Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pētījums: kādi ir bijuši avāriju un CSNg iemesli Latvijā 2014.gadā 45

 

Foto: iAuto.lv

Oskars Irbītis, Valsts Tiesu Ekspertīžu Birojs | 17.oktobris 2015 23:47

Veicot 573 Valsts tiesu ekspertīžu birojā (VTEB) 2014. gadā veikto autotehnisko ekspertīžu analīzi (2014. gadā VTEB saņemto autotehnisko ekspertīžu skaits), ir konstatēti sekojoši CSNg iemesli (viena CSNg iemesli var būt vairāki).

Pārsvarā VTEB tiek veiktas ekspertīzes negadījumiem ar smagām sekām (bojāgājušiem un cietušajiem) vai arī par strīdīgām situācijām.

 

Gājēja vai velosipēdista rīcība

136 gadījumi (23,7%)

Transportlīdzekļa vadītāja rīcība, nedodot ceļu gājējam/velosipēdistam vai laicīgi nereaģējot uz gājēju/velosipēdistu, kā šķērsli.

83 gadījumi (no tiem 22 uzbraukumi uz gājēju pārejas) (14,5%)

Ceļa nedošana apdzenošajam vai pretim braucošajam, veicot kreiso pagriezienu.

61 gadījums (10,6%)

Priekšrocības zīmju neievērošana

59 gadījumi (10,3%)

Iebraukšana pretējās kustības joslā

52 gadījumi (9,1%)

Nobraukums no ceļa klātnes.

42 gadījumi (7,3%)

Distances neievērošana.

31 gadījums (5,4%)

Nepamatots kustības virziena maiņas manevrs.

21 gadījums (3,7%)

Nepareiza ātruma izvēle konkrētajiem ceļa apstākļiem (nepārsniedzot atļauto kustības ātrumu)

21 gadījums (3,7%)

Apdzīšanas manevrs neatbilstoši CSN prasībām

20 gadījumi (3,5%)

Uzbraukums šķērslim (uz brauktuves, vai brauktuves tuvumā)

20 gadījumi (3,5%)

Pārkārtošanās laikā izraisīti CSNg

19 gadījumi (3,3%)

Tehniskais stāvoklis, kas ietekmēja CSNg vai bija par tā iemeslu

15 gadījumi (2,6%)

Neatbilstošs stāvoklis uz brauktuves pirms manevra uzsākšanas

15 gadījumi (2,6%)

Intervāla neievērošana

13 gadījumi (2,3%)

Apgriešanās manevra veikšana neatbilstoši CSN prasībām

12 gadījumi (2,1%)

Luksofora signālu prasību neievērošana

10 gadījumi (1,7%)

Stāvēšana/apstāšanās neatbilstoši CSN prasībām

7 gadījumi (1,2%)

“Labās rokas” principa neievērošana

6 gadījumi (1,05%)

Agresīva braukšana

6 gadījumi (1,05%)

CSN prasību neievērošana braucot atpakaļgaitā

5 gadījumi (0,9%)

Satiksmes organizācija

5 gadījumi (0,9%)

Pasažieru pārvadāšana neatbilstoši CSN prasībām

2 gadījumi (0,3%)

Uzbraukums meža dzīvniekam, kas izraisīja plašāku CSNg

1 gadījums (0,17%)

Pajūga vadītāja rīcība

1 gadījums (0,17%)

Ātruma pārsniegums, kas ir saistāms ar CSNg rašanos

72 gadījumi (12,3%)

No tiem:

8 gadījumi (līdz 10km/h)

21 gadījumi (līdz 20km/h)

19 gadījumi (līdz 30km/h)

12 gadījumi (līdz 40km/h)

7 gadījumi (līdz 50km/h)

5 gadījumi (virs 50km/h)

CSNg iemesls nav nosakāms

11 gadījumi (1,9%)

Konstatēts inscenēts CSNg

5 gadījumi (0,9%)

 
Visi komentāri
 
zz 18.oktobris 2015 13:33
20 4 Atbildēt

ātruma pārsniegšana - tikai trešajā vietā... bet tā ir vienīgā lieta par ko kladzina un pret ko vēršās mūsu funkcionāri (Policijas un CSSD) un viņu apkalpojošā prese. mums visur raksti ar kaunināšanu par šo - radari, sodi tiek paaugstināti, stastistikas par pārkāpējiem, netrafarētie auto uttt- bet izrādās - ir citas lielākas porblēmas novēršamas. tātad funcionāri vienkārši dara to (vēršanos pret ātrumu) lai izskatās ka kautko darītu un mediji spēlē līdzi (aiz sava stulbumua - jo tiem tāpat nav nekas labāks par ko rakstīt un uztraukties).

qwerty 18.oktobris 2015 15:02
7 9 Atbildēt

nepareizi skaiti. Ātruma pārsniegums, kas ir saistāms ar CSNg rašanos - 72 gadījumi (12,3%)

+ jāskaita pārējie, kas saistīti ar ātruma pārsniegšanu vai nepareiza ātruma izvēli - piemēram: Apdzīšanas manevrs neatbilstoši CSN prasībām - 20 gadījumi (3,5%) vai tu domā, ka cilvēks dzen nepārsniedzot ātrumu?

+ Iebraukšana pretējās kustības joslā 52 gadījumi (9,1%) Nobraukums no ceļa klātnes. 42 gadījumi (7,3%) - vai tad šie negadījumi nenotika tāpēc, ka nenovaldīja spēkratu. Lielākā daļa negadījumu ir vairāk vai mazāk saistīti ar ātruma pārsniegšanu

Derglis 18.oktobris 2015 15:10
7 1 Atbildēt

Tu tā tikai domā un bez jebkāda pamata. Jo ir skaidri norādīts ātruma pārsniegšanas gadījumu skaits, kas saistīts ar CSNg notikšanu + vēl papildus vēl atsevišķa pozīcija par ceļa apstākļiem neadekvāta ātruma izvēli, kaut formāli pieļaujamais ir ievērots - tur vispār kaukādi 3% bija. Ātruma pārsniegšana apdzenot? Nebūt ne obligāti - tu vari ietesties pretimnākošajā arī ar 40, apdzenot nepārredzamā vietā.

inna 19.oktobris 2015 0:19
0 0 Atbildēt

Jā un nē, tāpēc ka nobraukšana un iebraukšana, uzbraukšana ... var notikt novēršot uzmanību no ceļa, mobilais, apžilbināts vai aizmiga.

x m 19.oktobris 2015 10:01
3 0 Atbildēt

Un kur tad telefona glāstītāji? Tas ir liels avāriju iemesls

A2 18.oktobris 2015 14:18
10 5 Atbildēt

Lielākās problēmas ar gājējiem un velosipēdistiem, bet no tiem grūtāk iekasēt, auto braucējs ir spiests samaksāt jo nevar apskati iziet, tāpēc, jau pieķeras ātrumam. kā te netā lasīju velosipēdisti vispār valstiski kaitnieki, nemaksā nekādus nodokļus par pārvietošanos :)

Citrons 18.oktobris 2015 16:22
3 5 Atbildēt

Tu pats nepamatoti skaiti. Ātruma pārsniegšana ir TIEŠAIS cēlonis 12,3% gadījumu, bet ar ātruma pārsniegšanu netieši ir saistīti vairāki citi pārkāpumu veidi - agresīva braukšana, ceļa nedošana gājējam bieži vien notiek dēļ tā, ka ātrums par leilu, lai spētu nobremzēt (tātad - ātrums neatbilstošs konkrētajiem apstākļiem), iebraukšana pretējā joslā - visbiežāk idiotiskas apdzīšanas sekas (atkal ātrums). Reāl ar NEPIEMĒROTU ātrumu saistās vismaz 50-60% ceļu satiksmes negadījumu.

Citrons 18.oktobris 2015 16:23
0 0 Atbildēt

Atvainojos, atbilde bija domāta Derglim

Citrons 18.oktobris 2015 16:26
2 3 Atbildēt

Arī nobraukšana no ceļa visbiežāk ir saistīta ar līkuma neizņemšanu ar nepiemērotu ātrumu, īpaši slidenā laikā

A2 18.oktobris 2015 20:13
2 0 Atbildēt

Citrons - tev top piedots :)

ims44 18.oktobris 2015 20:28
6 2 Atbildēt

citron, tu daarzeni, iemaacies lasiit-raxtiits, ka vienam satiksmes negadiijumam var buut vairaaki iemesli, taa ka nav jaaskaita pie aatruma paarsniegshanas arii iebraukshana preteejaa joslaa utt, jo ja iebraucot preteejaa joslaa izraisiija avaariju ar aatruma paarsniegshanu, tad tie abi iemesli ir mineeti, nav jaaskaita kopaa....

a peec shitaa peetiijuma sanaak, ka visdroshak ir paarsniegt aatrumu vismaz par 50km/h :)

Derglis 18.oktobris 2015 19:36
0 0 Atbildēt

Es neko neskaitu, tikai lasu to, kas rakstā/tabulā redzams. Un nepiedomāju klāt to, kas tur nav rakstīts. Kaut gan kaut kādā mērā tā, protams, varētu būt taisnība.

iAuto 18.oktobris 2015 21:04
4 2 Atbildēt

šeit ļoti labi redzam, ka ātruma apkarošana nav tas virziens, kas būtu tik traki jāapkaro, taču attiecīgajām iestādēm to ir viegli darīt un izmērīt...

qwerty 20.oktobris 2015 10:25
1 0 Atbildēt

mēs jau sapratām, ka tev patīk pārsniegt ātrumu, atzīšos, man arī (arī sanāk agresīvi braukt). Bet tāpēc es nerakstu tādas muļķības, kā tu. Ar ko vēl cīnīties? Ātruma pārsniegšana vai nepareiza ātruma izvēle IR galvenais negadījumu iemesls.

Derglis 21.oktobris 2015 14:15
1 0 Atbildēt

Citēju "...ar ko tad vēl cīnīties?" Atbilei vecs aneGdotZ.

KolChozā traktorists noslīcinājis traktoru. Sapulce. Spriež par sodu. Šā un tā, samaksāt šis nevar, cietumā likt nevar (+kas brauks)... kalējs saka - davaj, es viņam pa purnu iedošu! Priekšsēdētājs saka - nevar, rīt pļauja sāksies, nebūs, ko uz kombaina likt. Kalējs - a davaj, es zirgkopim pa purnu iedošu - šamie ta mums ir divi!

Derglis 21.oktobris 2015 14:10
0 0 Atbildēt

Ja tas bija man, tad netrāpīji. Parastie +10, vairāk - ļoti reti kad. Kaut gan Vācijā uz bāņa arī 230 esmu atļāvies. + 20 gados neviena soda par ātruma pārsniegšanu, ne ar fotoradariem, ne bez. Ai, sorry, 1998.gadā viens bija - braucot ārā no Jūrmalas Ventspils virzienā mazliet par ātru sāku ieskrieties :) Ir gadījies arī izraisīt avārijas situācijas, bet 100% aiz neuzmanības un par laimi bez sekām. Un nekāda sakara ar ātrumu.

Lasu tikai to, kas rakstīts tabulā un neko nepiedomāju klāt. Sēž tādi dorņi CSDD un SM un tad nu mums uz ceļiem ir tas, kas ir... bļauj "ātrums, ātrums!!!", bet reālos cēloņus neredz un tāpēc CSNg mazumā diez ko neiet.

ozo 18.oktobris 2015 15:55
0 0 Atbildēt

maz distances neievērošana , un nobraukšana no ceļa

Kaspars 18.oktobris 2015 21:11
6 0 Atbildēt

Problēmu vajag risināt jau saknē nevis likt lielus un bezjēdzīgus sodus! Piemēram kā autoskolās sagatavo jaunos vadītājus un uz ko skatās CSDD. 15.oktobrī man izmetās priekšā no blakus joslas čalis kas kārtoja eksāmenu un tad visus sabremzējot ielīda atpakaļ otrajā joslā izraisot avārijas situāciju. Nākamais 16.oktobrī atkal čalis eksāmena laikā ieraugot pirmajā joslā stāvošu busiņu - nenovērtējot attālumu līdz smagajam kas jau laicīgi bij pārkārtojies uz otro joslu uzdeva gāzi un rāva sānos smagajam, bet tad laikam eksaminātors nodeva pa kaucošajiem un knapi izspruka no sadursmes. Tādus dauņus palaiž pie stūres un tad brīnās un šausminās par avārijām

Arčels 18.oktobris 2015 21:32
4 1 Atbildēt

Varam vērtēt tā no 100% avāriju skaita 12,3% ir tikai saistīti ar ātruma pārsniegšanu ,bet mums attiecīgas instances borē ,ka pie vainas ir tikai ,atkārtoju TIKAI ātrums, un fotoradari tas ir vienīgais risinājums samazināt avāriju skaitu,murgs!! Te jāskatās globāli ieskaitot autoskolas,kur apmāca autovadītājus,zem jebkuras kritikas,ka tik naudu noslaukt nedomājot par kvalitāti!!

Onka 18.oktobris 2015 21:55
0 3 Atbildēt

"Meli, lieli meli, un statistika". No nepareiziem datiem var izdarīt tikai tādus pašus secinājumus.

Derglis 19.oktobris 2015 6:59
1 0 Atbildēt

Tev ir pareizi dati? Nu tad padalies ar mums, niecīgajiem. Vai vismaz pasaki, no kurienes tāds apgalvojums.

Viesturs 18.oktobris 2015 23:41
2 2 Atbildēt

Ātrums vienalga pie visiem gadījumiem vainīgs- neviens no šiem negadījumiem nenotiktu, ja mašīnas stāvētu. Ja nestāv, tātad brauc. Ja brauc, tas nozīmē, ka ir kaut kāds ātrums.

khm 19.oktobris 2015 0:05
0 1 Atbildēt

Ātrums nenogalina - nogalina strauja apstāšanās ;)

inna 19.oktobris 2015 0:26
0 0 Atbildēt

Ja gājējs ir uz pārejas un tu viņam izbrauc cauri, vai viņu nogalina strauja apstāšanās? Vai paātrinājums?

rt 19.oktobris 2015 9:36
0 1 Atbildēt

Viņu nogalina strauja sirds apstāšanās.

Kanibaals 19.oktobris 2015 11:53
1 0 Atbildēt

Vēl tik derētu klāt statistika cik no mirušajiem nebija piesprādzējušies.

Vernons 19.oktobris 2015 12:43
5 28 Atbildēt

CSN bija, ir un būs jānoregulē attiecības starp priekšā, aizmugurē un blakus esošiem satiksmes dalībniekiem!

Ikvienam, priekšā esošam, satiksmes dalībniekam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību, ir jāgarantē drošība.

CSN ir spēka pie noteiktiem ātruma limitiem katrā konkrētā ceļu posmā!

Un katram uz ceļa ir jārīkojas "TĀ", lai pat bīstama situācija nerastos. Bet CSN kautkā par īsu teksts, kas varētu strikti noteikt arī "KĀ"!

Ja ceļu satiksmes Noteikumus ir paralizējusi "Distances ievērošana" un terminu "garantēt drošību" ar šausmīgām bailēm baidās pieminēt CSDD un policija, tad neuzko labu sabiedrība nevar cerēt.

CSN 119. punktā teikts, ka viens ievēros distanci, bet otrs garantēs drošību un abi parūpēsie par intervālu.

CSN 10. punkts uzliek par pienākumu katram Noteikumus pildīt, bet dabā to prasa tikai no katra otrā, vai katra trešā. Uz ko tad Jūs cerat? Brīnumi nebūs. Jāpiestrādā pie drošības garantijām! CSN 113. punkts - šķērslis! Es neradu apstākļus, vai radu Jums braukšanai neciešamus apstākļus un punkts nav izpildāms!

Atstarojošas vestes nevalkājam, virzienrādītājus neslēdzam, spoguļos, par manevra drošību, nepalūkojamies, ceļu šķērsojam tuvu esoša auto priekšā, nepārtrauktās līnijas ignorējam, durvis atveram, sevi un citus traumējam.

Nevar CSN interpretēt pretrunā fizikas Likumiem un loģikai, nekas labs nesanāks.

qwerty 20.oktobris 2015 10:30
6 0 Atbildēt

Ā, sapratu. Uz fotoradara uzrāvies. :)

Tomēr jādomā reāli. Ja zīme stāv (90) lielākā daļa brauks uz 100 vai 98, tāpēc, lai visi brauktu uz 90 pie mums, mūsu zemē ir jāliek zīme (80)

iAuto 20.oktobris 2015 10:46
2 9 Atbildēt

Šitas gan nav pareizi, jāliek ir atbilstoši ātrumi 100 un 110, lai noteikumi ir atbilstoši realitātei. Paskaties pats, kur salikti luksofori ar ātruma kamerām (Olaine, Babīte), autovadītāji sāk braukt pāri pie sarkanās, kas agrāk nebija raksturīgs mūsu ceļiem

Derglis 21.oktobris 2015 14:21
3 0 Atbildēt

Cita starpā, labi iedarbojas ātruma mērītāji - kad ieraugi to mirgojošo sarkano, neviļus pedālis atlaižas, un pēc tam patīkami ieraudzīt rāmu, zaļu 50 - kā, piemēram, iebraucot Valmierā. Tomēr pieņemu, ka īstajiem dalba$^biem nelīdz nekas, izņemot reālu uztīšanos uz staba un invalīdu krēslu vai katafalku pēc tam.

Vernons 20.oktobris 2015 15:12
0 18 Atbildēt

Latvijā uz ceļiem ātrums limitēts 80 km/h! Un to uztur smagais transports. Smagajiem ātrums limitēts 89 - 90 km/h un tā vajadzētu ļaut braukt. To apdzinēju stipri mazāk būtu.

Konuss 21.oktobris 2015 16:10
10 0 Atbildēt

Pēc Nordeku jaunākā modeļa Setrām spriežot, uz ceļiem ātrums ir 100-110 km/h

Atis_Jansons 21.oktobris 2015 10:24
23 1 Atbildēt

Kā jau nesen šī ekspertu pētījuma sakarā rakstīju "Latvijas Avīzē":

- Gandrīz puse negadījumu saistīti ar „mazaizsargātajiem”. Savukārt divas trešdaļās no tiem esot vainojami paši gājēji un riteņbraucēji. Mēs, autovadītāji, tajos bez grēka? Bliežam augstprātīgā pārliecībā, ka šie noteikumus disciplinēti ievēros, liktenīgo sānsolīti nespers... Vai nevajadzētu tomēr mazliet citādi? Uzmanīgāk, ar plašāku skatu no sava tērauda troņa iespējamās vājāko līdzpilsoņu kļūdas prognozējot, ātrumu pat mazāko aizdomu gadījumos zem limitiem pazeminot, esot manevra gatavībā, nevis gar mobilo telefonu grābstoties...

Savu CSN doto tiesību un priekšrocību neuzmanīga un nevajadzīga izmantošana nevietā ir arī trešās izplatītākās negadījumu grupas cēlonis. Apdzīšana krustojumā uz galvenā ceļa Latvijā ir atļauta. Bet nav vajadzīga, jo slēpj sevī vismaz trejādas briesmas. Vai tiešam tik grūti no šāda pārlieku aktīva manevra atteikties?

Un vai nevaram tomēr pamosties pirms braukt, braucot negrābstīties gar pudelēm, desmaizēm, planšetēm un citiem „gadžetiem”, kustībā principā un kategoriski atteikties no pārāk sarežģītām un emocionālām sarunām, strīdiem, flirta utt. Tiem nav vietas automobilī, kurš ir un paliek „paaugstinātas bīstamības objekts”. Kā var „nobraukt no ceļa klātnes” (42 gadījumi) vai „iebraukt pretējā joslā” (52), kura ir aizņemta, „uzbraukt šķērslim uz brauktuves”(20)? Tikai ļaujot savām smadzenēm kaut kur apkārt blandīties, nevis nopietnu darbu ar pilnu atbildību darot.

Ātrums? Eksperti nav nosaukuši to kā galveno vaininieku 85 negadījumos no 100. Tas, protams, nenozīmē, ka jebkuras cita veida kļūdas gadījumā sekas nebūs smagākas, ja kinētiskā enerģija lielāka.

Palaidniex 21.oktobris 2015 13:45
22 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu!

Un vēl vernonam vissāpīgāk būs lasīt šo komentāra daļu: Un vai nevaram tomēr pamosties pirms braukt, braucot negrābstīties gar pudelēm, desmaizēm, planšetēm un citiem „gadžetiem”, kustībā principā un kategoriski atteikties no pārāk sarežģītām un emocionālām sarunām, strīdiem, flirta utt. Tiem nav vietas automobilī, kurš ir un paliek „paaugstinātas bīstamības objekts”. Kā var „nobraukt no ceļa klātnes” (42 gadījumi) vai „iebraukt pretējā joslā” (52), kura ir aizņemta, „uzbraukt šķērslim uz brauktuves”(20)? Tikai ļaujot savām smadzenēm kaut kur apkārt blandīties, nevis nopietnu darbu ar pilnu atbildību darot."

Jo viņaprāt pie vainas priekšā esošie, tas tur neko nav spējīgs darīt, rīkoties, atbildēt...

Vernons 21.oktobris 2015 14:24
0 18 Atbildēt

Atis Jansosns lai atrod laiku un atnāk ar autobusu vadītājiem aprunāties!

Bet Tev, Palaidniek, iesaku citu vietā nedomāt! Tu ar sevi galā netiec!

CSN 10. punkts: "Katram ir jārīkojas "TĀ", lai pat bīstama situācija nerastos!"

Palaidniex 21.oktobris 2015 14:36
11 0 Atbildēt

Speciāli aptaurētajiem marasmatiķiem - CSN vipārējā daļa nosaka kopējo noteikumu būību, tālāk esošie punkti saliek visu pa plauktiņiem ko, kām kāpēc un kur jārīkojās!

Saprotu, ka bezceris, ka tev tas pieleks, bet pamēģini!

Tā arī neesam sagaidījuši ne priekšā esošā definīciju, ne to kāpēc ieturēt drošu distanci līdz pa priekšu braucējam ir nevis normāli un pareizi, bet būtu bīstami vai tas būtu pārkāpums...

iAuto 21.oktobris 2015 14:39
0 0 Atbildēt

Lūdzu bez personiskiem .... mēs visi gribam lasīt +- argumentētu diskusiju!

Palaidniex 21.oktobris 2015 14:53
15 0 Atbildēt

Ņemšu vērā, bet kad jūš vienrreiz aizsūtīsiet uz CSDD iepasīties ar šī kunga uzskatiem?

Kā tādiem piešķir autovadītāja apliecības, tās nepārkskata, kā arī kā tādi tiek pielaisti mācīt citus un risināt ar ceļu satiksmi drošību saistītus jautājumus?

iAuto 21.oktobris 2015 18:10
1 0 Atbildēt

Šodien pat sazinājos ar CSDD par šo un BMW video rakstiem. Viņi ir lietas kursā un seko līdzi diskusijai! Ja ir kāds konkrēts jautājums to var te uzrakstīt un mēs palūgsim atbildi. Bet apspriest vienu vai otru viedokli - nē.

Palaidniex 21.oktobris 2015 21:09
1 0 Atbildēt

Jauki dzirdēt!

ES 15.novembris 2017 9:26
1 0 Atbildēt

Cik varu tik skatos lai kāds muļķis neizskrien uz ceļa, bet tos kurus notriec uz gājēju pārejas paši ir vainīgi, es braucu gan ar auto(gadā ap 100 tūkstoš km) gan ar velo pa vasaru un ar kājām pa pilsētu, un man ne reizi nav ienācis prātā iet pāri ielai kā aunam, "man priekšroka" es PARLIECINOS" vai autobraucēji mani redz un dod ceļu.....tā kā paši vainīgi ka skrien pāri kā aitas un auni!

Palaidniex 21.oktobris 2015 15:03
15 0 Atbildēt

Un jā - skaitļi ir baisi

83 gadījumi (no tiem 22 uzbraukumi uz gājēju pārejas) (14,5%)

Mums te ir viens, kurš uzskata, ka gājējam uz pārejas nav priekšroka...

Ver 15.novembris 2017 11:00
1 0 Atbildēt

Priekšroka ir, bet slāt pāri nepārliecinoties un tad bļaut kā maita uzbrauca? Jābūt īpaši slimam lai nerūpētos par sevi.

kukuu 22.oktobris 2015 10:24
0 0 Atbildēt

Gribētos zināt cik no iesaistītajiem CSN ir bez TA, kādas riepas, cik liels braucēju vecums un stāžs, vai nav reģionālas īpatnības (piem. kurā novadā vai pilsētā vairāk negadījumu), kādā diennakts laikā utt. utjp. Vai kāds šādu info arī zina un var analizēt?

Vārds 15.novembris 2017 10:04
1 0 Atbildēt

Un kur tad mobilās ierīces lietošana ? Katrs trešais brauc ar ''mobiļņiku'' pie auss . Un tas ir pilsētā ! Es , personīgi , tieši šo iemeslu uzskatu par galveno negadījumu ierosinātāju ....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen elektromobiļiem būs cits dizains un pievienos pogas

Volkswagen ieklausījies pircēju viedokļos, tādēļ nākamie markas elektromobiļi atšķirsies ar dizainu, bet līdzās skārienekrāniem atkal varēs redzēt pogas. Lasīt vairāk

 

Iznācis jaunais 2025. gada “Kalendārs Rallijs Latvijā”

Latvijas autorallija cienītāju uzmanībai nodots jaunais “Kalendārs Rallijs Latvijā"– pagājušās sezonas Latvijas un Baltijas autoralliju 14 spilgtāko mirkļu apkopojums, ko piedāvā fotogrāfi Raimonds Volonts un Jānis Asaris. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Huyndai Tucson lādējamo hibrīdu (+ VIDEO) 5

Jaunākais Hyundai Tucson ārēji izskatās tāpat kā iepriekš. Kas mainījies? Šī ir ceturtās paaudzes Tucson modeļa modernizētā versija. Eiropas tirgum to vēl arvien ražo Čehijā, un tirdzniecībā tā nonāca vien gada vidū. Lasīt vairāk

 

No 1.decembra ceļu satiksmē tikai ar atbilstošām ziemas riepām 12

Tuvojoties Ceļu satiksmes noteikumos noteiktajam ziemas periodam, VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (CSDD) sadarbībā ar Valsts policiju pēdējo dienu laikā visā Latvijas teritorijā veikusi tehniskās kontroles uz ceļiem, lai pārbaudītu transportlīdzekļa tehnisko stāvokli un riepu atbilstību ziemas prasībām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti