Visi komentāri - TOP5 Baltijas valstīs gaidītākie hibrīdauto modeļi 2020.gadā

TOP5 Baltijas valstīs gaidītākie hibrīdauto modeļi 2020.gadā 5

 

Foto: Publicitātes attēls

BCP | 28.janvāris 2020 11:08

Eiropas Savienības izvirzītie mērķi CO2 izmešu samazināšanā, benzīna dārdzība, kā arī videi draudzīga dzīvesveida tendences pēdējo gadu laikā ir veicinājušas hibrīdauto popularitātes pieaugumu visā Eiropā.

Eiropas Auto ražotāju asociācijas pērnā gada izskaņā apkopotie dati rāda, ka Latvijā pašreiz hibrīdauto tirgus daļa bija 4%, Igaunijā 6,2%, bet Lietuvā – 7,2%. Tuvākajos gados prognozējot vēl jo lielāku hibrīdauto popularitātes kāpumu, Igaunijas uzņēmums “RIA.com” Marketplaces” apkopojis informāciju par Baltijas valstīs gaidītākajiem jauno hibrīdauto modeļiem 2020.gadā.

1. Hyundai Kona Hybrid

Norvēģijā šobrīd ļoti pieprasīts ir Hyundai Kona Electric elektriskais krosovers, taču Eiropas tirgū kopumā tas tik labu atsaucību no pircēju puses nav sagaidījis. Tai pašā  laikā ar benzīna motoru aprīkotais krosovers šķietami bijis tieši eiropiešu gaumē, un tiek prognozēts, ka šī auto hibrīda versijai, kas Eiropas Savienībā sāka parādīties 2019. gada rudenī, īpaši labi varētu veikties tieši Baltijas valstu tirgū. Hyundai Kona Hybrid ir būvēts uz 1,6 litru benzīna motora un sinhronā elektromotora bāzes, kuru kopējā jauda ir 141 ZS. Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 3,9 l / 100 km.

2. Volkswagen Golf 8 GTE

Jaunā Golf debija, iespējams, bija viens no gaidītākajiem notikumiem Eiropas autobūves kopienā. Un 2020. gadā jauno Golf modeļu klāstu plānots papildināt ar 204 zirgspēku e-hibrīdu, kura pamatā ir 1,4 litru benzīna turbodzinējs, un uzlādējamam Golf GTE hibrīdam, kura jauda sasniegs 245 zirgspēkus.

3. Skoda Octavia iV

Jaunā “ceturtās paaudzes” Octavia Eiropā tika gaidīta ar nepacietību: Čehijas zīmols šeit ieguva stabilu reputāciju, un pašreizējais Octavia A7 ieņēma pirmo vietu pārdošanā ne tikai Čehijā, bet arī Austrijā, Šveicē, Somijā un Polijā. Jaunās paaudzes auto prezentācijā uzņēmums izziņojis uzreiz divas hibrīda versijas. Abu pamatā ir 1,4 litru TSI, taču atdeve ir atšķirīga: 204 vai 245 zirgspēki. Abus hibrīdus iespējams uzlādēt no elektrotīkla, un tikai ar elektrouzlādes rezervēm tie varēs nobraukt līdz 50 kilometru lielu attālumu.

4. Kia Niro PHEV

Korejas zīmols, kas aktīvi integrējies Eiropā, vēl nesen klientiem piedāvāja tikai Niro hibrīda krosovera “pašuzlādes” versiju. Tagad videi draudzīgo auto faniem plānots piedāvāt vēl jo ekonomiskāku auto (no 1,3 l / 100 km kombinētajā ciklā) – jauno Niro 1.6 GDI Plug-in hibrīda versiju ar iespēju uzlādēt akumulatoru no ārējiem enerģijas avotiem, kas elektroautomobiļa režīmā spēj pārvarēt aptuveni 50 km, nededzinot ne pili fosilās enerģijas.

5. Toyota RAV4 PHEV

Jaunajam uzlādējamajam RAV4 hibrīdam, kas tirgū parādījās 2019. gada novembrī, ir visas iespējas kļūt par vienu no gada gaidītākajiem auto. Šis ir visspēcīgākais RAV4 līnijas pārstāvis, ko jebkad ir uzbūvējusi Toyota: tā hibrīda aprīkojums, kura pamatā ir 2,5 litru benzīna dzinējs un divi elektromotori, attīsta 306 ZS jautu, un ļauj nobraukt vairāk nekā 50 km elektroauto režīmā. RAV4 Plug-in hibrīds oficiāli ienāks Eiropas tirgū 2020. gada otrajā pusē.

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 28.janvāris 2020 11:21
6 1 Atbildēt

Šie hibrīdi, manuprāt, der vislabāk Braucot nedaudz km ikdienā, principā, var pietikt vien ar EV režīmu. Ja brauc vairāk, talkā nāk benzīna spēkstacija utt. Nekad arī nepaliec krustojumā, piemēram.

Nja 28.janvāris 2020 16:27
5 0 Atbildēt

Tik vai tiem kas viņus var atļauties tas baigi uztrauc? Es arī šeit saskatu iespēju ietaupīt uz braukšanas izmaksām, bet pie iegādes cenas nekā.

reku 29.janvāris 2020 21:52
0 0 Atbildēt

Itkā 50km pietiktu līdz tirgum un atpakaļ,bet labāk būtu ja varētu kādi 150km ar elektrību vien novālēt.

Krotow 28.janvāris 2020 18:06
0 1 Atbildēt

Pēc 20+ gadiem kad parastie degvielas auto būs praktiski izbeigušies, gan jau ka cena kļūs pieejamāka. Taču inflācija arī neguļ ;)

imzz 28.janvāris 2020 23:43
1 2 Atbildēt

Galvenais jautājums, vai zaļie neizcūkos hibrīdistus arī. Ir jau lasīti viedokļi, ka hibrīdu zemais izmešu līmenis tāda mānīšanās vien esot.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti