Starptautiskais SAAB klubu salidojums - INTSAAB 2018 - Latvijā 9

 

Foto: Publicitātes attēls

16.augusts 2018 7:58

Augusta otrajā nedēļas nogalē Latvijā, Siguldas apkārtnē norisinājās INTSAAB 2018 - starptautiskais SAAB klubu salidojums, kas pulcēja SAAB draugus no daudzām pasaules valstīm – kopā 160 automašīnas ar vairāk nekā 300 dalībniekiem.

INTSAAB 2018 tika rīkots par godu Latvijas SAAB kluba 20.jubilejai. Latvija INTSAAB uzņēma otro reizi – pirmais pasākums norisinājās Latvijā 2008.gadā Cēsu apkaimē un saņēma ļoti pozitīvu novērtējumu no dalībniekiem.

Pasākuma organizēšanā tika ievērota no 2004.gada ieviestā un starp dalībniekiem ļoti populārā tradīcija pirms paša galvenā pasākuma rīkot vismaz pāris „pirms-tūres”, kurā noteiktam dalībnieku skaitam (parasti 10-20 ekipāžas) tiek dota iespēja nedēļas laikā tuvāk iepazīt uzņemošo valsti un pasākuma rīkotājus. Šogad tika rīkotas divas pirms-tūres – no dienvidiem un ziemeļiem. Dienvidu pirms-tūre sākās Liepājā 5.augustā un virzījās tālāk uz Kuldīgu, Ventspili, Miķeļbāku līdz finišēja 9.augustā Rīga ar ekskursiju Rīgas Motormuzejā un izaicinājuma mešanu Biķernieku kompleksās sporta bāzes lielajam sacīkšu aplim, kur dalībnieki varēja pārbaudīt savas auto vadīšanas prasmes sacīkšu režīmā. Ziemeļu pirms-tūre savukārt sākās Tallinā 6.augustā un virzījās tālāk uz Narvu, Toilu, Kohtla-Jervi, Kolkju pie Peipusa ezera, Valgu, Cēsīm, Rīgu (tai skaitā Rīgas Motormuzeju un Biķernieku kompleksās sporta bāzes lielo sacīkšu apli kopīgi ar dienvidu pirms-tūres dalībniekiem) un finišēja Saulkrastos 9.augusta vakarā.

Par INTSAAB 2018 centrālo norises vietu tika izvēlēts atpūtas komplekss „Ratnieki” Siguldas apkaimē. Organizatoru komanda papildus jau tradicionālajai pasākuma programmai – piektdienas vakara burziņam (BBQ party), sestdienas svinīgajām vakariņām, rezerves daļu tirdziņam un svētdienas klubu vadītāju sapulcei – dalībniekiem bija sagatavojusi dažāda veida aktivitātes, lai katrs varētu izvēlēties sev tīkamākās. Pasākuma programma ietvēra foto-orientēšanos, regularitātes ralliju un dažādas ekskursijas, piemēram, uz Līgatnes padomju slepeno bunkuru un Valmiermuižas alus darītavu.

INTSAAB 2018 bija arī viens īpašs viesis – Simo Lampinen – bijušais rallija pilots, viens no pirmajiem četriem „lidojošajiem somiem”, kuri uzsāka somu dominēšanu pasaules rallija trasēs. Simo Lampinen pie SAAB 96 rallija auto stūres ir izcīnījis daudzas vēsturiskas uzvaras, tai skaitā starptautiskas rallijos.

Latvijas SAAB klubs ir dibināts 1998.gadā, sapulcējoties kopā 12 šīs Skandināvu auto markas entuziastiem ar kopīgu mērķi popularizēt šo interesanto un nedaudz atšķirīgo, tradīcijām bagāto automobiļu marku. Klubs ir vecākais viena auto zīmola klubs Latvijā, un otrs vecākais auto entuziastu klubs aiz Antīko automobiļu kluba.

 
Visi komentāri
 
stārs 16.augusts 2018 9:21
0 0 Atbildēt

Biezpiens atkal ar savi pīli zīmēsies.

ss 16.augusts 2018 15:58
0 0 Atbildēt

Sviests bija Biķerniekos?

Redzēju, ka Biķerniekos čaļi labi izgāzēja un pēc tam ielās, sevišķi ap Siguldu daudz klasisko SAAB braukāja!

viencexperc 16.augusts 2018 18:17
2 8 Atbildēt

Ja GM atļautu BAIC ( Ķīniešu auto ražotajs) nopirkt SAAB 9,5 licenzi ( ražošanai ) nebūtu SAABs nobankrotējis un būtu bijis vēl tagad, jo automašīnas šī kompānija būvēja labākas gan par Volvo, gan par vāciešiem.

Lielākā vaina protams jāuzņemas holandiešu spyker, nevis GM. Viņi to putru savārīja.

viencexperc 16.augusts 2018 18:31
3 7 Atbildēt

Es atvainojos. Rakstīju no atmiņas, nepārbaudot informāciju. Nevis BAIC, bet Youngman.

Spyker, kas nopirka SAAB no General Motors, nolēma piekrist Youngman piedāvājumam - pārdot licenzes uz auto tehnoloģijām. Bet tā kā GM vēl skaitījās galvenais detaļu un komponenšu piegādātājs, viņi protestā pret tehnoloģiju pārdošanu ķīniešiem, nobloķēja detaļu piegādi. SAAB vairs nevarēja ražot auto, un nobankrotēja.

usaexperc 16.augusts 2018 19:42
8 0 Atbildēt

Ja būtu..., ja nebūtu..., ja tavai vecenei būtu riteņi, tad būtu tramvajs, blā, blā, blā... kārtējie tev vien saprotamie teksti pilnīgā beztēmā un bezsakarā.

ccxr 16.augusts 2018 23:08
7 0 Atbildēt

Rūsē, klab un jūk visa elektronika un piekare - šrots tas SAAB kopš tavi amerikāņu draugi GM to nopirka no Investor AB! Nekas nav zaudēts no tā ka izbeidzās..

viencexperc 16.augusts 2018 23:55
0 8 Atbildēt

Rūsē un klab visi vecie auto, bet par elektroniku - izjauc SAABu un izjauc VW, tāda paša gada - un apskaties.

....

Kāpēc tu pieminēji - Investor AB? Tas nav autoražotājs. Tas ir tikai investors, kas dod naudu. Pat GM - Investor Ab laikā ( katrai pa 50 procentiem) automašīnas ražoja GM, tā inženieri un tehnoloģijas, jo investīciju firmai nav autobūves speciālistu.

A 17.augusts 2018 13:53
8 1 Atbildēt

Tu vecais, stulbais, resnais, neglītais muļķi.

Smīkņā par bmw "check engine"? Nopietni?

Sābi ir elektronikas katastrofa, auto, kuram nepārtraukti bagāžniekā līdzi jāvedā, instrumenti un rezerves daļas, līdzīgi, kā alfai.

Atradies speciālists, saab ir viena no neuzticamākajām automašinām pasaule un viss pasliktinājās tieši tad, kad GM kļuva par īpašnieku, tajā laikā visādi brīnumi nača arā.

Eksperts ibi - ej norauj kulakā neglītais resni!!!

usaexperc 17.augusts 2018 8:38
8 0 Atbildēt

SAAB noriets sākās brīdī, kad to uzstutēja uz Opel Vectra platformas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 6

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO) 5

Kravas auto ar piekabi kaut ko vienmērīgi izkaisa uz ceļa. Vai varētu būt, ka šādi ātrā un vienkāršā veidā tiek atjaunots ceļa segums? Lasīt vairāk

 

Tikai tagad Latvijas Valsts ceļi atjauno 110 km/h uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 30.04.2024 (+ VIDEO) 18

iAutolv konstatē, ka aprīļa pēdējā dienā situācija uz Rīgas-Jūrmalas šosejas izmainījusies un tagad maksimālais atļautais ātrums ir 110 km/h. Lasīt vairāk

 

Tiesai būs vēlreiz jāskata lieta par bēgšanu no policijas pirms 5 gadiem (+ VIDEO) 3

Tiesai atkārtoti būs jāizskata krimināllieta, kurā pirms aptuveni pieciem gadiem kāds autovadītājs narkotisko vielu reibumā bēga no policijas. Pakaļdzīšanās laikā – no Rīgas līdz Ogrei – cieta vairāki likumsargi. Bēgošo autovadītāju izdevās apturēt, tikai lietojot šaujamieroci. Un tieši ar vīrieša ievainošanu galvā saistīts Augstākās tiesas Senāta lēmums, kas paredz daļēji atcelt zemākās instances tiesas lemto, ka vīrietim par izdarīto jāizcieš piecarpus gadu cietumsods. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti