Štolcermanis ātrākais Kandavas līkločos

 
13.jūlijs 2009 15:10

Kandavas tehnikuma auto poligonā aizvadīts Latvijas vasaras autosprinta čempionāta ceturtais posms. Sarežģītajā trasē uzvaras izcīnīja Mareks Štolcermanis („Nissan 350 Z”, 2500+), Jānis Skujiņš („BMW 318 is”, 1800) un Aigars Tīdmanis („BMW 323 ti Compact”, 2500).

Komandu ieskaitē pirmā „Car Lab Team” (Mareks Matvejevs, Imants Firsts, Andris Slišāns).

Aizvadītajā sestdienā Latvijas vasaras autosprinta čempionāta posms pirmoreiz risinājās Kandavā. Kandavas tehnikuma auto poligonā izveidotā trase izrādījās ļoti sarežģīta un interesanta, iekļaujot gan ātrus līkumus, gan arī asu pagriezienu sērijas. Īpašu meistarību no sportistiem prasīja fakts, ka visiem braucējiem vienīgā iepazīšanās ar trasi bija divi treniņa apļi sacensību rītā. Absolūti ātrāko rezultātu sasniedza Mareks Štolcermanis („Nissan 350 Z”), kļūstot par 2500+ klases uzvarētāju. Uzvarētāja pārsvars pār tuvāko sekotāju klases ietvaros Andri Slavu („Mitsubishi Lancer EVO”) bija gandrīz desmit sekundes. Pirmoreiz vietu labāko trijniekā izcīnīja Oļegs Gulua, kurš ir Štolcermaņa audzēknis un jaudīgā „Nissan 350 Z” īpašnieks. Nesekmīgas sacīkstes izvērtās sportistiem, kuri pirms ceturtā posma atradās kopvērtējuma pirmajās divās vietās. Ints Jeršovs („Subaru Impreza”) pirmajā braucienā piedzīvoja izslīdēšanu, posmā iegūstot piekto vietu. Taču ar to pietika, lai nosargātu kopvērtējuma vadību. Aināra Eikerta neveiksmes aizsākās jau treniņbraucienos, kad viņa „Mitsubishi Lancer EVO” radās transmisijas problēmas. Startējot ar no Jeršova palienēto „Subaru Impreza”, Eikerts izbrauca ārpus trases un par šo pārkāpumu tika izslēgts no sacensībām.

Kopvērtējuma otrajā pozīcijā izvirzījies Štolcermanis, bet trešais Slava. No kopvērtējuma vadošo trijnieka izkritis Uģis Geide, kurš šoreiz „Mitsubishi Lancer EVO” vietā startēja ar „Audi Quattro” un uzrādīja tikai 13. rezultātu.

Klasē 1800 jau pirmajā braucienā, trasi veicot ātri un precīzi, pamatus uzvarai ielika Jānis Skujiņš („BMW 318 is”). Otrajā braucienā valdošais čempions uzrādīja tikai piekto rezultātu, taču ar to pietika, lai otrās vietas ieguvēju Ģirtu Daugaviņu („Honda CRX”) apsteigtu par vairāk nekā divām sekundēm. Trešajā vietā Imants Firsts („Toyota Corolla”), kurš aizvadīja pirmās sacīkstes ar jauno 20 vārstu motoru. Cerības uz augstāku vietu Firstam zuda pēc kļūdas jau pirmajā aplī, par vēlu bremzējot pēc garās finiša taisnes pirms asa labā līkuma. Tieši tādu pašu rezultātu kā Firsts sasniedza arī Māris Radomišķis („Opel Corsa”), tomēr sliktāk veiktais otrais brauciens kurzemnieku ierindoja ceturtajā pozīcijā. Jāatzīmē, ka Radomišķis vienīgas no 1800 klases vadošajiem braucējiem izmantoja ielas riepas. Kopvērtējumā vadību saglabāja Daugaviņš, seko Skujiņš un Firsts.

Klasē 2500 uzvaru izcīnīja Aigars Tīdmanis („BMW 323 ti Compact”), ar šo panākumu izvirzoties kopvērtējuma vadībā. Otrajā vietā ierindojās līdzšinējais kopvērtējuma līderis un 2008. gada čempions Mareks Matvejevs („Opel Corsa”), bet trešais Vilnis Haferbergs („BMW 325”). Šīs pašas pozīcijas sportisti ieņem arī kopvērtējumā.

Komandu ieskaitē pirmajā vietā ierindojās „Car Lab Team” (Mareks Matvejevs, Imants Firsts, Andris Slišāns). Tikai par punktu mazāk bija „MRC-Gabol” (Raimonds Burakēvičs, Kaspars Pakše, Jānis Skujiņš) un „SS.lv/SP/4 Racing” (Ģirts Daugaviņš, Ints Jeršovs, Normunds Orlovs). Kopvērtējuma vadību saglabāja „SS.lv/SP/4 Racing”.
Ieskaites klasēs, kurās netiek izcīnītas Latvijas čempionāta medaļas, uzvaras izcīnīja jau pieminētais Radomišķis („Street”),  Atis Līcis („Renault Clio”, „Kumho Street”) un Valts Zvaigzne („Mitsubishi Lancer EVO”, „Kumho Sport”).

Latvijas vasaras autosprinta čempionā divi noslēdzošie posmi risināsies 15. augustā Smiltenē „Tepera” kartodromā un 6. septembrī „Biķernieku” trasē Rīgā.

Plašāka informācija pieejama www.vasarassprints.lv. Latvijas vasaras autosprinta čempionāta atbalstītāji: tehniskaisveikals.lv, KUMHO.lv, iAuto.lv, FORSĀŽA.lv, Malek.lv, AunA Motorsport.lv. Balvas laureātiem arī no LAF SAK atbalstītājiem „AutoEuro” un „DC Kafija”. Sacensību laika ņemšanas aparatūru, rezultātu apstrādi un attēlošanu nodrošina autosport.lv.

Latvijas čempionāts vasaras autosprintā
4. posms, Kandava
1800
Jānis Skujiņš („BMW 318 is”) 7:58,78, Ģirts Daugaviņš („Honda CRX”) +2,39, Imants Firsts („Toyota Corolla”) +3,70.
2500
Aigars Tīdmanis („BMW 323 ti Compact”) 7:52,53, Mareks Matvejevs („Opel Corsa”) +0,92, Vilnis Haferbergs („BMW 325”) +5,33.
2500+
Mareks Štolcermanis („Nissan 350 Z”) 7:38,23, Andris Slava („Mitsubishi Lancer EVO”) +9,32, Oļegs Gulua („Nissan 350 Z”) +11,56.
Komandas
„Car Lab Team” (Mareks Matvejevs, Imants Firsts, Andris Slišāns) 55, „MRC-Gabol” (Raimonds Burakēvičs, Kaspars Pakše, Jānis Skujiņš), 54 „SS.lv/SP/4 Racing” (Ģirts Daugaviņš, Ints Jeršovs, Normunds Orlovs) 54.

Vasaras autosprinta kausa izcīņa
„Street”
Māris Radomišķis („Opel Corsa”) 8:02,48, Daniels Baltais („Audi S2”) +3,01, Atis Līcis („Renault Clio”) +9,17.
„Kumho street”
Atis Līcis („Renault Clio”) 8:11,65, Valters Liepiņš („Renault Clio”) +3,39, Deniss Očeredņuks („BMW 325”) +9,46.
„Kumho sport”
Valts Zvaigzne („Mitsubishi Lancer EVO”) 7:51,55, Aigars Tīdmanis („BMW 323 ti Compact”) +0,98, Raimonds Burakēvičs („Opel Speedster”) +9,07.
 
Kopvērtējums pēc 4. (no 6) posma
1800
Ģirts Daugaviņš 92, Jānis Skujiņš 84, Imants Firsts 77.
2500
Aigars Tīdmanis 76, Mareks Matvejevs 73, Vilnis Haferbergs 68.
2500+
Ints Jeršovs 80, Ainārs Eikerts 76, Uģis Geide 67.
Komandas
„SS.lv/SP/4 Racing” 238, „Car Lab Team” 215, „MRC-Gabol” 192.
 
Vasaras autosprinta kausa izcīņa
„Street”
Edgars Freivalds 81, Māris Radomišķis 75, Daniels Baltais 68.
„Kumho street”
Deniss Očeredņuks 79, Atis Līcis 75, Ģirts Vītiņš 52.
„Kumho sport”
Aigars Tīdmanis 75, Raimonds Burakēvičs 71, Ainārs Eikerts 68.
 
* individuālajā ieskaitē, nosakot noslēguma kopvērtējumu, tiks atmests sliktākā posma rezultāts.

LAF Standartauto komisijas preses dienests
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti