Rallija «Latvija-Kuldīgas rudens» ietvaros notiks veiklības braucieni

 
22.septembris 2009 10:14

Jau pēc divām nedēļām, oktobra pirmajās brīvdienās, Kuldīgas pusē norisināsies Rallijs „Latvija – Kuldīgas rudens”, kas šogad būs autorallija čempionāta pēdējais posms.

Svētdien, 4.oktobrī varēs redzēt rallija septiņus ātrumposmus, savukārt sestdien, 3.oktobrī pašā Kuldīgas sirdī – Kuldīgas centrālajā laukumā, notiks veiklības sacensības.

Savu atdzimšanu veiklības mači piedzīvoja rallija „Kurzeme” laikā, atsaucība bija liela un jau uz pirmo pasākumu pieteicās vairāk kā 40 ekipāžas. „Sacensības bija aizraujošas un mēs redzējām, ka cilvēkiem ļoti patīk, tāpēc mēs arī tagad aicinām pirms rallija noskaņoties uz autosporta viļņa un pavadīt sestdienu sportiskā gaisotnē - piedaloties veiklības braucienos!”, stāsta veiklības maču organizators, biedrības „RA Motosport” pārstāvis Raimonds Strokšs.

Veiklības sacensībās var piedalīties ikviens, jo galvenais nav ātrums, bet gan precizitāte un spēja sadarboties ar stūrmani. Speciāla ieskaites grupa ir izveidota senioriem, jo šajā gadījumā stāžs ir priekšrocība un iepriekšējās sacīkstes ir pierādījušas, ka tieši senioriem veicas vislabāk - rallija „Kurzeme” veiklības sacensībās lietuvietis Jonas Baļčūnas kopā ar stūrmani no Latvijas Aivaru Stolderu bija labākie gan senioru klasē, gan arī kopvērtējumā.

Sacensībās vajadzīga precizitāte un spēja sadarboties, tāpēc ir izveidota arī sieviešu klase, jo šajos jautājumos dāmām dažkārt veicas pat labāk kā kungiem! Lai iedrošinātu daiļā dzimuma pārstāves, savu dalību veiklības braucienos apstiprinājusi arī Kuldīgas novada Domes priekšsēdētāja Inga Bērziņa: „Man ir prieks, ka esmu aicināta piedalīties un to labprāt darīšu, jo pašai ļoti patīk braukt ar auto! Tā būs lieliska pieredze atraktīvā braukšanā un laba izklaide, tāpēc ceru, ka citi kuldīdznieki man pievienosies!”

„Mēs aicinām pieteikties arī Kuldīgas uzņēmējus, kas var pieteikt sava uzņēmuma komandu, tādā veidā papildus reklamēt to un braucienu laikā apskatīties, kā savā starpā nestandarta situācijās sadarbojas uzņēmuma darbinieki. Var izveidoties pat tāds savdabīgs „team-building” kā tagad saka, jeb sadarbības treniņš”, ierosina Raimonds Strokšs.

Atgādināsim, ka vienīgais noteikums dalībai veiklības mačos, ir derīga autovadītāja apliecība šoferim, savukārt stūrmanis var būt jebkura vecuma, tāpēc tā ir iespēja visai ģimenei atpūsties vienkopus - ņemot līdzi gan savus vecākus, gan bērnus. Sacensībās drīkst piedalīties ar jebkādu automašīnu, kura ir izgājusi ikgadējo tehnisko apskati un kurai ir derīga obligātās civiltiesiskās apdrošināšanas polise. Dalības maksa sacensībās ir ļoti demokrātiska – 10 lati no ekipāžas.

Lai pieteiktu dalību šīm sacensībām, jums jāsūta e-pasts ar savu vārdu, uzvārdu un tālruņa numuru uz adresi veikliba@inbox.lv

Fotogrāfijas no iepriekšējā pasākuma var apskatīt portālā 4.rati.lv

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti