Valmierā notiks festivāls «Baltic Jawa 2012» 14

 
17.jūlijs 2012 10:35

Pirmo reizi Latvijā no 20.jūlija līdz 22.jūlijam Valmierā, Dīvaliņa pļavās, notiks Starptautiskais Jawa festivāls „Baltic Jawa 2012”.

Festivālā piedalīsies Jawa, CZ un cita retro moto tehnika līdz 1990.gadam. Šajās dienās organizatori piedāvā iespēju apmesties telšu pilsētiņā.

Festivāla laikā plānotas dažādas aktivitātes: pirts, Retro moto rezerves daļu un aksesuāru tirdzniecība, Retro moto izstāde un parāde, Retro rallijs, stafetes un konkursi, loterija, pašdarbnieku aktivitātes, Retro disko un Retro balle 70.-80.gadu stilā.

 

 

 

 

 

 

Festivāla programma

20.jūlijs – no plkst.17.00 līdz plkst.22.00 iekārtošanās telšu pilsētiņā
20.jūlijs – plkst.22.00 Retro disko 70.-80.gadu stilā
21.jūlijs – plkst.12.00 starts uz izstādi un parādi
21.jūlijs – plkst.15.00 stafetes, konkursi, pašdarbnieku aktivitātes, Retro rallijs un goda aplis Daliņu stadionā
21.jūlijs – plkst.20.00 nomināciju apbalvošana un loterija
21.jūlijs – plkst.21.00 svinīgā festivāla atklāšana (karoga pacelšana)
21.jūlijs – plkst.22.00 Retro balle 70.-80.gadu stilā kopā ar Jolly Band (Igaunija)
22.jūlijs – plkst.12.00 festivāla svinīgais noslēgums – festivāla karoga nolaišana un nodošana Valmieras muzejam

Ieejas maksa: skatītājiem Ls 7,-, dalībniekiem – Ls 20,- un atbalstītājiem: Ls 10,-.

Jawa motociklu vēsture aizsākās 1929.gadā, to ražotāja izcelsmes valsts ir Čehoslovākija. Zīmola nosaukums – Jawa tika izveidots no firmas īpašnieka František Janeček uzvārda pirmajiem burtiem un iepriekšējās firmas „Wanderer” sākuma burtiem. Kad vācu firma „Wanderer” nespēja izturēt konkurenci ar BMW, tā nolēma pilnībā pievērsties automobiļu rūpniecībai. Tajā laikā Čehoslovākijas ieroču rūpnīcas īpašnieks František Janeček nolēma pārtraukt savu darbību, jo samazinājās pasūtījuma apjoms, un pārorientēties uz motociklu ražošanu. 1929.gadā viņš nopirka „Wanderer” licenci uz jaunāko izstrādāto motocikla modeli, pēc kā aizsākās Jawa ēra. Vācu okupācijas gados Jawa rūpnīcas nodarbojās ar vācu kara tehnikas (arī motociklu) remontu, savukārt padomju laikos motocikli Jawa skaitījās vieni no kvalitatīvākajiem. Mūsdienās Jawa uzsvaru savā ražošanā ir uzlikusi uz spīdveja sporta motociklu ražošanu.

 
Visi komentāri
 
286500. viesis 17.jūlijs 2012 20:31
0 0 Atbildēt

Ei, iedgars, būs vai nē?

286501. viesis 17.jūlijs 2012 23:37
0 0 Atbildēt

cena kosmoss, un vienlaicīgi ar KBM ventspilī. Es laikam uz ventspili

286502. viesis 18.jūlijs 2012 6:51
0 0 Atbildēt

Man viena java ir kastē, ar tādu drīkst piedalīties???

286505. viesis 19.jūlijs 2012 14:56
0 0 Atbildēt

par ko 7Ls .. un Valmierā ..

286506. viesis 19.jūlijs 2012 20:23
0 0 Atbildēt

7,-ls SKATĪTĀJIEM !

286507. viesis 20.jūlijs 2012 9:47
0 0 Atbildēt

skatītājiem 7 lati??? par ko?

286509. viesis 20.jūlijs 2012 12:35
0 0 Atbildēt

JAWA tas ir mūdzīgi,par to !

286510. viesis 20.jūlijs 2012 13:48
0 0 Atbildēt

Kādam taču ir jāapmaksā to dranduļetu vadāšana ar evakuatoru turp un atpakaļ! Nav jau vairs 70-tie, kad visas rūca un bija braucamas.

286514. viesis 23.jūlijs 2012 15:22
0 0 Atbildēt

Jā, šodienas jauniešiem nekad nesaprast, ko 70-t0 gadu jauniešiem nozīmēja javiņa - tas bija KATRA tolaiku džekiņa sapnis. Bet, realizēt to sapni bija itin pagrūti, jo jau tolaik javiņa maksāja ap 800-1000rubļus, kas bija liela nauda. VEFa inženieris uz rokas tolaik pelnīja ap 200 rubļu, ierindas dakterim uz papira skaitījās 110 rubļu alga mēnesī... Reali, jawītes varēja atļauties tikai pabiezo ģimeņu atvases, kuru uz kopējā fona padomjlaikos nemaz nebija tik daudz. Kreditu un lizingu arī nebija, dažviet gan močus varēja nopirkt uz nomaksu. Bet tur prasīja darba stāžu un labus papirus no darbavietas. Vairums to laiku jauniešu labākajā gadjumā varēja nopirkt krievu Voshodus vai Ižus, vēl lētāki bija baltkrievu Minskas. Vēl šodien daudziem jawīte atmiņā palikusi kā neizsapņots sapnis. Tāpēc viņai vēl šodien ir palikusi tāda kā pozitiva aura....(IV)

286515. viesis 23.jūlijs 2012 19:34
0 0 Atbildēt

Kāds tur sapnis??? Lūznis, ne mocis. Man izdevās piepildīt sapni, ievest pa kluso KTM 80-to gadu sākumā. Piereģistrēt, protams, nevarēja, bet nebija arī jēgas, neviens līdzi neturēja.

286517. viesis 24.jūlijs 2012 14:37
0 0 Atbildēt

tā arī nesaprotu, par ko skatītājiem jāmaksā Ls 7???

Un jā padumjo laika pērle - ārsts 100 rubļi, inženieris 200, virpotājs 180 rubļi mēnesī.

Pareiza pieeja darba atalgojumam...

286520. viesis 25.jūlijs 2012 12:20
0 0 Atbildēt

Es 1986. gada vasarā kolhozā kā skolnieks nopelnīju 600 rubļus, kurus ieguldīju jaunas Javas iegādē, otru pusi pielika tēvs.

Nezinu par kādiem 100 latiem mēnesī tur tiek runāts.

286523. viesis 26.jūlijs 2012 11:49
0 0 Atbildēt

286510. viesi, pats tu esi drandulets, veel nesen netaa redzeju galeriju, kur dzeki ar javu puseiropu apbraukaja ka nemetas pagajushaa vasaraa... Ja rokas liikas, tad negaja nekas, bet tiem, kam rokas bija pareizas vietaas, pat ar voshodiem visu padomjzemi apceloja bez remontiem celja laikaa. :)

286529. viesis 27.jūlijs 2012 17:44
0 0 Atbildēt

DekstersFF

Es 1986. gada vasarā kolhozā kā skolnieks nopelnīju 600 rubļus, kurus ieguldīju jaunas Javas iegādē, otru pusi pielika tēvs.

======================

Jā, kolhozos un citās vietās, kur bija akorddarba apmaksa, tas bija iespējams. Tur, kur sēdēja uz "likmes" -nē, vienīgā cerība bija prēmijas. Es arī 1970. gadu sākumā pa vasaru nopelnīju gandrīz tūkstoti un nopirku pirmo JAWU - tolaik t.s. "vecā JAWA 350" veikalā maksāja 730,- rubļus.Divarpus mēnešus

raku stabiņus gar jaunbūvējamo Jūrmalas šoseju, par skaidru likmi, viens stabiņš - tik un tik rubļu :-)

Nezinu par kādiem 100 latiem mēnesī tur tiek runāts.

====================

Bija gana ļaužu, kuri strādāja par "cietu algu", un 100 rubļi patiešām bija

jauna ārsta alga, teiksim, poliklīnikā :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti