Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Manabalss iesniegta iniciatīva autoceļu A9 (Liepājas šoseja) pārbūvēt par četru joslu ceļu 52

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

ManaBalss | 28.novembris 2024 13:08

Vēlos drošu braukšanu pa intensīvo Liepājas šoseju, pa kuru ik dienu pārvietojas liels skaits gan smago, gan vieglo transportlīdzekļu, gan traktoru.

Šis būtu apjomīgs valsts nozīmes projekts, tāpēc aicinu to aktualizēt Saeimas līmenī, lai cita starpā politiski vienotos arī par šāda projekta finansējuma avotiem un mehānismiem.

Ja mēs to izdarīsim, tad sabiedrībai būs viens satiksmei drošs valsts nozīmes autoceļš bez līķiem, sakropļotiem cilvēkiem un izpostītiem likteņiem.

Parakstīties par iniciatīvu var šeit

 
Visi komentāri
 
Xo 28.novembris 2024 13:53
3 0 Atbildēt

Pēc gada būs jaunais cietums vaļā, būs vēl arī pāris rūpnīcas, attīstas industrālais parks bijušā LM teritorijā. Tas ceļš paliks tikai noslogotāks un bīstamāks.

laba doma 28.novembris 2024 22:17
3 0 Atbildēt

Uz cietumu par zagšanu pa 4-joslu šoseju.Kaut kāda liepājnieku loģika.

0pis 28.novembris 2024 13:56
3 0 Atbildēt

Nu, cilvēki negrib maksāt pat par OCTA, bet no kādas naudas to šoseju uzbūvēs? Tas tak būtu otrs RB. Nopirkt zemi $$$, pārbūvēt šoseju visā garumā (jo nevar jau piestiķēt klāt tikai jaunās joslas) - $$$$$

Tsk 28.novembris 2024 23:22
5 1 Atbildēt

RB birokrātu algām nauda pietiek.

Sergejs 29.novembris 2024 11:29
0 0 Atbildēt

Par OCTA cilvēki grib maksāt, tik lai tur viss būtu sakārtots pēc vesela saprāta, logīkas un nebūtu čakars bezjēgā.

 Un RB un AB vitā varētu īstenot labo plānu kas saucās "stratēģija 2040" jau ap 2035 gadu.

Jūrmalnieks 28.novembris 2024 14:08
9 5 Atbildēt

Interesanti no kurienes lai ņem simtiem miljonus, lai visu A9 no Liepājas līdz Rīgai pārtaisītu? KOA?!???A?!??? + KURŠ atmaksās eiropas fondam naudu, par tiem posmiem, kur  ceļa posms ir pārtaisīts ar ES līdzinansejumu?? Ja nemaldos, tad ja Eiropa līdzfinansē tad 5 gadus no pabeigsanas 'ir uzskaitē' un ik gadu eiropai ir jaatskaitās, ka iztērētais finansējums vēl stāv....

 

Iniciatīvā redzu tikai 'beztabū' tipa čīkstēšanu, ka viss ir slikti, bet reālu risinajumu no autores NAV! Kā tikai ķip jārisina šī problēma ir kādam citam!!!= Saemai, valstij, LVC  u.t.t. (BET NE JAU MAN!!!!)

😅 Smeities vai raudat par to cilvēku IQ?

 'VAJAG VISU!' Bet kā paceļ kādu nodokli, lai galā būtu nauda šadai darbībai, tā uzreiz ir tautas raudašana, uzreiz šajā pašā portālā ir iniciatīva, 'KA NEKĀDU NODOKĻU PALIELINĀŠANU!' ar protams ka lielu interesi un ažiotāžu, jo jau esošie nodokļi kapā dzenot....

Te jau drīzak vajadzēja veidot kādu sabiedrisko kontu, kurā tā pati Gita ik menesi varētu 'ziedot' naudu priekš šī mērķa.

 Ja kādu ļimaku savāktu, tad jau varētu sākt... Bet nu zinot tautu- šaubos! 

 Labāk pirks šmigu un aprēbināsies nodzerot to naudu, ne kā atvēlēs finanses ik menesi priekš šāda projekta.

Latgalietis 28.novembris 2024 18:31
4 2 Atbildēt

Labi.Būvējiet,čiuļi,par savu naudu (jums tāda ir?),jo man Jūsu dēl naudas nav.

NuNu 28.novembris 2024 23:58
5 1 Atbildēt

Lai maksā no tās simtiem miljonu nozagtās naudas, ko katru gadu autovadītāji samaksā auto ekspluatācijas nodoklī, akcīzes nodoklī un vinjetēs!

Sergejs 29.novembris 2024 11:33
0 0 Atbildēt

"Interesanti no kurienes lai ņem simtiem miljonus, lai visu A9 no Liepājas līdz Rīgai pārtaisītu?"

 Ieiet jebkurā valsts/pašvaldības iestādē un pusej izdalīt lāpstas - lai iet un rok nevis par maniem nodokļiem man prātu čakarē un vēl smejās sejā. Sanāktu visas A šosejas pārbūvēt.

 Sākt vajadzētu ar šo bābu:

www.tiktok.com/@janis_plavin...48717503794464

GTD2 28.novembris 2024 14:16
14 5 Atbildēt

varbūt vajag iezsniegt inicatīvu par kosmodroma izbūvi?

0pis 28.novembris 2024 15:10
1 0 Atbildēt

Par brīvpusdienām visiem pilsoņiem.

650 28.novembris 2024 15:39
6 0 Atbildēt

Tas ir reāli.Mēs noteikti varētu sadarboties ar ASV jauno administrāciju.Klajālaukā uzbūvētās Railveja stacijas varētu fiksi pārveidot par zeme/marss klases starpstacijām.

Reku pat priekš istabas kaķiem ir tādi daudzstāvīgi statīvi- viņš tur uzkāpj un Sēž pašā/augšā,visus Zemākos lohus var lieliski pārredzēt.

Nja 28.novembris 2024 14:26
9 2 Atbildēt

Tie kas parakstās, lai sametās, nu tā teikt, par tautas ziedojumiem būvēs. Dažām iniciatīvām varētu pievienot, nobalsot var tikai vasts budžētā ieskaitot kādu eiro.

Sergejs 29.novembris 2024 11:53
0 1 Atbildēt

Labprāt samaksātu ja zinātu ka par iztērēto naudu dabūtu pretīm reālu labumu, patiesībā jau vairākus gadus maksāju gan akcīzēs gan nodevās gan citos veidos, tik kur tas tiek notralināts jautājums: attistības plānošanas vizualizācijas projektu birojos, RB, AB un citās afērās...

 Tagad parēķināsim, izejot no šī:

lvportals.lv/dienaskartiba...apvedcelu-2023

 Apvedceļa garums 18km, no kuriem 11km ir 4 joslu ceļš un 250miljoni = ap 14 miljoniem par 1km posmu ar visiem pribambasiem. Babīte-Liepāja 200km, vajag 14*200=2800 miljoni, paliek jautājums uz cik aktīviem lietotājiem tas būtu jāizdala? Ja uz 200 000 tad 14k no katra, nav nepaceļama summa, ir sevišķi priekš juridiskām personām-pārvadātājiem (kuri daļu atsistu atpakaļ uz degvielas un auto nejāšanas rēķina). Tik atkārtošōs - varētu tādu summu atdotd zinot ka tā nebūs tupa notralināta un tiks izmantota mērķtiecīgi.

khe 28.novembris 2024 14:36
0 0 Atbildēt

būtu jau labi, bet rindā ir citas noslogotākas šosejas, kuras jāpārbūvē pirms var ķeties klāt Liepājas... Bet diemžēl ar to pārbūves ātrumu mums baigi neveicas. Pirmais un vienīgais pārbūvētais posms ir Ķekavas apvedceļš, kuram es nezinu - 10, 15(?) gadus vajadzēja, lai tiktu pabeigts.

Teorētiski nākamais izskatās, ka būs Bauskas un pēc tam Iecavas apvedceļš, bet kamēr konkursi nav noslēgušies un līgumi parakstīti, tikmēr neko nevar zināt. J aviss būs pēc plāna, tad vēl gadi ~5 līdz būs pabeigts.

Pēc tam it kā rindā ir Rīgas apvedceļš, kurš gan bija pirmais rindā, bet tur nojuka finansējums, tādēļ pēc šī brīža plāna ir aizbīdījies tālāk rindā, atliekoties par gadiem 4-5, ja viss saies pēc optimistiskā plāna, kas nu jau ir gandrīz 10 gadu tālu no šī brīža...

nu un tad jau par pārējiem (arī Liepājas) var domāt, ja būs nauda. Bet tas tead ne tuvākajā desmitgadē. Diemžēl

0pis 28.novembris 2024 15:10
5 2 Atbildēt

Pa to laiku nākamie durņi sabūvēsies gar šoseju un sadirsīs to ar 100 pieslēgumiem 10km gabalā un būs jābūvē nākamais apvedceļš.

robchix 28.novembris 2024 20:33
9 1 Atbildēt

Durņi vienmēr būvēsies tur, kur tiem dos iespēju. Visādās applūstošas teritorijās, rezervetās platībās utt.

Priekš tam ir domāti ģenerālplāni, attīstības plāni, būuvaldes, pašvaldības utt utml.

Bet tur strādā cilvēciņi, kuriem arī gribās uzcelt sev mājiņu, aizbraukt pasildīties ziemā utt.

Tāpēc plāni mainās, atļaujas pieškirās un visādi zivtiņi neko nezin un nesaprot, par ko balso.

nekas nav nopietni 28.novembris 2024 19:08
3 1 Atbildēt

Nevajag nopietni rakstīt pie visādām blēņam.Ja tikai neesat no būvnieku zagļu mafijas nolīgts.

650 28.novembris 2024 15:46
18 0 Atbildēt

Kā ar transportmultfilmu Animātoru darbaAlgās (Atalgojumā) izmaksātajiem slavenaijiem 160 muļļjoniem?

ES 28.novembris 2024 15:47
0 0 Atbildēt

Kurš tic šādām iniciatīvām? Naudas nav un nebūs, naida tagad būs tikai airbaltic un railbaltic, pārējie sūkās ķepu(izņemot deputāti un ministri)Man nāk smiekli 😃 tas apmēram kā vatanistānā omītes vēršas pie putļera lai šis palīdzot 😃

0pis 28.novembris 2024 16:45
4 0 Atbildēt

Jādibina Road Baltic 😊

Sergejs 29.novembris 2024 11:58
0 0 Atbildēt

Tikai vārdu "Baltic" ir jāaizliedz lietot jebkura projekta nosaukumā, kur tas ir visur ir miljardu zaudējumi.

vēlētājs apjātais 28.novembris 2024 18:34
5 1 Atbildēt

Derētu finansēt no pūļa pētījumu,cik daudz varam uzturēt tos valdītāju ar pakalpiņiem.Kaut gan naudu nozags,un rezultātu uzzīmēs kādu vajag.

Vērotājs 28.novembris 2024 19:21
0 1 Atbildēt

Kurš beidzot būs tas varonis un pārdomās par valsts iespējām, pirms izšauj kārtējo tukšo lodi? Uz priekšu varoņi un ierosiniet 3 joslu šoseju, kādas jau veiksmīgi darbojas pirms Tallinas un Paņevežu apvedceļš. Ik pa 2km būs iespēja apdzīt Ōpjus un fūres.

Juris 28.novembris 2024 21:22
0 2 Atbildēt

Es pat teiktu tur jau butu gana ar 3 joslu ceļu, kā Zviedri piekopj, mainot 3šo joslu vienā otrā virzienā eriodiski, lai atvieglotu apdzīšanas iespējas...4 joslas būtu nereāls projekts. Pa A9 šoseju pārvietojos ikdienā, viņa ir ļoti ļoti noslogota palikusi.

Slieka 28.novembris 2024 23:22
7 2 Atbildēt

Latvijā tas neies cauri, nav  ne morāles, ne disciplīnas. Kāds mauks pa trešo joslu purnā un būs vēl vairāk līķu kā tagad.

Krišs 29.novembris 2024 8:17
4 0 Atbildēt

+1, Igaunija esmu bijis vairāk par vienu reizi un varu teikt, ka 'sākoties' šim posmam viss jau ir forši, bet ka sāk beigties un tulīt sakļaujas atpakaļ vienā lai dotu iespeju otrai pusei būt 2 joslām, tad bieži no auto puses tiek spiests līdz galam - jeb neviens negrib palikt aiz fūres!

Tad rupji tiek parkāpti csn gan atrumā, gan jau braucot pa pretejo. Ar mūsu ceļa kultūru jau vispār tur būs vāks!

Nja 29.novembris 2024 7:50
4 0 Atbildēt

Nunnestradās. Igaujijā jau redzams ka vietā kur divas joslas žmied garām pēc iespējas vairāk mašīnām. Pēdējie manevri jau ir ļoti tuvu joslas beigām un lielos ātrumos. 140 stabili redzēts. Tā ir drošība? Pats esmu ievērojis, nu gribas uzspiest lai vēl nākamo smago apdzitu. Bet kamēr Tu ar 120, Tev jau mugurā spiežas kāds vēl ātrāks no nekurienes uzradies. Atļautais tur vasarā ir 100.

khe 29.novembris 2024 9:31
1 0 Atbildēt

tik purns purnā tur nedabūt, jo pretējās joslas ir atdalītas. Nav jau amerika, kur tikai līnijas savilktas.

Bet, tieši tā - lai tādas "strīdīgās" situācijas nenotiktu, šādus ceļus drīskt būvēt tikai tur, kur nav pārlieku liela satiksmes intensitāte... Tajā, nez 1km vienas joslas posmā aiz fūres sakrājas 4 mašīnas, kuras tad visas arī mierīgi paspēj apdzīt gan fūri, gan pašas sakārtoties atbilstoši ātrumam.

Nja 29.novembris 2024 14:11
0 0 Atbildēt

Kur problēma tām mašīnām to vienu fūri apdzīt uz parasta ceļa? Bet uz šāda ceļa purns purnā nedabūsi, bet fūre tur tos vieglos pa apmali skaisti izsmērēs, mož kaut kas vēl pārvelsies pāri tai. Tiešām, tur ir redzēti tādi manevri ka tik turies. 

Drīzāk dabīgi jāsāk būvēt 4 joslu ceļi, starp x punktiem, kur teiksim vienā galā aplis un citur kāds viadukts paredzēts, tās 4 joslas beigsies sadaloties un viss. Visu posmu līdz Liepāja uzreiz neizbūvēs, var nemaz nesapņot.

imzz 28.novembris 2024 22:05
1 2 Atbildēt

Rakstīju par šo lietu jau. Vajag ieviest maiņvirzienu kustību, 6 stundas visi brauc uz vienu pusi, 6 uz otru. Var arī citu intervālu. Tiem, kuriem kaut kur, piem Brocēnos, jābrauc pretējā virzienā pa šoseju, vai nu jāapbrauc pa apvedceļiem, vai jāgaida šosejas virziena maiņa. Šis ir lētākais iespējamais variants divām joslām vienā virzienā.

gunbox 29.novembris 2024 0:07
1 1 Atbildēt

No kura laika Liepājas šoseja ir noslogotāka par Vidzemes un Daugavpils šosejām?

W12 29.novembris 2024 0:19
9 1 Atbildēt

Projekts par Rīgas - Liepājas šosejas pārbūvi par četrjoslu ceļu ar visiem viaduktiem bija uztapis jau sen. Ja nemaldos, tad kaut kādā 2010.gadā…Stulbākais šai stāstā ir tas, ka mūsējie daudz ko ir nogulējuši, kamēr poļi pa to laiku izmantojot ES Fondu līdzfinansējumu cepa augšā vienu autobāni pakaļ nākamajam. Un to viņi pareizi izdarīja. Izskatās, ka mēs vēl ilgi čakarēsimies pa tām divvirzienu šosejām. Tas, ka mums te “gudri” vīri stāsta un rāda demogrāfijas krītošās līknes un vaimanā, ka pa tiem autobāņiem nebūšot kas brauc, neiztur kritiku. Vai tad tai pašā Polijā demogrāfija ir labākā līmenī?

asd 29.novembris 2024 1:21
3 1 Atbildēt

Mūsu lohi, tāpat, arī nespēja vienoties par vilcieniem, attiecīgi, arī to vilcienu pafisa. EE un LT spēj uzbūvēt lietas, bet LV, daudzu, jo daudzu gadu laikā - nē. Kādam/kādiem varbūt būtu jāpasēž valsts maizē. Bet ne jau pie mums - mums ir politatejiskā bezatbildība. Viss safe.

Kaut gan, nesen lasīju, ka arī LT ir spējusi, pagaidām, ir bloķējusi augsto tehnoloģiju mikročipu industriālo parku 3,5 miljardu apmērā, samērā stulbu iemeslu dēļ). Kādam ir sīkāka info par to?

Nja 29.novembris 2024 14:12
0 0 Atbildēt

Nu, protams, LT un EE Railbaltic jau kursē un tur viss norit bez problēmām

imzz 29.novembris 2024 15:20
2 0 Atbildēt

Nezinu par Railbalticu kā ātrvilcienu leišos, bet 1435 mm sliedes līdz Kauņai viņiem jau sen ir. Tagad piebūvēja termināli un, varbūt pamanīji informāciju, ka Škoda pa dzelzceļu viņiem piegādāja ap 200 auto.

iauto.lv/zinas/pasaule...tuma-slieu-ceu

Nja 29.novembris 2024 15:50
0 0 Atbildēt

Ir lietas ko vajag saprast, cik tur km ir līdz PL? Diezgan loģiski ka LT ir pirmie kas tiek savienoti ar EU platuma sliedēm. Un to termināli valsts vai privātie būvēja, kam viņu vajag? Pilna Rīga ar jaunām noliktavām, ko nu? Nevajag skatīties pēc viena projekta. Un ja LV ir tik slikti, gan jau vari braukt uz LT un dzīvot.

Kāpēc nestāsti ka EE jaunos Škoda vilcienus liek kopā LV, ka mēs to varam, bet EE nevar, jeb pareizāk, viņiem tas nebūtu ekonomiski izdevīgi.

hue 29.novembris 2024 9:57
2 0 Atbildēt

Latvija no 1991.g. zaudēja ap 33% iedzīvotāju, bet Polija ap 1%. Latvijas cipars līdzīgs Ukrainai.

ZZZZ 29.novembris 2024 8:51
0 0 Atbildēt

Jums nekas nepalīdzēs, ne 95kods, ne rāmja čipi, ne 4joslas. Bet te vēl var braukt un braukt.

www.youtube.com/watch?v=DWgAgEtWtYQ

BMW 29.novembris 2024 10:19
1 1 Atbildēt

Leiši būvē uz poļu pusi trīs joslu bāņus, bet Latvijā lielākais sasniegums ir 1,5 joslīgais Via Baltica!

lietotājs 29.novembris 2024 11:09
1 1 Atbildēt

Tas ir labi, ka tajā manabalss lv katrs var ielikt savu iniciatīvu. Katrs var tapt sadzirdēts!

Tik šitādu ideju un parakstu vākšanas autoriem vajadzētu likt pielikt klāt arī kādu ekonomisko un izmaksu aprēķinu un finansējuma avotus. Vai katrs parakstītājs ieskaita konkrētu summiņu.

Sergejs 29.novembris 2024 12:41
0 0 Atbildēt

Piekrītu. Ja pats par kaut ko aģitē tad pašam arī jābūt pirmajās rindās pie realizācijas, kaut vai finansiāli. Tāpēc esmu par 4 joslu šosejām visu A šoseju vietā, bet šo iniciatīvu neparakstīšu, jo tas ir kaut kāds bērnudārza līmenis to likt iekšā šādā formulējumā, banāla grafomānija kādam.

W12 30.novembris 2024 12:48
3 0 Atbildēt

Nu redzi, uz šo visu ir jāskatās plašāk. Pēc Tavas loģikas mēs varam iesprūst 1991.gadā un neko vispār tālāk neattīstīt. Taču paradoksālākais šai stāstā ir tas, ka neskatoties uz to, ka mums šeit Latvijā un arī pārējās Baltijas valstīs iedzīvotāju skaits samazinās, tad pretēji tam satiksmes intensitāte uz Latvijas galvenajām šosejām gadu no gada palielinās. Bet pats svarīgākais šai stāstā ir tas, ka pateicoties šai novecojušai ceļu infrastruktūrai, mēs katru gadu ceļu satiksmes negadījumos zaudējam n-tās cilvēku dzīvības, kā arī daudzi paliek sakropļoti uz visu savu atlikušo dzīvi. Vai esi parēķinājis cik viss šis valstij izmaksā ilgtermiņā?

GB12 29.novembris 2024 13:09
1 0 Atbildēt

Progresīvais autonīdējs Briškens pateica, ka mums na... nevajag ātrgaitas šosejas. Tā ka, sēdiet rāmi, plebeji.

Sergejs 29.novembris 2024 14:23
0 1 Atbildēt

Ir opcija: sabalsojam tā lai Šleseram un LPV ir 51+%, tad šim būs absolūtais vairākums un iespēja strādāt, pildot solijumus un ieceres, neslīkstot politiskās jezgās ar valdības veidošanu divu gadu garumā. Daudz sliktāk kā tagad ar Briškeniem un Co būt nevar, kamdēļ nepamēģināt?

lietotājs 29.novembris 2024 16:00
1 0 Atbildēt

Tak vienreiz jau tas tavs šlesers bija ministrs. Vari nosaukt kādu viņa izpildītu solījumu?

650 29.novembris 2024 16:10
1 0 Atbildēt

Es tiešām apssolos, reāli aizvilkšos uz to farrsu un tīšām reāli/Par! viņu nobalsošu.Po/uj,kkpd, kas tur tālāk lai nāktu, vai kas lai "būtu",vai ko viņš sev pavilks/līdzi.Lai visus stabiņus no tās rīgass izskrūvē un tiem pašiem tiem iepriekšējajiem skrūvētājiem atkapaļ/ieskrūvē.Visus tos draņķus un šharlattaānus no visiem kaktiem lai izkūpina/ārā (par ko gan jāšaubās, vai vispār tas ir VAIRS pat teorētiski iespējams). Ziftiņš,Kuūlbegs,PTimrots,ABlodons- ta pilnīg vienalga Kuŗš te nāk, vai lai vai kaut visi kopā, uz jau "ierasstās" kolektīvās atbildības pamata ;p www.facebook.com/watch/?v=2554...49&ref=sharing

GB12 29.novembris 2024 16:29
1 0 Atbildēt

Cik reizes Šleseram bija iespēja "pamēģināt"? Gan valstī, gan RĪgas domē? Ko viņš reāli ir izdarījis? Nu labi. vienu labu lietu laikam viņa partija (biedra Baštika personā) izdarīja - māmiņalgas. Bet tas arī viss. Absolūti lielākā daļa no viņa solījumiem izpildīti netika. 50 000 darba vietas Rīgā jau vien bija ko vērts.

Bet tad, kad AŠ atdos valstij no3.14zģītos 800k, ko palika parādā pēc iepriekšējo politprojektu dibināšanas, nobalsošu. Apsolu.

Sergejs 29.novembris 2024 17:11
0 0 Atbildēt

Nav tā ka akli un naivi ticu tam ko politiķi runā, bet uzdodot jautājumu "kādi varianti vēl, izņemot turpināt veiksmes stāstu?" nekas prātīgāks nenāk prātā. Un tas ko domāju diezgan labi sakrīt ar to ko šie runā, ja godīgi, varētu būt ka esmu ar šiem puslīdz vienā realitātes plaknē, atšķirībā no progresīviem.

 Un vēl viena lieta. Sakarā ar slavēno OCTA grozijumu nepasliņķoju ieiet LPV mājas lapā un caur kontaktformu uzdot jautājumu šai sakarā (pēc 17-00). Formulējums bija bez rupjībām bet diezgan ass un tēmēts tieši uz Kristapu Krištopānu, kura vārds bija nopublicētā dokumentā. Pārsteigums: dažu minūšu laikā Kristaps personīgi piezvanija man, parastam LV loham, un pastāstija kādā veidā tas tā ir izgājis cauri. Tas liecina kaut vai par to ka viņiem kantorī kāds reāli lasa ko tauta viņiem raksta, novirza uzdotos jautājumus attiecīgām personām uz tās personas (otrs cilvēks partijā) nepasliņko uz tiem personīgi atbildēt. Manuprāt tas vien jau ir cienīgi un vērts tā lai atdotu par viņiem savu balsi.

 Viedoklis subjektīvs un kas grib drīkst neticēt.

Krotow 30.novembris 2024 14:47
0 0 Atbildēt

Kategoriski pret. Šlesers un Co. neapstāsies tikai ar ceļiem.

n0@$$ 30.novembris 2024 16:06
0 0 Atbildēt

Saprotu ,ka tie parakstītāji paši arī no savas kabatas finansēs to šoseju ?!

Artis 30.novembris 2024 20:08
0 0 Atbildēt

Tiem kuri saka ka naudas nav- ja vajag tad atrod. Koncertzāles visur sabūvētas, nesaku ka nevajadzēja, vajadzēja. Bet cilvēks pa ceļu brauc katru dienu uz koncertu labi ja divreiz gadā. Gribēs naudu atradīs. Uz šodienas budžeta apmēru tas ceļš nesastadītu pat procentu. Un nav jāuzbūvē uzreiz, var būvēt pa daļām. Rīga-Liepāja, Rīga-Ventspils, Rīga-Tallina un Rīga-Viļņa. Tranzītam, tūrismam un darbaspēka kustībai fundamentāli svarīgi posmi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Vjetnamas Vinfast sola 10 gadu garantiju akumulatoram 5

Vjetnamas autoražotājs Vinfast, kas savu produkciju piedāvā arī Eiropas tirgū, mēģina pārliecināt pircējus ar dāsnām garantijām. Lasīt vairāk

 

Apstiprina parlamentāro ziņojumu par “Rail Baltica” (+ VIDEO) 8

“Rail Baltica” parlamentārā izmeklēšanas komisija apstiprinājusi galaziņojumu, norādot konkrētus lēmumus un personas, kuru dēļ projekts iebuksējis un ievērojami sadārdzinājies. Gandrīz visu tai doto laiku komisijas deputāti strādāja saskanīgi, taču apstiprināt galaziņojumu piekrituši tikai opozīcijas deputāti. Lasīt vairāk

 

Lepnie "Rail Baltica" auto izpaliks? - (EDzL) veiks iekšējo pārbaudi par iepirkumu komisijas darbu 13

Par dzelzceļa projekta "Rail Baltica" īstenošanu Latvijā atbildīgā SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (EDzL) veiks iekšējo pārbaudi par iepirkumu komisijas darbu un specifikācijā iekļautajām prasībām saistībā ar auto īres līgumu, kas paredz maksāt 1100 eiro par vienas automašīnas nomu mēnesī. Lasīt vairāk

 

Cik tad beigās saražoja mans 2.8 kW saules paneļu parks? Decembrī 8 kWh (+ VIDEO) 10

iAutolv mini saules paneļu "parks" darbojies jau gadu - cik tas ir saražojis un kādi ir secinājumi? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti