iAuto viesojas privātajā Vadima Zadorožnija muzejā Maskavā. Tas ir Krievijā lielākais privātmuzejs, kur uzglabājas vairāk nekā 1000 eksponātu.
Alfa Romeo 8C2900B
Modelis 8C2900B ir savu veiksmīgo priekšteču 8C2600B un 8C2900A tradīciju turpinātājs. Abi minētie Alfa Romeo vairākkārt uzvarējuši Grand Prix, Lemānas un Mille Miglia sacīkstēs.
Alfa Romeo 8C2900B kļuva par pēdējo modeli, ko izstrādāja dizaineris Vittorio Jano (vēlāk viņš no kompānijas aizgāja). Tiek uzskatīts, ka Jano izdevās atrast ideālu kompromisu starp ātrumu, masu un eleganci.
Ražošanas gads: 1937.-1939.g., izlaisti 30, svars – 1070 kg, jauda – 185 Zs, maksimālais ātrums – 185 km/h.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Alfa Romeo 6C2500B
30.gados uzkrātā pieredzes bagāža Gran Tourismo modeļu ražošanā ļāva kompānijai laist klajā prestižu, augstas veiktspējas sedanu 6C2500B, ko uzreiz novērtēja turīgo pircēju aprindas.
Ražošanas gads: 1939.-1951.g., izlaisti 458, svars – 1712 kg, jauda – 110 Zs, maksimālais ātrums – 150 km/h.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Alfa Romeo 6C2300 Mille Miglia
Elegantais automobilis, kas bija apveltīts ar augstiem dinamikas rādītājiem, tika prezentēts 1934.gada Milānas autoizstādē. Tas bija modelis, kas apvienoja savu priekšteču 8C2300 un 6C1900 labākās īpašības, tādēļ nav brīnums, ka vēlākos gados tas atnesa daudzas uzvaras prestižajās Mille Miglia sacensībās.
Ražošanas gads: 1934.-1939.g., izlaisti 846, svars – 1280 kg, jauda – 76 Zs, maksimālais ātrums – 130 km/h.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Delahaye 135 MS Ghia
Modelis 135 izcēlās ar to, ka šasiju bija viegli adaptēt jebkurām virsbūvju meistaru fantāzijām. Kupeja ar šasiju 135 MS, Ghia virsbūvi, trīskāršo karburatoru un 120 zs jaudu kļuva par vienu no tālaika jaudīgākajiem automobiļiem. Automašīna tika gatavota Irānas šaham un 1949.gadā viņam arī nogādāta. Spēkrats ir lieliskā stāvoklī un zilā virsbūves krāsa lieliski saderas ar pelēko sēdekļu apdari.
Ražošanas gads: 1938.-1952.g., izlaisti 10 000, svars – 1320 kg, jauda – 120 Zs, maksimālais ātrums – 160 km/h.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Delahaye 135 CC
1935.gadā, kad parādījās šis visas 135 modeļa labākās īpašības apvienojošais Delahaye 135 Competition Court, marka Delahaye jau spīdēja sacīkšu trasēs, bet slavenais 135 modelis nepazina zaudējuma rūgtumu. Par pirmo šī automobiļa īpašnieku kļuva franču autosportists Renē Dreifus.
Ražošanas gads: 1935.-1939.g., izlaisti 4, svars – 980 kg, jauda – 115 Zs, maksimālais ātrums – 160 km/h.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Rolls-Royce Silver Ghost
Silver Ghost (Sudraba Spoks – tulk.) pie šāda nosaukuma tika, pateicoties apbrīnojami klusajai gaitai un visu mehānismu darbībai. Izstādes eksponāta šasija (48PK) tika izmantota vien trim automobiļiem. Tie bija eksperimentāli Rolls-Royce ar pagarinātu šasiju, trumuļu bremzēm visiem riteņiem un motora bremzi-palēninātāju.
Ražošanas gads: 1923.g., izlaisti 3, svars – 1614 kg, jauda – 50 Zs, maksimālais ātrums – 120 km/h.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Tam Alfa romeo 6c touring ( 4.bilde no augšas) dizainu ir veidojies itāļu mačo.
Priekša atgādina ārējos sievišķos dzimumorgānus.
ja par to, tad ir labāks piemērs - Ford Edsel
Izskatās, ka sievieti esi tikai plakātā redzējis...