Visi komentāri - Trešdien Latvijā norisināsies ātruma kontroles maratons

Trešdien Latvijā norisināsies ātruma kontroles maratons 13

 

Foto: iAuto.lv

CSDD | 1.aprīlis 2019 16:11

Arī šogad, nu jau piekto gadu pēc kārtas, Valsts policija piedalīsies īpašā 24 stundu akcijā – Eiropas ceļu policijas tīkla (TISPOL) rīkotajā ātruma kontroles maratonā. Sākot no trešdienas, 3.aprīļa, pulksten 6.00 rītā visā valsts teritorijā ceļu policija 24 stundas pievērsīs pastiprinātu uzmanību atļautā braukšanas ātruma ievērošanai.

Lai gan ceļu satiksmes noteikumu ievērošanas kontrole notiek arī ikdienā, šo trešdien no pulksten 6.00 rītā kopumā 26 Eiropas ceļu policijas tīkla dalībvalstīs, tostarp arī Latvijā, vienlaicīgi tiks rīkots 24 stundu atļautā braukšanas ātruma kontroles maratons. Šādas akcijas mērķis ir vērst sabiedrības uzmanību, ka atļautā braukšanas ātruma pārsniegšana rada bīstamību drošai ceļu satiksmei.

Ik dienas uz Latvijas ceļiem policisti pieķer vidēji 200 autovadītājus, kuri neievēro atļauto braukšanas ātrumu. Kopumā 2018.gadā Valsts policija sastādījusi nepilnus 73 tūkstošus administratīvā pārkāpuma protokolus par ātruma pārsniegšanu. Jāpiebilst gan, ka šis skaitlis neiekļauj ar fotoradariem pieķertos ātrumpārkāpējus.

“Šī akcija vienmēr ir bijusi preventīva rakstura pasākums – mēs brīdinām, ka pastiprināti uzraudzīsim satiksmi, tādējādi atturot transportlīdzekļu vadītājus no pārkāpumu izdarīšanas. Tomēr, neskatoties uz brīdinājumiem, kā ikdienā, tā arī akcijas laikā nākas novērot, ka to autovadītāju skaits, kas pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu, ir nepiedodami liels,” norāda Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis. Pērn ātruma kontroles maratona laikā likumsargi fiksējuši 636 ātrumpārkāpējus, kā arī novērojuši, ka autovadītāji bijuši naski uz citiem ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem.

“Par ātruma rekordiem un rupjiem pārkāpumiem ceļu satiksmē medaļas neviens nepasniedz. Bet pārgalvīga rīcība uz ceļa var beigties arī traģiski, tāpēc ar šādām akcijām mēs vēlamies likt autovadītājiem aizdomāties par savu atbildību, piedaloties ceļu satiksmē – vai izvēlētais ātrums neapdraudēs pašu un citus ceļu satiksmes dalībniekus?” piebilst Normunds Krapsis.

Valsts policija atgādina, ka atļautais braukšanas ātrums, kā arī citas ceļu satiksmes noteikumu prasības jāievēro ne tikai ātruma kontroles maratona laikā, bet arī ikdienā.

 

 
Visi komentāri
 
msh 1.aprīlis 2019 19:21
4 0 Atbildēt

Vai notiks arī sēņotāju kontroles maratons?

anonimikis 1.aprīlis 2019 21:49
0 0 Atbildēt

Latvijas valsts mežos sēņot atļauts bez ierobežojumiem. Ko tur kontrolēt?

650 1.aprīlis 2019 23:16
0 0 Atbildēt

Autoskola 1.aprīlis 2019 23:44
2 0 Atbildēt

Ja reiz mūsu autovadītāji saprastu, ka dinamiski paātrinoties līdz max atļautajam ātrumam mazinās koŗki un uzlabojas satiksme, tad arī neviens vairs nekur neskrietu!

ivars 2.aprīlis 2019 4:01
0 0 Atbildēt

Pilniigi pareizi, un tas jaamaaca kursos, kuros ieguust vaakus 80 procentu lohu

msh 3.aprīlis 2019 12:38
1 0 Atbildēt

Pilsētās visi arī +/- dinamiski paātrinās - cita lieta ka mēdz kasīties uz izkustēšanos.

ivars 2.aprīlis 2019 3:58
3 0 Atbildēt

Laikam eest nav ko. Iemesls, ka visa eiropa to dara, bet nevajag liist Eiropai dirsaa, burta kalpi nozeelojamie

lynx85 2.aprīlis 2019 9:28
1 0 Atbildēt

tad, kad Eiropa brauc 100+, tas mums pirmais arguments to piesaukt, tad kad Eiropa kontrolē, tad "liist dirsaa" - nu tak idiņi vienreiz izlemjat, gribat kā Eiropā vai nē.

WALA 2.aprīlis 2019 9:49
1 0 Atbildēt

Kādēļ vajadzīgs marantons, kura laikā ķer ātruma pārkāpējus, vai tad tos jau tāpat policija neķer, jā pa ziemu bija diezgan mierīgi (salīdzinoši maz CP uz ceļiem kur braukāju), bet tagad jau redzu CP ekipāžas diezgan bieži.

Tāda sajūta ka kādam vajadzēja iztērēt budžeta naudiņu reklāmai …

Visādi citādi - lai jau drusku CP pamāca kā normāli jābrauc ( jā, jā arī tos kas ieraugot CP vai radaru like pa bremžiem - nu iemācataies cilvēki skatīties uz ceļazīmēm, un tad nebūs jāraustas pie katra radara vai CP ekipāžas - vai tik neesi ko pārkāpis)

650 2.aprīlis 2019 13:25
1 0 Atbildēt

Ko tu runā, šitādu neslavu. Reku NormundsK oirms diviem gadiem t panormāmā runāja par joslu ievērošanu. Akcija bij. Divus sumpurņus noķēra, atceries to trekno ar landkruizeri, kā tas locījās bailēs rīstoties taisnojās kā sabijies bija. Riktīgi viņam uzdeva sutu. Pilnīgi ekrāna otrā pusē šermuļi skrēja, cik pārliecinoši tas bija. Pagājušajā vasarā atceries kā mobilo lietotājus ķēra un sita, ck simtus noķēra. Reku plakakāts par Tavu naudu karājas-izkāp no telefona. Tas ir kas? Tas nekas, ka turpat otrā ielas pusē 2gab pagājušruden izlauztie sētas fragmenti karājas uz barjeras metru no brauktuves.

Maramara-mara-Fonnn, tara-rara-rara-rammm,pamparmpampamm, taratamm, ņamm ņamm,,,

Freijers 2.aprīlis 2019 14:53
1 0 Atbildēt

Pilnīgi vienalga, 100-110 km/h kā ikdienā, tā arī pārvietojos, ne īpaši kādam traucē, ne arī ķer.

iJuris 2.aprīlis 2019 22:40
0 0 Atbildēt

Jelgavas šosejā no rītiem uz Rīgu brauc ar 90-150 kmh, nevienas avārijas. īsti neiet kopā ar akciju...

650 3.aprīlis 2019 22:34
0 0 Atbildēt

Pagpag, gan jau.Beidzamā varoņ epopeja ar juno iespēju šaut no braucoša auto risinājās apm ap gadu 95-to.Toreiz (sākuma periodā) bija iespēja norauties par radara (ne tolerances) uzrādītajiem sausi 103km/h.Paskatīsmies, kā būs,ja uz tās varoņšosejas tajos varoņrītos aiz katra dabiskā šķēršļa rēgosies modrā lāzera acs. Tāteikt, pēc "dižnoslēpumā" turētās tehnisko datu pases. Akkurāt 1200m attālumā no objekta.Vai vēl skaistāk- piemēram, necils objekts uz gājēju tiltiņa tipa augstākminētajā tāluma mērvienībā.Būs viskautkas, drusciņ uzgaidam, drīz jau laukā silts,motosezona tuvojas "abās" frontēs un taa..

Tavs komentārs
 
 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē jauno Dacia Bigster par 32 400 EUR, bet ir arī no 22 890 EUR (+ VIDEO) 5

Šī ir pati pirmā Dacia ar elektroniski atveramu bagāžnieku un elektroniski regulējamiem sēdekļiem. Pirmā Dacia ar panorāmas jumta logu un adaptīvo kruīzkontroli. Līdz ar to Bigster ir arī visdārgākā Dacia. Lasīt vairāk

 

Sākās konkurss "Latvijas Gada motocikls 2025" ar 41 dalībnieku (+ FOTO)

Latvijas Gada motocikls 2025” notiek desmito reizi, kurā drīkst piedalīties jaunākie motocikli un motorolleri Latvijā. Lasīt vairāk

 

Cik Latvijā pirms 10 gadiem maksāja degviela? (+ FOTO) 11

Video reģistratora ierakstā palikušais fragmentiņš ļauj noprast, ka 2015. gada septembrī degvielas cena dzīvojās pie atzīmes 1 eiro litrā. Salīdzinājumam - degvielas cenas 2025. gada aprīlī. Lasīt vairāk

 

Krievi masveidā atgriež dīleriem ķīniešu auto, kas noticis? 10

Krievi sākuši masveidā atdot tirgotājiem atpakaļ Ķīnas ražotāju automašīnas. Vairumā gadījumu tas saistīts ar defektiem, tomēr ne vienmēr pircēju rīcība ir godīga. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti