Rallija «Kurzeme» ietvaros notiks auto veiklības sacensības

 
25.augusts 2009 8:37

Nedēļas nogalē Liepājā un tās apkārtnē risināsies rallijs „Kurzeme 2009”. Šajā rallijā savu atdzimšanu piedzīvos auto veiklības sacensības, kādas pēdējos gados Latvijā nav rīkotas.

Sacensību pamatfilosofija ir vienkārša – uzvarēt iespējams ar jebkādu automašīnu, noteicošais ir auto vadītāja prasmes trasi izbraukt nevis ātri, bet precīzi un bez kļūdām. Sacensības risināsies sestdien, 29. augustā, no pl. 9:00 līdz 15:00 Liepājā, Kūrmājas prospekta laukumā.

Maču rīkotājs būs pazīstamais autosportists Raimonds Strokšs, kuram šīs būs otrās rīkotās sacensības šogad – maija vidū viņa vadīta komanda organizēja „BTA Ralliju Talsi”, kurš Latvijas autorallija vēsturē ieies kā īstas čempionu sacīkstes, jo uz starta stājās uzreiz piecu valstu aktuālie čempioni N4 kategorijā.

„Rallija rīkošana bija kas jauns manā dzīvē. Cilvēki pat nevar iedomāties, cik daudz kas jāizdara, lai notiktu divu dienu pasākums ar nosaukumu rallijs. Taču šobrīd varu droši apgalvot – 2009. gada aprīlis un maijs bijuši labākie mēneši manā mūžā! Tādēļ Talsu rallija komanda atkal ir savākusies vienkopus, lai organizētu jaunus mačus – auto veiklības sacensības,” stāsta Raimonds Strokšs. „Mūsuprāt, ir ļoti daudz cilvēku, kuriem patīk braukt, taču kuri nevēlas piedalīties profesionālās autosporta sacensībās. Auto veiklības mači ir kā radīti tieši viņiem – šeit ātrums nav noteicošais, noteicošais ir precizitāte.”

Pirmajās sacensībās paredzētas līdz desmit dažādas disciplīnas – auto parkošanās, braukšana atpakaļgaitā, piebraukšana maksimāli tuvu šķērslim, auto vadīšana ar aizsietām acīm un citas. Tādēļ, lai piedalītos sacensībās, nepieciešama ekipāža – pilots un stūrmanis. Turklāt katrā no disciplīnām abiem ekipāžas dalībniekiem būs, ko darīt.

Sacensībās drīkst piedalīties ar jebkādu automašīnu, kura ir izgājusi ikgadējo tehnisko apskati un kurai ir derīga obligātās civiltiesiskās apdrošināšanas polise. Turklāt ar vienu automašīnu iespējams piedalīties vairākām ekipāžām. Dalības maksa sacensībās ir ļoti demokrātiska – 10 lati no ekipāžas. Ieskaites grupas – absolūtais vērtējums, dāmas, seniori (virs 50 gadu vecuma) un ģimenes (vīrs ar sievu, brālis ar māsu, tēvs ar dēlu utt.). Katras kategorijas labākajam trijniekam rīkotāji sola interesantas balvas.

Jau šobrīd piedalīties veiklības sacensībās piekrituši vairāki sabiedrībā zināmi cilvēki – dziedātājas Liene Šomase un Olga Rajecka, rallists Ivars Caune un citi. Lai pieteiktos rallija „Kurzeme” veiklības braucieniem, jāsūta e-pasts sacensību rīkotājam Raimondam Strokšam uz rallijs@liepajasrallijs.lv. Pieteikumā jānorāda pilota un stūrmaņa vārds un uzvārds, automašīna un kontakttālrunis. Ņemot vērā, ka jau pl. 15:30 startē rallijs „Kurzeme”, dalībnieku skaits ir ierobežots – sacensībās drīkstēs piedalīties ne vairāk kā 100 ekipāžas.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti