumā būs gan protesti, gan pierādījumi. Šoreiz nebiju gatavs tam, ka daļa publikas lielāko daļu publikas uzskata par duraciņiem tāpēc, ka otrie ievēro spēles noteikumus...

266672. viesis 11.februāris 2009 19:15
0 0 Atbildēt

Nu bet pareizi te tauta šūmējas - jo, ja par kavēšanu soda punkti ir, tad arī par maukšanu, neatbilstoši nolikuma noteikumiem, paredzētajam sodam ir jābūt.

Citādi jau nav jēgas sacensties, tad jau katrs var pēc saviem noteikumiem vizināties, ja visiem nav vieni un tie paši.

266676. viesis 11.februāris 2009 19:24
0 0 Atbildēt

Dex. Man pret Tevi pretenziju nav. SAAB pilots.

266677. viesis 11.februāris 2009 19:25
0 0 Atbildēt

Nu jā tad jau arī jāsoda visie tie, kas neveikli brauca un maisījās citiem.... beigās visiem būs DSQ :D

266678. viesis 11.februāris 2009 19:28
0 0 Atbildēt

Varbūt es ar pārkāpu - neapzināti - bija azarts, bija vēlme ātrāk tikt līdz nākamajam OZ, viss ir saprotams, tāpēc jau nopietns organizators pieņems taisnīgus lēmumus, cerams :)

Pasākums pats bija foršs, paldies organizētājiem, paldies konkurentiem.

Ja paši būsim godīgi vispirms pret sevi, tad būs daudz labāki pasākumi un nevienam nevajadzēs rūgt!

266680. viesis 11.februāris 2009 19:30
0 0 Atbildēt

Paldies.

266682. viesis 11.februāris 2009 19:34
0 0 Atbildēt

:D :D :D

266683. viesis 11.februāris 2009 19:36
0 0 Atbildēt

Arī īsti neiebraucu cepienā par ātrumu. Nolikumā nav rakstīts, ka nevar braukt uz 215 km/h. Rakstīts, ka nedrīkst ilgāk par 50 sekundēm pēc kārtas būt virs +15. 50 sekundes braucot uz 140 km/h var nobraukt 2 km, pēc tam "pierakstīties" pie 104. Un tad sākt atkal. Pārkāpti būs CSN nevis nolikums. Mācieties lasīt starp rindām :))

266684. viesis 11.februāris 2009 19:37
0 0 Atbildēt

266678. viesis 11.02.2009 19:28

Varbūt es ar pārkāpu - neapzināti - bija azarts, bija vēlme ātrāk tikt līdz nākamajam OZ, viss ir saprotams, tāpēc jau nopietns organizators pieņems taisnīgus lēmumus, cerams

Pasākums pats bija foršs, paldies organizētājiem, paldies konkurentiem.

Ja paši būsim godīgi vispirms pret sevi, tad būs daudz labāki pasākumi un nevienam nevajadzēs rūgt!

Pilnīgi piekrītu! Daudzi varbūt reizēm pārkāpa noteikumus, jo ir azartiski cilvēki! Nedomāju, ka kāds apzināti pārkāpa CSN tikai tāpēc, lai būtu apčakarējis kādu!

Cilvēki, jūs paši azartu nejutāt?

266686. viesis 11.februāris 2009 20:11
0 0 Atbildēt

Nolikums ir nolikums, ja mazāk par 50 sek. - tad viss ir ok, bet pār dzelzceļu pie sarkanā maukt tomēr nav pieļaujami.

Vienkārši, ja dažu neapzinīgo dēļ, kāds CP ļoļiks ierosinās šādus pasākumus, kuros masveidā tiek RUPJI pārkāpti CSN (te es par ātrumu nerunāju) aizliegt rīkot.

Tā visi var ciest, tāpēc cilvēki, būsim godīgi un spēlēsin nolikuma ietvaros.

266689. viesis 11.februāris 2009 22:51
0 0 Atbildēt

:D Tautai nepatīk kā es braucu? Nu tas nekas pārdzīvosiet. kad ar rubl 80 lidoju jums garām un ieraudziju tās naivās sejiņas man jūs žēl palika.....

Sāciet reģistrēties iauto rallija kausam :) tur vismaz par karu sekundi kur par ātru iebrauc uzreiz ir mega sodi un nevienam nekas nav iebilstams!!!

266690. viesis 11.februāris 2009 23:17
0 0 Atbildēt

Man šitik jautri sen nav bijis!LOB rullē.Ne tikai pats pasākums,bet arī afterparty :D :D :D

Ar nepacietīu gaidu LOB III!!!

266691. viesis 12.februāris 2009 0:01
0 0 Atbildēt

Raimo22 [?] 10.02.2009 17:00

LAF NACIONĀLĀ SPORTA KODEKSA RALLIJA DAĻA

ATBILDĪGĀ KOMISIJA – LAF STANDARTA AUTOMAŠĪNU KOMISIJA

40.10. Ekipāžu soda ar izslēgšanu no sacensībām, ja :

- kavējums starp sekojošiem LK punktiem pārsniedz 15 minūtes,

- summārais kavējums jebkura apļa beigās pārsniedz 30 minūtes,

- kavējuma kopējā summa rallijā pārsniedz 60 minūtes,

- apsteigums, ierodoties LK vai PLK punktā, pārsniedz 15 minūtes.

par cik dotaja gadijuma tev ir viens LK tiek piemerots punkts

- kavējums starp sekojošiem LK punktiem pārsniedz 15 minūtes,

266692. viesis 12.februāris 2009 0:05
0 0 Atbildēt

266571. viesis 10.02.2009 17:14 78#

izlasi LAF kodeksu tad parunasim

un nolikuma ir teikts ka hi-hi un ha ha ir oficals pielikums jatev shkita smiekligi pats vainigs.

266694. viesis 12.februāris 2009 0:27
0 0 Atbildēt

Sretsked [?] 11.02.2009 19:02

paskaties sakuma manuprat ir tikai divas neapmierinatas ekipazhas un tikai viena kas piekopj tadu stilu :)

266698. viesis 12.februāris 2009 9:23
0 0 Atbildēt

Joks jau tāds, ka paredzams, ka bez pārkāpumiem savaakt 55 oz nez vai ir reāli, vismaz, lai mācītos no tādiem meistariem, gribētos redzēt...

Un tas nav vienas ekipāžas dēļ, arī mēs atbalstam godīgu maukšanu :)

266700. viesis 12.februāris 2009 9:31
0 0 Atbildēt

Nevajag tā satraukties, arī pārējiem 83 dalībniekiem ir tiesības zināt, vai nav pārkāpti noteikumi un arī lēciens no pēdējās uz pirmspēdējo vietu ir patīkams.

Brīnos, ka pēc pasākuma palicis tik daudz negatīvu emociju, mūsu ekipāžai brauciens ļoti patika, un, ja vien būs iespēja, noteikti piedalīšanos atkārtosim.

Tāpat arī ar interesi gaidām uzvarētāju maršrutus, lai varētu mācīties no labākajiem.

Vēlreiz paldies organizatoriem,

Anonīmais gļēvulis.

266701. viesis 12.februāris 2009 9:32
0 0 Atbildēt

Pag? Tu Sretsked esi organizators?

266702. viesis 12.februāris 2009 9:32
0 0 Atbildēt

Robčikam - esmu jau "izpūtis tvaiku" un atvainojos organizatoriem, ja daļēji arī mūsu web-aktivitāšu dēļ nācies stresot ar papildus darbiem.

Vēlreiz saku, ka par LOB pasākumu esam sajūsmā, tās nedaudzās mieles par nesaprašanos un tai sekojušo praktisko mūsu DSQ ar laiku aizmirsīsies un nākamajos braucienos būsim gudrāki.

Bet nolikumam jābūt precīzākam, tas nu gan - tauta citādāk cepsies, jo neba es vienīgais latvietis, kurš dažkārt labi domātas lietas nesaprot...

#78

266705. viesis 12.februāris 2009 9:35
0 0 Atbildēt

Ko var cepties - organizators teica, ka pārbaudīs VISUS logerus un viss būs štokos!

Taisnība uzvarēs!

#26

266707. viesis 12.februāris 2009 9:38
0 0 Atbildēt

Lai viņi iekļūst tajā 85. vietā, Tev žēl vai? Viņi jau tikpat samaksāja un tikpat grib redzēt normālu rezultātu.

#26

266710. viesis 12.februāris 2009 9:52
0 0 Atbildēt

Bet tie jau nebūs oficiālie rezultāti, ja nebūs pārbaudīti, lai tak cilvēki zin, ka ir 43. vai 39., varbūt kāds uz kasti alus saderējis, ka apbrauks kolēģi - tad jau lieta nopietna.

#26

266712. viesis 12.februāris 2009 10:04
0 0 Atbildēt

Nolikuma būtība ir tāda, ka nav pieļaujama CSN pārkāpšana. CSN ir radīti priekš tā, lai pasargātu savas un, ja savas nav žēl, tad citu cilvēku dzīvības. Tie, kas ir maukuši uz 140 km/h, braukuši pie sarkanā utml. ir radījuši potenciāli bīstamas situācijas. Galu galā ir pilni kapi ar "meistarīgiem" šoferiem un viņu upuriem. Bet pasākums mums patika :)#66

266713. viesis 12.februāris 2009 10:11
0 0 Atbildēt

Pasākums bija ideāls, organizators pasludinās arī oficiālos rezultātus un viss būs kārtībā.

Runa nav par protestiem, bet, ja nav ļauts kavēt un nav ļauts maukt vairāk par 50 sek. + 15 km/h, tad tā arī ir jābūt. Kavējumu var redzēt uzreiz, neatļauta maukšana mazliet jāpačeko. Tas arī viss, kāds iemesls Sretskedam nervozēt, nesaprotu :)

#26

266714. viesis 12.februāris 2009 10:30
0 0 Atbildēt

a kad buus tie rezultaati?

266715. viesis 12.februāris 2009 10:31
0 0 Atbildēt

Kad plānojas būt off rezultāti???

266717. viesis 12.februāris 2009 11:56
0 0 Atbildēt

te jau sākas kašķis kā lielajā rallijā. Vai istā skrūvita ar pareizo caurumu ir pareizi ieskrūvēt. Neapnik cepties? Mans priekšlikums tupmāk ir pārbaudit pirmo 10 vietu ieguvējus un vēl 10 izlases kārtibā

266718. viesis 12.februāris 2009 11:58
0 0 Atbildēt

ir taccu ari prata vajaki cilveekki kas nevar piennemt to ka nev pirmie un stribesies vel kadu nedeļu

266719. viesis 12.februāris 2009 12:24
0 0 Atbildēt

Eh domāju, ka noturēšos bet nekā... jauzraksta kautkas, lai gan jau paredzu žults devu savā virzienā,bet man ir bieza āda un anonīmus komentētājus palūgšu netērēt sava darba devēja laiku un pievērsties kam citam

1) piedodiet visi "stura majas" radniecigie, bet ar savu čikstešanu Jus radat iespaidu, ka makat tikai uz papīra, ar papīru un štučīšanu tikt pie "rūpnīcas direktora amata", tas šoreiz domāts uzlabot savu pozīciju vērtējuma tabulā.

Vai arī Jums skauž, ka pa ledu Jums bail, nemākat , sieva sit pa rokām , ja barucat ātrāk par 40km/h.

2) Izlasiet nolikumu, protests attiecīgā laikā nav iesniegts, Jūsu bļaušana ( tļipa štučīšana) šeit ir nekas vairāk kā kautkas līdzvērtīgs tukšai , ananīmai Delfu diskusijai.

3) protams demokrātiskā valstī drīkst brīvi paust savu viedokli, bet līdz zināmam mēram neaizvainojot cita personību un izsakot draudus par sniega lāpstām utt. kā teiktu pans Kleksis var iedzīvoties nepatikšanās.

4) Jums visiem ir iespēja kūt par LAF biedriem , atbilsoši kodeksiem u.c reglamentējošiem dokumentiem taisīt pasākumus ar nolikumu, uz 95 lpp, bet šajā brīdī mācīt organizatoru,ko vajadzētu ieskaitīt, vai nevajadzētu ir diezgan nezolīdi.

Jo parakstot pieteikumu, Jūs esat pieņēmuši šās smilškastes noteikumus.

5)viela pārdomām, ir jāmāk lasīt nolikumam starp rindiņām un atcerieties, kas nav aizliegts ir atļauts.

6) liriska atkāpe - cik zinu uz abalvošanu ir aicināti visi netikai ķepasspiediena cienīgie, kur konstruktīvi var diskutēt un izteikt savu viedokli, bet šīs diskusijas tikai un vienīgi ir līdzvērtīgas sviestam, atgādinu vēlreiz netērējiel lieku savu, sava darba devēja laiku un manu arī, jo kā jau latvietim gribas šis klačas palasīt, bet vairāk kā sviests nav manīts ( hmm, varbūt arī tā var piena nozarei palīdzēt, patērējot tonnām sviesta šeit) :)

P.S tikai atgādinājums logeru čekotājiem, ka piemēram Lielvārdē, Ogrē u.c apdzīvotās vietās dzudzkur atļautais ātrums ir 70km/h

Edzza #2

266723. viesis 12.februāris 2009 12:50
0 0 Atbildēt

[Sretsked] Par savu vietu nepavisam nesūdzos. domāju, ka esam pierādījuši to, ka normāli braucot un orientējoties arī var iegūt labu rezultātu

266725. viesis 12.februāris 2009 13:12
0 0 Atbildēt

a kads man to sniega lāpstu nevar iemest stiklā, bet tā lai autiņu noraksta. baigi liels lizinga maksājums.............

266729. viesis 12.februāris 2009 13:49
0 0 Atbildēt

bet ja viņš slikti metis un autiņu nenorakstis, tad būs viņš jāapsveic ar jauna( sista ar lāpstu) autiņa iegādi.

266738. viesis 12.februāris 2009 14:36
0 0 Atbildēt

Edzas rakstu vajadzeetu iekopeet katraa, lapaa, jo 6 punktos ir pateikta atbilde uz 140 komentaariem.

P.s. Piedalos arii citaas autosporta sacensiibaas un nekad neesmu dzirdeejis, ka kaads shaadaa meeraa iebilstu pret organizatoru, komisaaru vai apstriideetu nolikumu.(it sevishki, janolikums ir uz baltas lapas ar melniem burtiem) Jaapamaacaas lasiit.

266739. viesis 12.februāris 2009 14:41
0 0 Atbildēt

Vienīgais, kas te nervozē ir Sretskeds :)))))

266745. viesis 12.februāris 2009 15:34
0 0 Atbildēt

baigi gribas zināt, kad būs oficālie rezultāti. Un vajadzētu ari kā iepriekš parādit pirmo 10 mašinu maršrutus, baigi interesnti ir salidzināt ar savu, kur kļudījies esmu. Un es piekritu un pievienojos, iepriekš jau teica lielu paldies organizatoriem. Un kas tik ļoti bļaustās, lai pats uztaisa kaut ko līdzigu, tad redzēs. Esmu organizējis līdzigu savas firmas ietvaros, nežēlīgi gruts darbs. Velreiz paldies Elmāram un CO.

Redaktors 12.februāris 2009 16:17
0 0 Atbildēt

Visi treki vienlaicigi - tiesa, ar daziem logeru glukiem, kas tiek apstradati.

www.iauto.lv/rally/2009/100/track/all.html

266756. viesis 12.februāris 2009 17:30
0 0 Atbildēt

kopējā bilde laba, bet kā var izšķirt katras ekipāžas maršrutu?

266760. viesis 12.februāris 2009 19:06
0 0 Atbildēt

interesanti...

man latvietis draudēja karti parādīt :D

266765. viesis 12.februāris 2009 20:55
0 0 Atbildēt

cmon, kad buus rezultaati? es saprotu, ka uzveelaties lielu darbu visus logerus chekot. bet nu mosh vienojamies par kaut ko konkreetu. piem ka pirmdien pazinojiet oficiaalos rezultaatus. a to nav smuki

266769. viesis 12.februāris 2009 23:49
0 0 Atbildēt

Jāatzīst, ka līderi #34 ir spēcīgi ievilkuši taisnu līniju uz veikalu ?! Pa taisno un lielā ātrumā ! Kā organizatori reaģēs uz šādu logeru izslēgšanu ?

266772. viesis 13.februāris 2009 8:10
0 0 Atbildēt

#34

Paldies par acīgumu. Droši vien vari pateikt arī motivāciju, kādēļ mēs to darījām, ja 2/3

ceļa ir kails ledus.

266774. viesis 13.februāris 2009 9:17
0 0 Atbildēt

Punktos var redzēt, ka daži piebrauc, nofotografējas, bet citi laikam mākslas bildes taisīja, ka tik ilgi stāv punktos. Interesanti, ka lielākā daļa aizbrauca vākt augšas KP, bet daļa arī apakšu, bez tam, protams ir individuālisti, kuri vispār tur bezsakarā maršrutus ir izvēlējušies.

Derēja fīča, ka var atlikt tikai pāris auto numurus uz tās interaktīvās kartes, kas brauc, pie tam ar lielāku ātrumu, lai nav pusstundu jāblenž tajos platmaļcilvēciņos

266781. viesis 13.februāris 2009 12:05
0 0 Atbildēt

Ieskatu jau tas dod. Kaut kas jau tur muhļīts arī ir :)

266788. viesis 13.februāris 2009 13:03
0 0 Atbildēt

Nedaudz paskaitīju. Pie Meņģeles savus logerus ir "izslēgušas" vismaz 30 komandas un

gāzušas pa taisno lielā ātrumā (pie kam - abos virzienos). Ņemot vērā ideālos braukšanas apstākļus šajā apvidū, uzskatu, ka ir notikusi milzīga sazvērestība, ar mērķi mani, 123. vietas īpašnieku nobīdīt uz 127. vietu, visiem masveidā pa kailu ledu gāžot uz 280 km/h. Izskatu iespēju vērsties drošības policijā, lai šo faktu pārbaudītu.

Un nesakiet, ka mani moka kompleksi!

266790. viesis 13.februāris 2009 13:23
0 0 Atbildēt

Aiz Meņgeles bija jāibrauc ārpus kartes

266791. viesis 13.februāris 2009 13:37
0 0 Atbildēt

Nu re, es jau teicu, ka muhļīja - brauca ārpus kartes.

266795. viesis 13.februāris 2009 14:45
0 0 Atbildēt

Tikai nevajag te muldēt, skaidrs ir tas, ka ir ticis vālēts ātrāk par reglamenta 105 km/h un ilgāk par 50 sek., tāpat arī logeri ir bijuši izslēgti, kas visvairāk rada aizdomas, tas "nejauši noticis" ar līderiem...

266796. viesis 13.februāris 2009 14:55
0 0 Atbildēt

Nu tik precīzi, ka tās bija pirmās 30 ekipāžas gan nepārbaudīju. Ja nav liels slinkums,

tad pats vari pasēdēt pie logeru bildes un pierakstīt numurus, kas visi 2 km pirms Meņģeles izslēguši logerus. Sazvērestība ne pa jokam.

266798. viesis 13.februāris 2009 15:01
0 0 Atbildēt

Te runa nav par tehniskiem gļukiem, 30 ekipāžas neblēdījās, nevajag pārvērst visu par farsu.

Ir redzams tomēr, ka ne visi spējam (protam) godīgi izturēties pret saviem kolēģiem un rakstīto nolikumu.

Un nerakstiet anonīmi!

#26

266800. viesis 13.februāris 2009 15:03
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka #34 nobraukuši par 62 km mazāk, nekā vislielākā gabala veicēji #76.

Moš tiešām gāzuši pa taisno kā rāda logeris :))

266801. viesis 13.februāris 2009 15:07
0 0 Atbildēt

sretsked

Tu to man vai kādam citam teici?

#26

266803. viesis 13.februāris 2009 15:10
0 0 Atbildēt

Sretsked

Tu tāpat nēesi uzvarētājs, ko Tu visu laiku čīksti?

38% komentāru ir no Tevis.

Ļauj organizatoriem tikt galā ar rezultātiem, atbilstoši nolikumam.

266804. viesis 13.februāris 2009 15:12
0 0 Atbildēt

Ja tas tevi nesatrauc, tad paklusē, nevis mal vienu un to pašu

266805. viesis 13.februāris 2009 15:23
0 0 Atbildēt

Dārgais #26, lūdzu atraksti man uz gatis.dzerve@tvnet.lv visu to nejauko un ļauno, ko piedaloties šajā sacīkstē esmu Tev nodarījis. Pretim saņemsi tabuliņu ar laikiem, cikos esam katrā punktā bijuši, lai vari sarēķināt etapu ātrumus, ja tāda vēlme radīsies, kā arī saņemsi norādes uz dažām rupjām #26 plānošanas kļūdām, kas liedza apmeklēt vairāk kā 35 OZ.

Par logeriem - gan jau organizatori sodus saskaitīs. Pašiem šķiet, ka vienīgā reize, kad pārkāpām nolikumu varēja būt (nezinu vai bija) Ikšķilē, kad aizrāvāmies ķerot X5.

AC,

#34

266806. viesis 13.februāris 2009 15:28
0 0 Atbildēt

Dārgais #34, Tu man neko nejauku un ļaunu neesi nodarījis, bet ko esmu Tev nodarījis es? aivarsk@netscape.net

266808. viesis 13.februāris 2009 15:34
0 0 Atbildēt

Sretsked, kuš!

Tevi tak neviens neapsaukāja, nerizrādi tak uzreiz visu savu inteliģenci!

266811. viesis 13.februāris 2009 15:43
0 0 Atbildēt

Sretsked

Nedomāju, ka manis dēļ pārbauda visus logerus, nedomāju, ka esmu tik ietekmīga persona, bet pārbaudi atbalstu, jo uzskatu, ka jebkurām sacīkstēm, kurām ir noteikumi, tie ir jāievēro visiem. Nesaprotu Tavu milzīgo satraukumu.

#26

266812. viesis 13.februāris 2009 15:44
0 0 Atbildēt

Gati no #34, kā Tu neredzi, ka esiet gauži nodarījuši visiem, pilnīgi visiem 81 stūrmanim un viņu pilotiem un iespējams, ka arī viņu pasažieriem, mājdzīvniekiem un viņu līdzjutējiem, nu kā var nesaprast, - nu nav taču tas godīgi, ka jūs visu izdarījāt ātrāk un labāk kā mēs, nu nav, piekrīti taču beidzot! :DDDDDDDDDDDDDDDD

Eu, rakstiet vēl, šitik aizraujoša lasāmviela sen nav bijusi!

266813. viesis 13.februāris 2009 15:44
0 0 Atbildēt

Mans viedoklis:

- ja tiek izmantoti logeri, tad tie ir jāpārbauda, jo pretejā gadījumā - kāda vispār jega tad tos ņemt?

- ja logeris tiek izslēgts speciāli, tad nu lai organizatori paši lemj, ko un kā tur darīt!?

- kilometru daudzums jau ir atkarīgs arī no tā, vai kāds nav maldījies apkārt vienam punktam.

- aiz Menģeles uz nākamo punktu varēja tikt ari neizbraucot no kartes (tas tā p.s.)

266814. viesis 13.februāris 2009 15:52
0 0 Atbildēt

Jūsu dēļ pat vārda dienu serverim iestājās pārslodze, ne tikai organizatoriem. Es turpinu skatīties to Reda klātpielikto fīču:"numurēto skudru ralliju" loop režīmā, un ja labi iesēžās, var pat neiet uz veikalu - reibst tāpat:) Pašreiz ar hronometru gatavojos salīdzināt to cilvēciņu zibšņu skaitu uz kartes minūtē ar pulksteņa laiku, lai ar skaļu WHUALHAA jums visiem uzrādītu tos, kas jādiskvalificē. Man jau tagad ir aizdomas, ka jādiskvalificē ir visi un Rallijs jāpārbrauc!!! uRRRRĀ Lai dzīvo LOBIII !!!

:D:D:D

266815. viesis 13.februāris 2009 15:52
0 0 Atbildēt

Vienīgais pareizais viedoklis te ir sretskedam, paareejos vinjsh apsauc par njunjaam :)

266817. viesis 13.februāris 2009 16:14
0 0 Atbildēt

Muļķu bars burciņā vārās :D

266819. viesis 13.februāris 2009 16:46
0 0 Atbildēt

IZskatās, ka ir braukuši šajā LOB nevis pieauguši cilvēki, bet bērnudārzs....

Kauns ...

266822. viesis 13.februāris 2009 19:05
0 0 Atbildēt

sretsked nav ievēlēts par kaut kādu virsaiti?

266825. viesis 13.februāris 2009 21:46
0 0 Atbildēt

266774. viesis 13.02.2009 09:17

ja slinkums pamainit atrumu kartes aukshdalja tad nevaru palidzet.

gudrakie noteikti vel ir atradushi to slidrindu ar kuras palidzibu var patit uz priekshu vai atpakal. :)

266827. viesis 13.februāris 2009 23:54
0 0 Atbildēt

robcik, pasaki priekšā kā var izdalīt vienu izvēlēto skudru no tā pūžņa????

266829. viesis 14.februāris 2009 16:47
0 0 Atbildēt

Kamēr Jūs te laužat šķēpus par rezultātiem, es gan labprāt aplūkotu fotogalerijas no šī pasākuma!!!

266831. viesis 14.februāris 2009 17:44
0 0 Atbildēt

sretsked, nešauj pār strīpu

#67

266836. viesis 14.februāris 2009 20:44
0 0 Atbildēt

Sretskedam nav ne strīpu, ne plankumu, tam ir tikai paša milzīgi svarīgais un vienīgais pareizais viedoklis, redz, pilnu internetu pierakstījis viens pats - visi pārējie ir ******* un ņauduļi, tikai sretskeds ir varonīgi gudrs kā pats Namejs baltā zirgā, bet viņu nabadziņu tie visi pārējie ******* nesaprot un nezkāpēc nerīko sumināšanu un nekaisa rozes ceļā uz VISAS VALSTS gudrākā gonščika troni!#79

266838. viesis 14.februāris 2009 21:32
0 0 Atbildēt

Viņi nav tikai divi. Arnis Legzdiņš, 31.ekipāžas pilots

266841. viesis 14.februāris 2009 23:28
0 0 Atbildēt

Sēdēju kādā Iecavas krogā un taisījos ieturēt vakariņas. Neredzēju iemeslu par ko uztraukties, jo esmu pieradis uzticēties cilvēkiem un noteiktai kārtībai. Likumi ir lai tos ievērotu un pārkāptu. Arī man sacensību laikā pāris reižu pārsniedzās ātrums(aizrāvos), un nenosakāmu brīdi nedarbojās logeris( bija atkontaktējies no piepīpētāja).Pārbaudīt visus dalīniekus, manuprāt,ir pareizi un nav svarīgi vai tu esi pirmais vai 84. Arnis Legzdiņš.

266844. viesis 15.februāris 2009 11:12
0 0 Atbildēt

kurā vietā bija tas rēķināmais punkts

to mes vispār nepaņēmām, jo uzreiz neizpīpējām , ka tas būs salaspils pusē, paskatījāmies tikai ka vajadzīgais skaitlis ir wp24, kad tikām līdz turienei, tad sapratām, ka nav vsairs jēga atpakaļ dzīties

nr46

266846. viesis 15.februāris 2009 12:44
0 0 Atbildēt

paldies

46

266848. viesis 15.februāris 2009 16:31
0 0 Atbildēt

kur bija pietura GraŠi???

266852. viesis 16.februāris 2009 9:36
0 0 Atbildēt

Skatoties uz visu, kas te notiek.

Liels paldies organizātoriem par iespēju azartiski pavadīt brīvdienas un apskatīt interesantas vietas.

Domāju, ka organizātoriem ir beidzot jāsaprot, ka viņu lolojums "L.O.B." ir izaudzis. Apsveicu ! Un tas nozīmē, ka vairs tā darboties kā viņi, izskatās, ir pieraduši, nevarēs. Ar to domāju sekojošo:

1. Saņemot diezgan ievērojamu dalības maksu, kas mērojama tūkstošos latu ir jāpadomā par veidu kā tā tiek saņemta. (Es un domāju, ka arī Jūs diezvai būsiet gatavi paskaidrot iestādēm kapēc naudu skaitām privātpersonai. Tas pat kaut kā neētiski sanāk).

2. Jābūt skaidri definētiem nolikumiem. Tās variācijas par pieļaujamajām 15 min nav pieņemamas. Viena cilvēka subjektīvs (organizatora) viedoklis nav pieļaujams. Argumenti par sapulcēm ir nevietā. Tas ir tikai papildinājums.

3. Tas pats attiecas uz logeriem. Ja ir noteikti sodi, tad tie ir jāpielieto visiem. Un ir ļoti svarīgi vai mēs no 63 vietas pakāpsimies uz 62 vietu. Mēs cīnijāmies un mēģinājām ievērot noteiktos ātruma limitus. Mans piedāvājums, lai atvieglotu rezultātu apkopošanu, ir noteikt max ātrumu 105 km/h un pilsētu ierobežojumus atstāt uz dalībnieku sirdzapziņas, jo šo ierobežojumu zīmes nevisur ir izliktas korekti. Tāpat ir skaidri jādefinē, kas notiek, ja logers ir izslēgts kādu brīdi.

Tas viss ir tāpēc, ka jebkurš, kas piedalās šādās sacensībās izvirza savu mērķi un grib redzēt reālu un objektīvu rezultātu.

#80

266853. viesis 16.februāris 2009 10:06
0 0 Atbildēt

"

1. Saņemot diezgan ievērojamu dalības maksu, kas mērojama tūkstošos latu ir jāpadomā par veidu kā tā tiek saņemta. (Es un domāju, ka arī Jūs diezvai būsiet gatavi paskaidrot iestādēm kapēc naudu skaitām privātpersonai. Tas pat kaut kā neētiski sanāk).

"

-> Vienkāršākais - biedrība un tikai ar pārskaitījumu.

2. Jābūt skaidri definētiem nolikumiem. Tās variācijas par pieļaujamajām 15 min nav pieņemamas. Viena cilvēka subjektīvs (organizatora) viedoklis nav pieļaujams. Argumenti par sapulcēm ir nevietā. Tas ir tikai papildinājums.

-> Jā, labāk rakstiski, lai nav talantīgie, kas pārprot

3. Tas pats attiecas uz logeriem. Ja ir noteikti sodi, tad tie ir jāpielieto visiem. Un ir ļoti svarīgi vai mēs no 63 vietas pakāpsimies uz 62 vietu. Mēs cīnijāmies un mēģinājām ievērot noteiktos ātruma limitus. Mans piedāvājums, lai atvieglotu rezultātu apkopošanu, ir noteikt max ātrumu 105 km/h un pilsētu ierobežojumus atstāt uz dalībnieku sirdzapziņas, jo šo ierobežojumu zīmes nevisur ir izliktas korekti. Tāpat ir skaidri jādefinē, kas notiek, ja logers ir izslēgts kādu brīdi.

Tas viss ir tāpēc, ka jebkurš, kas piedalās šādās sacensībās izvirza savu mērķi un grib redzēt reālu un objektīvu rezultātu.

-> Drīzāk kādus 115 km/h, jo nu apdzenot ir drošāk uzspiest uz brīdi lielāku ātrumu un tikt garām pāris sek, nevis lēni ripināt. Bez tam, 105 km/h tomēr ir tāds ikdienā pierasts ātrums, kuru būtu ļoti elementāri nejauši pārkāpt, it sevisķi uz sacensību beigu daļu.

Par loggeriem ir 2 situācijas - nestrādā iekārtas problēmas dēļ - tur varētu risināt, liekot 2 iekārtas mašīnā. Nestrādā dēļ GPS pārklājuma - tad nu būs redzams, ka vairākām mašīnām tai vietā ir mirušie punkti. Ja nu reiz būs kādi 2-3 varoņi, kuriem veseli 2 loggeri nestrādā, tad nu atrunas būtu liekas.

Savā ziņā piekrītu Raimo, jo lai arī uz uzvaru nepretendējam - arī mums tomer ir būtiski 41.v, 61.v vai 81.v.

#41

266854. viesis 16.februāris 2009 10:14
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka noteiktais 50 sek. termiņš ātruma pārsniegšanai ir pietiekošs, lai apdzītu. Man personīgi bija diezgan interesanti ievērot noteikto ātrumu. tas pat bija diezgan azartiski. Un izrādījās, ka diezgan nenogurdinoša braukšana. Bez lieka stresa. Ikdienā cenšos ievērot, bet kā jau visiem dažreiz uzspiežās.

#80

266855. viesis 16.februāris 2009 10:19
0 0 Atbildēt

protams ka taisnibai ir jabut, jo visiem tak ir viens likums un noteikumi. Ari mums kas startejam ar 84# nummuru ir svarigi zinat kads bija musu rezultats, jo nejau mes braucam lai iegutu visas balvas un smietos par citiem. Dalibas merkis bija labi pavadits laiks, nosvinet dzimsanas un vaarda dienu, un beigu beigas parbaudiit savas brauksanas un orientesanas prasmes. Tapec es domaju ka nav te ko lieki cepties par to ka cilvekiem gribas zinaat savus istos rezultaatus.

#84

MAMMUT Racing Team

266860. viesis 16.februāris 2009 10:49
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu Raimo22, #41 un #84.

Stretsked, par ko mēs te cepamies??? Un visu weekendu turklāt. Pasākums bija atpūtai un Latvijas nostūru iepazīšanai - dikti jau šaubos, vai par tādu Madlienas muzeju ar mazajām dzirnavām biji pirms tam pat sapņos redzējis. Ja nolikumā teikts, ka brauciens notiek pa koplietošanas ceļiem, tad CSN ievērošana ir pašsaprotama lieta un tas, ka Tavs auto var pabraukt pa nomaļu šoseju uz 150 km/h, šoreiz neko nenozīmē - adrenalīnu vari iet ķert īstajos rallijos vai vismaz kartinga trasē.

#78

266861. viesis 16.februāris 2009 11:01
0 0 Atbildēt

Sretsked

Piedod, bet izskatās, ka tev vairāk par 19. gadiem nav... (Pēc komentāriem liekas, ka apm. 16 gadi) Tev braukšanas tiesības ir ? Domāju arī, ka savu, iespējams, 4. vietu esi nopelnījis braucot bez smadzenēm un atbildības. Varbūt pats sev noorganizē jefiņu sacensības, jeb "gonkas" bez noteikumiem ? Paskaties uz sevi no malas kritiski. Pieļauju, ka tu būsi pirmais, kas tiks diskvalificēts pēc logeru pārbaudes, bet Tev tā gribās būt tuvu pirmajiem... Nožēlojami.

266863. viesis 16.februāris 2009 11:08
0 0 Atbildēt

Opā - vai tad Nolikumā nebija kas teikts par derīgām vadītāja apliecībām???

Ja Stretsked ir tas par ko viš uzdodas (#52 ar pagaidām 5100 punktiem un vidējo ātrumu 55 km/h), un tiešām bijis pie stūres...

#78

266865. viesis 16.februāris 2009 11:14
0 0 Atbildēt

Sretsked

Piedod, bet Tu mums pasākumu bojā ar savu amorālo uzvedību. Un iespējams laiks jātērē, lai Tevi diskvalificētu. Neuztraucies, tā būs tikai mācība Tev un iespēja saprast kurš te ir "jefiņš". Kāpēc Tu negribi saprast, ka jābūt atbildīgam par nolikuma ievērošanu, CSN ievērošanu utt.

#80

266866. viesis 16.februāris 2009 11:19
0 0 Atbildēt

Neraudu, papucīt #52 (bet varbūt tomēr #66 ar vidējo ātrumu 61 km/h?).

Jo vairāk skumstu par Tavu inteliģenci.

#78

266870. viesis 16.februāris 2009 12:01
0 0 Atbildēt

Sretsked

Pretenzijas bija rakstīts, ka var iesniegt arī pēc neoficiālo rezultātu publicēšanas. Tā kā vēl paskatīsimies, kas tur būs, ja vispār rezultāti būs. Kā tu redzi, tad viss ir apstājies un nekādas skaidrības un informācijas no organizētājiem nav.

266871. viesis 16.februāris 2009 12:06
0 0 Atbildēt

Nu ja cilvēks 39 gadu (Sretsked) vecumā šitādas dumības var sarakstīt, tad apstiprinās manas aizdomas par to, ka šim tipāžam inteliģences līmenis ir zem vidējā. Ar šādiem tipiņiem parasti nav vērts strīdēties, jo viņiem parasti vienīgajiem ir taisnība un to apgāzt var, labākajā gadījumā, ar fizisku ietekmēšanu.

Man rezultāti šajā braucienā nebija pats galvenais, taču šitāda citu apdi..ana, kā no -,,- puses nav pieņemama.

Miers un bērziņš

#72

266875. viesis 16.februāris 2009 12:23
0 0 Atbildēt

Sretskedam: Protestu iesniegšana gan parasti ir pēc pagaidu rezultātu paziņošanas, nevis pēc finiša.

LAF sporta kodekss,

2.55. Pagaidu rezultati – sporta tiesnešu apstradati rezultati, kas publiceti ar noradi “Pagaidu rezultati” un par

kuriem ir atbildigi sporta tiesneši. Braucejiem ir tiesibas Nolikuma noteikta termina iepazities ar pagaidu

rezultatiem un tos apstridet, iesniedzot protestu.

2.56. Oficialie rezultati – rezultati, kurus pec iepazišanas termina beigam ir apstiprinajis Komisars un par

kuriem protesti netiek pienemti.

Tā, kā pagaidām oficiālo rezultātu nav un to pažiņošana ir atlikta uz nenoteiktu laiku, tad arī protestu iesniegšanas termiņam ir jābūt pagarinātam, jo arī pagaidu rezultāti šobrīd ir publicēti nepilnīgi.

Sacensības beidzas ar apbalvošanas ceramoniju, nevis ar automašīnas finišu.

266876. viesis 16.februāris 2009 12:28
0 0 Atbildēt

Smaidi. Man sagādās. Tāpēc, ka tu rupji spļauj virsu visam, bet es cenšos ievērot. Visiem vienādi noteikumi un viss. Var jau organizātori uztaisīt papildsacensības uz ātrumu kādā slēgtā trasē kur var nolaist tvaiku "rallisti". Starp citu tā ir ideja ! Mana, ja, kas .

266878. viesis 16.februāris 2009 12:42
0 0 Atbildēt

Sretsked

Kāpēc ne visus ? Tātad, ja desmit pārkāpj noteikumus, tad pēc manas matemātikas 11. vieta vinnē. Un kas tur slikts, ja tie ir pirmie gōdīgie braucēji ?

266879. viesis 16.februāris 2009 12:53
0 0 Atbildēt

Raimo22...bet es cenšos ievērot

ha..tas liecina ka esi pelnijis diskābeli..jo tas ka Tu nepārkāp 10x bet 3x nenozīmē ka esi godīgs..un kā jau sen zināms pārlieka centība rada pārcentibu .. dzeriet zāles mēranās devās atbilstoši receptei

266880. viesis 16.februāris 2009 12:57
0 0 Atbildēt

un vēl parādās aizdomas..ka organizētāji zaudēs potenciālos dalībmiekus uzklausot un pakļaujoties šādu īdētāju spiedienam..manuprāt pasākums kas sākās veiksmīgi sāk palikt tāds slims un gaudens.. un vēl tie gaudenie īdētāji nekad nav bijuši patstāvīgie iauto ralliju un pasākumu dalībnieki

266881. viesis 16.februāris 2009 13:06
0 0 Atbildēt

mirga

Piedod. Es tikai par godīgu konkurenci un viss. Neko īdēt es negribu, bet rupji kāpt uz galvas neļauju. Visā visumā pasākums līdz finiša brīdim bija ļoti interesants. Ir apsveicama šāda ideja un cepuri nost. Nākamreiz noteikti piedalīsimies un esam gatavi atbalstīt, ja ir nepieciešamība. Piedāvāju gaidot rezultātus diskutēt par, piemēram, atrastajiem punktiem. Mums Nr. 1 likās skatutornis senlatviešu pils formā. Sireāla aina.

266882. viesis 16.februāris 2009 13:10
0 0 Atbildēt

viss bija ok, arii uzskatu, ka nav nepiecieshamiibas siikaak peetiit daliibniekus zemaak par 10 vietu. un arii tos, akm ir ljoti tuvi rezultaati.

pagaajushajaa reizee biju peedeejais, shoreiz kautkur pa vidu.

un man arii vienalga vai kaads lidoja pa to mezu vai dzelzceljam paari vai nee.

braucu tik lai paarbaudiitu un redzeetu kaa man veicaas saliidzinoshi ar citiem daliibniekiem.

aivis #57

266884. viesis 16.februāris 2009 13:12
0 0 Atbildēt

oi, gribeeju teikt, ka tiem kam ir tuvi rezultaati, tos paarbaudiit, jo mazums, te kaadas grupinjas savaa starpaa sacentaas. :)

aivis #57

266885. viesis 16.februāris 2009 13:14
0 0 Atbildēt

eeeeee...kāda veida atbalstu Raimo22 ir gatavs sniegt????? vai varētu precizēt

266886. viesis 16.februāris 2009 13:25
0 0 Atbildēt

vai tiks pirms LOB III visiem tiks dota balderijāņu tējiņa :) lai domas par gāzes pedāli aizmirstās??

266887. viesis 16.februāris 2009 13:29
0 0 Atbildēt

mirga

Uz tevīm tas neattiecas.

266889. viesis 16.februāris 2009 13:33
0 0 Atbildēt

abižo..Raimo..attiecas pat ļoti "Tevīm" būtu jābūt skaidri zināmai tādai lietai..ka katram pilotam ir stūrmanis... Vai tad "Jumsīm" tāda nebija, koa :D

266890. viesis 16.februāris 2009 13:38
0 0 Atbildēt

Pārbaudīt vajag visus, publika ir jāaudzina.

iAuto būs tikai ieguvējs, ja no LOB pazudīs tādi kā sretskeds, kurš uzskata, ka nav jāievēro VISI nolikuma punkti, arī par GPS utt.

Sretskeds un mirga var piedalīties iauto rallijos, tur varbūt visi nolikuma punkti nav jāievēro. LOB tad būs publikai, kas ciena Nolikumu un konkurentus.

266904. viesis 16.februāris 2009 22:01
0 0 Atbildēt

Kad būs rezultāti ?

Redaktors 16.februāris 2009 22:16
0 0 Atbildēt

266904. viesis 16.02.2009 22:01

Rit lidz 10:00 busss....

varu pachukstet bus divi DSQ .....

TK#

266909. viesis 17.februāris 2009 8:57
0 0 Atbildēt

tad jau vismaz 2 protesti garantēti. Un tad arī varēsim anulet rezultātus un LOB III varētu pārdēvēt par LOB IIa.

266911. viesis 17.februāris 2009 10:07
0 0 Atbildēt

Jau pāri 10,00, kur rezultāti?

266913. viesis 17.februāris 2009 10:18
0 0 Atbildēt

Tev pašam neapnika jau spamot?

Tavu viedokli visi saprata jau ar pirmo reizi un nav nepieciešamības to atkārtot kādu 20.reizi.

Uz nākamo LOB gan jau atradīs kādu softiņu ar kuru varēs ātri pārbaudīt visus GPS un problēmu nebūs. /Piemēram Ave Sol rallijā organizatoriem tāds pirms 2-3 gadem bija, bija iespējams arī online redzēt ātrumus, vidējo utml/

#41

266914. viesis 17.februāris 2009 10:25
0 0 Atbildēt

Var būt 10.00 p.m. vakara būs rezultāti. Gaidisim. Netraucesim cilvēkiem lai strāda.

266915. viesis 17.februāris 2009 10:25
0 0 Atbildēt

neveelos buut paaraak nekauniigs, bet ir jau paari 10.oo.... un kaut kaa tie rezultaati neraadaas...

266916. viesis 17.februāris 2009 11:34
0 0 Atbildēt

wtf?

266917. viesis 17.februāris 2009 11:38
0 0 Atbildēt

eu cilveeki,,, varetu kaut ko oficiaalu iebliest ieksa, lai zinaatu kada situacija ar rezultatiem. un jaa man ir svariigi vai esmu 56 vai 65...

bet visaa visumaa visss vienmeer vispaariigi

266918. viesis 17.februāris 2009 11:44
0 0 Atbildēt

nu, nu tauta sašūmējas, sašūmējas..paliekam nepacietīgi

266919. viesis 17.februāris 2009 11:47
0 0 Atbildēt

esam jau uzšumejušies, driz nervu zāles jādzer lai nomierinātos. redaktoram par kavejumu jadod diskābelis, vairāk par 15 min jau

266920. viesis 17.februāris 2009 11:55
0 0 Atbildēt

ko var shuumeeties par kaut kaadu suuda rezultaatu neesamiibu 10 dienas peec pasaakuma? tad nu gan liela muizha - labaak parokat paaris gadus vecu veesturi un tad may be sapratiisiet, ka shii ir very very minor probleema

Redaktors 17.februāris 2009 12:07
0 0 Atbildēt

Rezultāti ir publicēti. Tie, kuriem ir 999999 soda punkti par CSN, ir diskvalificēti (divi).

266922. viesis 17.februāris 2009 12:09
0 0 Atbildēt

Toč, par ko stress? Visiem jau sen citas prioritātes, un kad pienāks apbalvošana, reti kurš atcerēsies par ko :)

266923. viesis 17.februāris 2009 12:22
0 0 Atbildēt

Neoficiālie rezultāti, kuros ir iekļauti arī CSN sodi, ir publicēti. Visas sūdzības varat iesniegt rakstiski uz e-pastu: iauto@iauto.lv līdz 18.februāra pl.12.00.

266924. viesis 17.februāris 2009 12:22
0 0 Atbildēt

paldies Elmāram par darbu. Nesapratu, kāpēc tāda šumēšanas bij vajadziga, ja 10 pirmas vietas bij nemainigas. Velreiz atkartošos par logeru pārbaudi.

1-10 vietai obligati un vēl 10 ar izlozes palīdzību. Pat lielajos pasaules mačos visus uz dopingu neparbauda, kaut kāds absurds ko latvju bāleliņi var ar savu bļaušanu savārit.

266925. viesis 17.februāris 2009 12:26
0 0 Atbildēt

2. un 3. samainījās vietām

266926. viesis 17.februāris 2009 12:32
0 0 Atbildēt

nu ņaudētāji...kā ir? vai Jūsu smilšu kastē parādijās kāds iemesls svētkiem? Kāds pārcēlās no 63 vietas uz pirmo desmitnieku :D šķiet ka ne, ha un mēs no pirmā uz pēdējo ne tik PRIEKĀ

266927. viesis 17.februāris 2009 12:33
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pareizi!

Nu cerams, ka šādas bargas un vajadzīgas kontroles būs arī LOBIII, jo kā redzams tas butiski ietekmē vietu stāvokli.

Paldies rīkotājiem!

266931. viesis 17.februāris 2009 13:04
0 0 Atbildēt

tā kontrole jau var būt, bet šajā gadījumā tā nebija pietiekoši operatīva un organizētāju pakļaušanās īdētājiem tādā veidā novelkot laiku..reāli sabojāja labo pasākuma pēcgaršu, kā arī liek aizdomāties par vēlmi piedalīties LOBIII

..vnk daži dalībnieki nekādi nespēj samierināties ka čaiņiks ir čaiņks...un par balerīnu tas nekad netaps... ne jau tā kontrole tizlu braucēju, kas nespēj orjentēties kartē, nemāk jēdzīgi turēties uz ceļa un veiksmīgi manipulēt ar auto esošo gāzes pedāli...padarīs par Šūmaheru, ja nu vienīgi slapjajos sapņos

266932. viesis 17.februāris 2009 13:39
0 0 Atbildēt

#36. Nu, ko, feins pasākums, bija interesanti ceļa segumi, vietas, atbilstoši laikapstākļi, paldies organizatoriem un dalībniekiem, tsk par uzjautrinošiem komentāriem:). Neatceros, kad te agrāk ir bijis šitāds cepiens par kautkādiem rezultātiem:D Saprotu, ka punktus varēja savākt arī vairāk kā pirmā vieta to izdarīja, jāprot tikai orientēties, arī pirms starta kārtīgi jāpastrādā ar izdotajiem materiāliem, jābrauc uzmanīgāk, nepārkāpjot nolikumu, neiebraucot grāvī, nepārsitot riteni, pie KP jāfotografējas ātrāk, nedaudz arī veiksmes utt. Mums ne viss no augšminētā izdodas, katrreiz citi brīnumi gadās, tāpēc arī neesam pirmajās vietās, bet kā nu ir, ir labi priekš atpūtas pasākuma, mums patika!

Apsveikumi Latvijas SAAB Klubam par goda pjedestāla nosegšanu!:)

P.s.pats neredzēju un man tādas no pirksta izzīstas aizdomas nerodas, tomēr, nav taču problēma nolikt pa kādam tiesnesim trasē, lai pačeko šaubīgās vietas, kā pārbrauktuves, stop zīmes, luksoforus un pāris izlases kontrolpunktos paskatās GPS (ne)esamību automašīnās. Tas arī samazinātu nestrādājošu logeru problēmlaikus - tiesnesis paskatītos vai "zilā lampiņa" mirgo, vai piepīpētāja vads nav izkritis no ligzdas utml iAuto rallijā trasē parasti atrodas pat 5 tiesneši, lai šie nebūtu bez darba, izklaidei apbruņo tos ar fotoaparātiem un uz priekšu pakontrolēt arī LOBā.

Lai visiem veicas turpmākajos pasākumos uz ceļiem!

266933. viesis 17.februāris 2009 13:40
0 0 Atbildēt

redaktor, pasaki lūdzu nesaprašam kā tiek skaititi komandu rezultāti.

Redaktors 17.februāris 2009 13:44
0 0 Atbildēt

Katrai ekipāžai tiek piešķirti "finišējušo skaits - vieta" punkti.

Komanda - vienas vai divu ekipāžu rezultātu summa.

Redaktors 17.februāris 2009 15:25
0 0 Atbildēt

200 pirmo reizi

bet otro reizi +400

kopā - 600

266940. viesis 17.februāris 2009 15:45
0 0 Atbildēt

Priekšlikums organizatoriem - ja arī turpmāk tiek izmantota esošā tehnoloģija logeriem, tad vajadzētu paredzēt, ka ļoti skrupolozi tiek pārbaudītas pirmās ~ 15 vietas, pārējie izlases veidā ~ 15 ekipāžas. Bez tam kā jau minēja - populārākajos KP izvietot mobilās tiesnešu ekipāžas (2-3 max uz visu karti), kas var veikt auto TK (uz GPSu, uz logeri, uz alkoholu, utt) un nepieciešamības gadījumā lemt par ekipāžas sodīšanu, ekipāžas DSQ utt.

Normāli būtu, ja neoficiālie rezultāti tiek paziņoti 24h laikā, bet oficiālie 36h laikā.

Bez tam teorētiski ziemas laikā vaŗētu dalīt ekipāžas pa klasēm, līdzīgi rallijā, jo atzīstaties, ka noteikta veida transportam šoreiz bija priekšrocības jeb arī liegt dalību pasākumā ar auto sporta aprīkojumu.

Diskusijas?

266941. viesis 17.februāris 2009 15:49
0 0 Atbildēt

bija auto ar sporta aprīkojumu??? kuri?? šķiet ka TK pārbaudija un speciāli aprīkotas automašīnas kas ir speciāli pielāgotas netika pielaistas, kas bija rakstīts nolikumā..domāju ka netika arī identificētas

266943. viesis 17.februāris 2009 15:57
0 0 Atbildēt

kā ta nav..a ķivere :D

266945. viesis 17.februāris 2009 16:13
0 0 Atbildēt

... šoreiz akcents komentāra bija likts tieši uz sporta riepām ziemas/ledus apstākļiem. Te pat pirmajos komentāros par to bija minēts...

Un TK kaut kā nemanīju, ka tika pārbaudītas riepas uz "E" esamību.

266947. viesis 17.februāris 2009 17:00
0 0 Atbildēt

kuļi deksters nav diskvalificēts????

ja jau jamais nespēj sābus nokost, tad jamam būtu jābūt diskvalificētam :D

266948. viesis 17.februāris 2009 17:04
0 0 Atbildēt

Vairākas fabias apbrauca vairākus LandRover un LandCruiser

266956. viesis 17.februāris 2009 22:19
0 0 Atbildēt

Droši vien ka sporta riepa skaitās UG500 :)))

266958. viesis 17.februāris 2009 22:58
0 0 Atbildēt

:D:D:D un uzshaus pa kunjgji... lai nelecaas

266959. viesis 17.februāris 2009 23:51
0 0 Atbildēt

Es būtu laimīgs, ja kāds manī saskatītu "jefiņu", jo pateicoties šo cilvēku kategorijai mēs šodien nepārvietojamies kā Freds Flinstons multenē. "Sretkedam"novēlu nesatikt absolūti taisnā ceļa posmā, braucot uz 140, uz ceļa pēkšni izskrējušu meža cūci, vai piedzērušu traktoristu. Briļlainais Arnis Legzdiņš.

P.S. Vai Tev, Sretsked, bērnībā kāds nodarījis pāri?

266960. viesis 18.februāris 2009 1:15
0 0 Atbildēt

heh, tā tik turpini Sretsked [?] ! ar katru reizi komenti paliek arvien absurdāki un jautrāki :) cilvēks ar spēcīgu pārliecību.

starp citu mūsu ekipāža atbilst tavam 'ideālā dalībnieka' aprakstam, un mums pat izdevās dažus vinnēt :D

#77

266962. viesis 18.februāris 2009 11:07
0 0 Atbildēt

un kad tad būs oficiālie rezultāti..un kad būs apbalvošana..kaut kā organizatori reāli tormazīiii

266963. viesis 18.februāris 2009 12:02
0 0 Atbildēt

Kopsh kura laika mezhacuukas ir kluvusas par nakts dziivniekiem?? :D:D:D Varbuut liidziigi kaa sikspaarnji naktiis paarvietojas ar skanjas paliidziibu?? :D:D:D:D

Sretsked, Tu kaut taas pashas 9 klases esi pabeidzis??

Peec Taviem komentaariem liekas ka vairaak par 19 gadiem Tev nav...

... liekas, ka tikai pumpaini tiinji shaadi brutaali brauc augumaa katram kam ir savaadaaks viedoklis kaa Tev ..

Kristaps (komandas numuru gan nemineesu, jo tas nav kopejais komandas viedoklis!)

266964. viesis 18.februāris 2009 12:14
0 0 Atbildēt

Stretsked, atļauj kaut ko arī 3.vietas no beigām ieguvējam ko bilst.

Ja sacensības notiek pa koplietošanas ceļiem, pa kuriem netiek slēgta satiksme, tad CSN ievērošana ir obligāta un pašsaprotama. Priekš tam ir Tavi ralliji, kur esi piedalījies - ķer ātruma adrenalīnu tur, cik vien spēj. Prasība LOBā ievērot ātrumu ir tikai loģiska, jo lielākais dalībnieku īpatsvars ir ikdienas braucēji bez profesionālām iemaņām.

Runājot par zvēriem - man dzīvē ir izskrējis suns uz taisna, pārredzama ceļa, kas beidzās sunim ar izbīli, bet man ar grāvi. Pēc tās reizes ir sanācis veiksmīgi izvairīties no cita suņa, pāris stirnām, bet zaķis gan viens tika aizmests pa gaisu. Tā var gadīties un paldies Dievam, ka negadījās šajā LOBā (cik noprotu, tie divi auto, kas ieslīdēja krūmos, vienkārši saslīdēja).

Visi nevar būt Lēbi, bet nav jau arī jābūt. #78

Redaktors 18.februāris 2009 12:44
0 0 Atbildēt

Rezultāti ir publicēti.

Ir arī komandu vērtējums.

Par apbalvošanu - info būs te un SMS.

266968. viesis 18.februāris 2009 13:19
0 0 Atbildēt

Ierosinājums turpmāk pirmo rakstīt stūrmaņa vārdu, jo rezutāts orientēšanās sacensībās (un vispār arī iAuto rallijā) 80% ir atkarīgs no stūrmaņa spējām. Pilota spējām aizvadīt auto līdz finišam pēc stūrmaņa norādēm ir otršķirīga nozīme:)

266972. viesis 18.februāris 2009 14:36
0 0 Atbildēt

Ja punktu skaits ir vienāds, kas tika ņemts vērā pie vietas noteikšanas???

Redaktors 18.februāris 2009 14:41
0 0 Atbildēt

Tad īsākais maršruts.

266975. viesis 18.februāris 2009 16:01
0 0 Atbildēt

Tādā gadījumā oficiālie rezultāti nav korekti.

Paldies!!!

#25

266976. viesis 18.februāris 2009 17:10
0 0 Atbildēt

kuļi jūs to deksteru ņemat pa pilnu??? viņam jau sen nav pilns rublis..... un patlaban vairāk par 50 kapeikām toč nav :D

266977. viesis 18.februāris 2009 17:18
0 0 Atbildēt

Tā jau ir. Pēc būtības , jau nevienam nav nekas jāpierāda un katrs dara kā uzskata par pareizu. Laimīgākie mācās no citu kļūdām, daži dzīves negatīvo pieredzi vēsā mierā ņem uz sevi. Esam dažādi.

Paldies par rezultātiem.

Domāju ka tiksimies LOB III.

Veiksmi visiem ceļā un dzīvē.

Redaktors 18.februāris 2009 17:50
0 0 Atbildēt

Personīgās attiecības lūdzu skaidrojiet citur!

266979. viesis 18.februāris 2009 18:33
0 0 Atbildēt

266913. viesis 17.02.2009 10:18

protams ka atradisim softinu ka Avesol

Tu noteikti gribesi but tas LIELDRAUGS kurs nosponsores sho pakalpojumu daudz nemaksas apmeram 60 Ls uz ekipazhu par pasakumu :)

266980. viesis 18.februāris 2009 18:49
0 0 Atbildēt

mirga [?] 17.02.2009 15:57

Zini ir tads jedziens "zem protesta"

ka rikoties ari ir rakstit atiecigaja kodeksa :)

266982. viesis 18.februāris 2009 23:49
0 0 Atbildēt

kad bus apskatama fotogalerija

Redaktors 19.februāris 2009 9:55
0 0 Atbildēt
266992. viesis 19.februāris 2009 14:16
0 0 Atbildēt

Uzvarētāju apbalvošana notiks pirmdien, 23.februārī, pl.19.00 restorānā "Staburags" (Čaka/Stabu ielu krustojumā).

267098. viesis 24.februāris 2009 10:32
0 0 Atbildēt

Kādas balvas bija pirmajam trijniekam?

267366. viesis 3.marts 2009 11:01
0 0 Atbildēt

Vienkārši super balvas, vajadzēja atnākt un tad pats būtu redzēji

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti