Amerikas autosalonos dāvina ieročus

 
14.augusts 2009 14:03

Autosalona Max Motors īpašnieks Marks Millers no Misūri štata (ASV) ir izdomājis oriģinālu mārketinga triku, ar kura palīdzību pieprasījums pēc viņa salonā tirgotajiem automobiļiem strauji pieauga.

Automobiļa pircējam bonusā tiek piešķirts bezmaksas šaujamierocis - automāts AK-47, kas amerikāņiem ir ļoti lielā cieņā.

"Dievs, ierocis, spēks un amerikāņu pikapi," - tāds ir salona agresīvās mārketinga akcijas sauklis. Desmit dienu laikā uzņēmējs pārdevis 200 automobiļus. Vēl simtiem pircēju gaida rindā, lai nopirktu automobili un iegūtu savā īpašumā leģendāro automātu AK-47. Autosalona klients kopā ar automobili saņem vaučeru 450 ASV dolāru apmērā, kuru viņš var realizēt jebkurā vietējā ieroču veikalā. Bonuss ir spēkā trīs dienas.  

Apmierinātais biznesmenis nekādus sirdsapziņas pārmetumus neizjūt. Viņaprāt, izmantot amerikāņu interesi par ieročiem kā pārdošanas stimulēšanas līdzekli nav nekas slikts.

Uzņēmēja entuziasms izrādījās lipīgs. Vairāki automobiļu, traktoru un lauksaimniecības mašīnu tirgotāji ASV arī ir uzsākuši līdzīgas akcijas. Ieroču brīvās pārdošanas pretinieki uzskata šādas akcijas par amorālām un nepieļaujamām. 




.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 3

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti