Sākusies reģistrācija rallija supersprintam standarta un sporta automobiļiem

 
23.aprīlis 2009 12:48

2009. gada 10. maijā, Sporta kompleksā 333, Ropažu pagastā norisināsies pirmais rallija supersprints vasaras sezonā. Pēc veiksmīgi aizvadītas pirmās sezonas 2008. gadā un ziemas sacensībām uz ezera februārī, 2009. gada vasaras posmi ir apvienoti kausa izcīņā. Supersprints „Pavasaris 333” būs pirmais 2009. gada kausa izcīņas posms.

Pirmdien, 20. aprīlī sākās reģistrācija supersprintam standarta un sporta automašīnām „Pavasaris 333”. Līdzīgi, kā 2008. gada sezonā, visi dalībnieki ir iedalīti 8 ieskaites klasēs atbilstoši automašīnām un vienā speciālā – U18 ieskaitē.

Standarta, jeb ielas automašīnas ir iedalītas 4 klasēs – vientilta piedziņas automašīnas ar motora tilpumu līdz 1600 cm³ un virs 1600 cm³, pilnpiedziņas automašīnas bez turbo (4WD) un ar turbo motoriem (4WD+) . Savukārt sporta automašīnas iedalās 2WD un 4WD ieskaitē, bet tām pievienojas kroskartu braucēji un autoklubu klase VAZ Open. Visi par 18 gadiem jaunāki sportisti tiek vērtēti speciālā ieskaitē U18. 

Lielākās izmaiņas salīdzinājumā ar 2008. gadu skar speciālo auto klubu ieskaites klasi VAZ Open, kurā var piedalīties sportisti ne tikai VAZ markas aizmugures piedziņas automašīnām, bet arī ar Moskvich un Volga spēkratiem. Ir gaidāms, ka 333 trasē izaicinājumu sportistiem no VAZ automašīnu klubiem metīs Moskvich līgas braucēji no Igaunijas.

2009. gada kausa izcīņā notiks atgriešanās pie punktu skaitīšanas sistēmas, kāda bija pazīstama 70. un 80. gados – proti, visi startējušie saņem ieskaites punktus, tomēr jo vairāk dalībnieki klasē, jo vērtīgāka ir katra iegūtā vieta. Tādā veidā tiek augstāk novērtēta katra izcīnītā vieta posmā, kurā startē lielāks dalībnieku skaits. Šāda punktu sistēma nozīmē, ka 10. vieta izcīnīta 50 dalībnieku konkurencē būs vērtīgāka par tādu pašu vietu 30 dalībnieku konkurencē.

Jāatgādina, ka rallija supersprints ir viena no demokrātiskākajām autosporta disciplīnām, kurā ikviens var startēt gan ar savu ielas automašīnu, gan sporta, tajā skaitā rallijam, krosam, rallijkrosam un folkreisam sagatavotām automašīnām. Visas automašīnas startē ar ielas riepām, tādējādi sportistiem nav nepieciešamas speciālas sporta riepas, kas veidotu papildus izmaksas. Ar vienu automašīnu var startēt vairāki braucēji. Vienīgais obligātais aprīkojums ir ķivere.

Līdzšinējos supersprintos ir startējuši ļoti dažādi braucēji - gan pieredzējuši rallija un autokrosa meistari un čempioni, gan sportisti, kuri vispār pašu pirmo reizi piedalās autosporta sacensībās. Interesanti, ka 2009. gada ziemas autosprintā Gulbenes rajonā piedalījās pat 4 viesi no Lielbritānijas, no kuriem viens gatavojas startēt visos supersprinta posmos vasarā un rudenī.

Jāatgādina, ka 2008. gada supersprintā sezonā tika uzstādīti vairāki Latvijas autosporta rekordi – lielākais dalībniekus skaits vienā sacensībā -- 191 („333 Rudens”, oktobrī), lielākais dalībnieku skaits vienā klasē – 53 (Standarta 1,6+, „333 Rudens”, oktobrī).

2009. gada kausa izcīņa rallija supersprintā standarta un sporta automašīnām norisināsies 5 posmos, attiecīgi 10. maijā, 21. jūnijā, 26. jūlijā, 13. septembrī un 25. oktobrī.

LAF Preses dienests
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti