Russo Baltic Racing rallija komanda dosies uz Monte-Carlo ralliju 7

 
19.janvāris 2011 8:24

Russo Baltic Racing rallija komandas trīs pilnībā restaurētās un rallijam sagatavotās Jaguar E-type vēsturiskās automašīnas ir gatavas savam pirmajam startam 14. Monte-Carlo vēsturiskajā rallijā.

Rallijs norisināsies no 26. janvāra līdz 3. februārim.

Šogad Monte-Carlo rallijs atzīmē 100. gadskārtu, savukārt mūsu komanda sacensībās startēs ar Jaguar E-type modeļiem, kuri svin 50. gadadienu. Tādēļ šīs sacensības kā starptautiskā mērogā, tā arī Latvijas komandai būs īpašas.

Šī gada 21. janvārī Russo Baltic Racing rallija komanda sadarbībā ar Rīgas Motormuzeju aicinās viesus no Latvijas un Krievijas, kā arī mēdiju pārstāvjus, lai draudzīgā gaisotnē atskaitītos par paveikto, pastāstītu par nākotnes plāniem un izredzēm starptautiskajās sacensībās.

Russo Baltic Racing rallija komandu atbalsta: Jaguar pārstāvis Latvijā BM Auto, Ēdoles pils, Elko grupa, Radisson, Yokohama, Champion, Comma, žurnāls „Kapitāls”, NORDI dizaina klubs un Rīgas Motormuzejs.

 
Visi komentāri
 
281161. viesis 19.janvāris 2011 8:36
0 0 Atbildēt

Turēšu īkšķus !!!! Bon courage !!!

281166. viesis 19.janvāris 2011 10:30
0 0 Atbildēt

Russo Baltic ... interesanti, kāds sakars Jaguar automobiļiem

ar "Russo"? Vēl jo vairāk ar "Russo Balt", ja tāda sakarība

iedomāta? Jāsecina, ka pasākumu finansē bagāti Krievijas

ļaudis, citādi kam gan ienāktu prātā izdomāt komandas

nosaukumu, kurā pat mājiena nav ne uz Jaguar, ne uz Latviju ...

Jocīgi, lai neteiktu vairāk...

Protams, bon voyage komandai, bet vienalga jocīgi, pēčāk

paši brīnīsies, ka "tur" latviešus par krieviem uzskata :-)

281167. viesis 19.janvāris 2011 10:38
0 0 Atbildēt

Russo-Balt (dažviet arī Russobalt, Russo-Baltique) bija pirmā rūpnīca Krievijas impērijā, kas ražoja automobiļus. No 1909. gada ražošana notika Rīgā, Baltijas Vagonu Fabrikā. Pirmā pasaules kara laikā 1917. gadā fabriku evakuēja uz Sanktpēterburgu, kur tā uz Rīgā izstrādāto šasiju bāzes ražoja bruņuautomobiļus armijas vajadzībām. 1922. gadā ražošanu pārcēla uz Maskavu. Ražošana ar Russo-Balt nosaukumu tika pārtraukta 1923. gadā.

Russo-Balt ražoja gan vieglos, gan smagos automobiļus, kas pamatā bija vācu Rex-Simplex un beļģu Fondu kopijas.

Mūsdienās ar šādu nosaukumu darbojas piekabju ražotne Rīgā.

2006. gadā grupa vācu un krievu investoru ieguva tiesības uz Russo-Balt nosaukuma izmantošanu un ir izveidojuši konceptautomobili Impression, kas veidots uz Mercedes CL63 AMG bāzes. Automobili ražošot vācu uzņēmums Gerg GmbH. Kopumā plānots saražot 10-15 automobiļus (2-3 gadā) un tā cena būšot pusotrs miljons eiro.

281170. viesis 19.janvāris 2011 13:40
0 0 Atbildēt

281167. viesis pirms 3 stundām

Russo-Balt (dažviet arī Russobalt, Russo-Baltique) bija

pirmā rūpnīca Krievijas impērijā, kas ražoja automobiļus.

No 1909. gada ražošana notika Rīgā, Baltijas Vagonu Fabrikā.

---------------------

Vispār jau Krievu-Baltijas vagonu rūpnīcā, tāds ir pareizais nosaukums.

Bet tomēr: kāds sakars komandai , kura brauc ar Jaguar automobiļiem,

ar KBVR? Tad jau drīzāk būtu nosaukuši, piemēram, "Jagulat" vai

"Latvuārs" :-) :-) :-)

281173. viesis 19.janvāris 2011 15:38
0 0 Atbildēt

redzēju tos Jaguārus pie Biķerniekiem šodien. labi izskatās. Bet tāds biezu Krievijas krievu tusis vien ir. Labi vismaz, ka par šo Jaguāru remontēšanu / sagatavošanu piķis kaut kur Latvijā aizķēries.

281178. viesis 19.janvāris 2011 20:48
0 0 Atbildēt

Tas vienkārši ir SIA nosaukums www.rbr-team.com/eng/

Linards 18.janvāris 2015 2:22
0 0 Atbildēt

E duraki, ja neko nezināt un savas atpalikusajas smadzenes nezināt. Tad ludzu nepratojat kas un ka, par russo balt un jaguar utt ir cilvēku grupa kas prot remontēt, braukt un kam ir nauda. Jus nekam nederigie kapeiku Skaititaji, skauģi utt neko nedz ne spēsiet nedz sasniegsat. Tādēļ seziet, savos īres dzīvokļos, ediet sausas zupinas un klusejiet ar saviem atpalikušajiem komentāriem. Dauņi

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti