iAuto viesojas privātajā Vadima Zadorožnija muzejā Maskavā. Tas ir Krievijā lielākais privātmuzejs, kur uzglabājas vairāk nekā 1000 eksponātu.
Dixi 6/24
BMW autobūves vēsture sākās ar kompāniju Dixi, kas pazīstama jau kopš 1888.gada. Dixi latīņu valodā nozīmē “Es teicu”, un tā Romas imperatori pabeidza savas runas. Tas nozīmē, ka kompānijas produkcija “atspoguļo jaunākās tendences mašīnbūvē”. Pēc Pirmā pasaules kara Dixi piemeklēja pamatīgas finanšu problēmas un tā turpināja ražot tikai modeli 6/24. Tas tomēr nepalīdzēja un drīz vien Dixi nonāca BMW īpašumā.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Dixi DA3 Wartburg
30.gados kompānija Ihle Karosserie –Bau specializējās ne tikai virsbūvju izgatavošanā, bet nodarbojās arī ar vieglo sporta rodsteru būvi, kā pamatu izmantojot dažādus BMW Dixi modeļus. Šādam automobilim nedaudz pagarināja šasiju un montēja vieglu divvietīgu, pludlīniju formas virsbūvi ar BMW raksturīgajām nāsīm uz radiatora režģa.
Rodsterus ražoja no 1930.-1931.gadam, pavisam izlaisti 475 eksemplāri, automobiļa masa – 485 kg, jauda – 15 Zs, maksimālais ātrums – 75 km/h.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
BMW Dixi DA2
BMW Dixi 3/15 PS DA2, kas bija britu Dixi 3/15 PS DA1 modifikācija, kļuva par vienu no pirmajiem BMW modeļiem. Prezentēts 1928.gada jūlijā, tas uzreiz izraisīja lielu pircēju interesei Vācijā, kas atspoguļojās arī noieta statistikā. BMW pārdošanas lozungs toreiz skanēja tā: “Iekšpusē lielāks nekā ārpusē”.
BMW Dixi DA2 ražoja no 1929.-1930.gadam, izlaisti 475 eksemplāri, automobiļa masa – 485 kg, jauda – 15 Zs, maksimālais ātrums – 75 km/h.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Heinkel Kabine Trojan 200
Heinkel Kabine ir mikroautomobilis, ko izstrādājis lidmašīnu ražotājs Heinkel Flugzeugwerke 50.gados. Ražošanas iestrādes tika nodotas saskaņā ar īru Dundalk Engineering Company licenci un vēlāk atsauktas sakarā ar zemo ražošanas kvalitāti. Ražošana atsākās 1960.gadā, pateicoties britu kompānijai Trojan Cars Ltd. Lielbritānijā un turpinājās līdz 1966.gadam.
Ražošanas gads: 1956.-1966.g., izlaisti 15 000, svars – 250 kg, jauda – 10 Zs, maksimālais ātrums – 90 km/h.
Foto: iAuto.lv
Buick Model 44
Izstādē izlikto automobili 1929.gadā, būdams komandējumā ASV, iegādājās Mihails Ivanovs – aviācijas rūpniecības tautas komisāra vietnieks. Buick tika prasmīgi iekonservēts, tādēļ arī pēc tik ilgas uzglabāšanas tam praktiski nevajadzēja nekādu restaurāciju.
Ražošanas gads: 1929.-1930.g., izlaisti 6195 eksemplāri, svars – 1850 kg, jauda – 81 Zs, maksimālais ātrums – 145 km/h
Foto: iAuto.lv
Fiat 600 Multipla
Fiat Multipla ir itāļu ražotāja pilsētas satiksmei izstrādāts modelis ar aizmugurē novietotu motoru. Kā jau rāda nosaukums (Multipla (angļu val.) – daudzfunkcionāls ), automobilis ir universāls, tādēļ to izmantoja gan ģimenes ceļojumiem, gan komerciāliem pārbraucieniem. Viena no Multipla noderīgākajām īpašībām bija iespēja nolaist vienu no trim sēdekļu rindām, kas ļāva to pārvērst par mini kravas busiņu.
Ražošanas gads: 1955.-1969.g., izlaisti 2 604 000 eksemplāri, svars – 585 kg, jauda – 35 Zs, maksimālais ātrums – 95 km/h
Foto: iAuto.lv
BMW iesāka savu vēsturi ar mazauto ražošanu ( dixi, isetta) un tā arī pabeigs.
Ne velti tagad dixi ir mobilo tualešu ražošanas kompānija.
Beidzot tev ir iespēja tikt pie BMW.
Man būmeris ir. Nopirku par 400 EUR. Tagad nezinu, kā sakrāt naudu velosipēdam.
Mans būmeris par 400 EUR, gandrīz kā jauns
www.ss.com/msg/lv/transp...318/eljxn.html
velosipēds - trīs reizes dārgāks..
sportland.lv/produkti/bott...-20v-xt-deore/