Autosalona Max Motors īpašnieks Marks Millers no Misūri štata (ASV) ir izdomājis oriģinālu mārketinga triku, ar kura palīdzību pieprasījums pēc viņa salonā tirgotajiem automobiļiem strauji pieauga.

"Dievs, ierocis, spēks un amerikāņu pikapi," - tāds ir salona agresīvās mārketinga akcijas sauklis. Desmit dienu laikā uzņēmējs pārdevis 200 automobiļus. Vēl simtiem pircēju gaida rindā, lai nopirktu automobili un iegūtu savā īpašumā leģendāro automātu AK-47. Autosalona klients kopā ar automobili saņem vaučeru 450 ASV dolāru apmērā, kuru viņš var realizēt jebkurā vietējā ieroču veikalā. Bonuss ir spēkā trīs dienas.
Apmierinātais biznesmenis nekādus sirdsapziņas pārmetumus neizjūt. Viņaprāt, izmantot amerikāņu interesi par ieročiem kā pārdošanas stimulēšanas līdzekli nav nekas slikts.
Uzņēmēja entuziasms izrādījās lipīgs. Vairāki automobiļu, traktoru un lauksaimniecības mašīnu tirgotāji ASV arī ir uzsākuši līdzīgas akcijas. Ieroču brīvās pārdošanas pretinieki uzskata šādas akcijas par amorālām un nepieļaujamām.
.