Divas komandas no Latvijas piedalās lielākajā amatieru labdarības rallijā 1

 
14.janvāris 2011 9:20

Rallijs Budapešta – Bamako ir lielākais amatieru rallijs, kas šķērso Sahāras tuksnesi. Tas ir lielākais labdarības rallijs pasaulē.

Rallija moto ir: Ikviens, Ar jebko, jebkādā veidā (Anyone, By Anything, In Any Way).

Pirmais Budapešta – Bamako rallijs notika 2005.gadā un tajā piedalījās 42 komandas. 2011. gada Budapešta – Bamako rallijam reģistrējušās 176 komandas.

Budapešta – Bamako rallijs ir sacensības un reizē - aizraujošs braukšanas piedzīvojums ekstrēmos apstākļos no Budapeštas līdz Bamako. 15 dienu laikā dalībniekiem jānobrauc 8547 kilometri un jāšķērso 9 valstis.

Nothing But Nets – labdarības projekts 2011. gada rallijam

Rallija laikā tiek realizēti dažādi labdarības projekti. 2009. gadā britu komanda nogādāja vairākus saules paneļus un saules krāsnis Mali ciematos. 2010. gada rallija laikā Norvēģijas komanda uzcēla skolu nomaļā Mali daļā, Mauritānijā un Mali tika nogādātas vairāk kā 25 tonnas medikamentu, apģērbu un citu nepieciešamu lietu, ko uz Āfriku atveda rallija dalībnieki.

2011. gada rallija Budapešta – Bamako labdarības pasākumiem kampaņas „Nothing But Nets” ietvaros pievienojusies starptautiskā organizācija JCI (Junior Chamber International), kas apvieno jaunus profesionāļus un uzņēmējus vecumā no 18 līdz 40 gadiem.

Projekts „Nothing But Nets” ir JCI un ANO kopīgs labdarības projekts, kura mērķis ir vākt ziedojumus, kas paredzēti moskītu tīklu iegādei Āfrikas bērniem. Katru gadu Āfrikā no malārijas mirst 800 000 bērnu vecumā līdz pieciem gadiem.

Pirmo reizi rallijā Budapešta – Bamako piedalās 2 komandas no Latvijas

Komandu dalībnieki ir JCI Latvia biedri, kas aktīvi iesaistās dažādos starptautiskos un pašmāju projektos.

Pirmo reizi rallija vēsturē tajā piedalās divas ekipāžas no Latvijas. Ekipāžā „JCI Nothing But Nets Car 8” startēs Ervīns Kotāns, un Viesturs Šterns. Ekipāžas „JCI Nothing But Nets Car 9” sastāvā startēs Eduards Katājevs, Mārtiņš Klaužs, Ivo Velde.

Piedalīšanās rallijā Latvijas komandām ir ne tikai lieliska iespēja mesties īstā Āfrikas piedzīvojumā, bet arī pārstāvēt Latviju un organizāciju JCI Latvija, piedaloties labdarības projektā un tādējādi sniedzot reālu palīdzību tiem, kuriem tas ir nepieciešams.

Laikā no 2011.gada 13.janvāra līdz pašām rallija beigām, iespējams on-line režīmā sekot līdzi Latvijas komandu atrašanās vietai mājas lapās Skybrake.com un fleet.skybrake.com, lietojot lietotājvārdu: bamako, parole: bamako.
 

 
Visi komentāri
 
281114. viesis 14.janvāris 2011 18:32
0 0 Atbildēt

Latvijā arī ir tūkstošiem bērnu kas dzīvo pie "nepareizajiem" vecākiem, vai vienkārši dzīvo pusbadā, jo vecākiem nav naudas. Kāpēc mums jāglābj Āfrika bērni no Malārijas, ja tie tāpat vairojas kā mušas un tur ir pārapdzīvotība?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Latvijā ierodas raķešu artilērijas sistēma HIMARS (+ VIDEO)

Pēc Nacionālo bruņoto spēku mācību pieprasījuma šodien Liepājā un Rīgā notika ASV Speciālo operāciju spēku Eiropā kravas lidmašīnu nolaišanās vingrinājumi, demonstrējot ātru augstas mobilitātes raķešu artilērijas sistēmas jeb HIMARS atgādāšanu un sagatavošanu darbībai. Tehnisku iemeslu dēļ šaušanas vingrinājumi šodien gan tika atcelti. Lasīt vairāk

 

Aizturēta sieviete par vairāku automašīnu aizdedzināšanu Rīgā klusajā centrā

Valsts policija aizturējusi kādu sievieti par vairāku automašīnu ļaunprātīgu aizdedzināšanu Rīgas klusajā centrā, aģentūru LETA informēja policijā. Lasīt vairāk

 

"Toyota" slēdz rūpnīcu Krievijā 4

Japānas autobūves uzņēmums "Toyota Motor Corp." paziņojis, ka slēdz automobiļu montāžas rūpnīcu Krievijā, ņemot vērā piegādes tīklu problēmas, kas skārušas sankcijām pakļauto valsti. Lasīt vairāk

 

Apsteidza pa labo; gājēji riskē (+ VIDEO) 3

Izskatās, ka Polijas ātrgaitas ceļi nav īsti droši ne braucējiem, ne gājējiem (ko tie tur dara?). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti