Latvijas Antīko automobiļu klubs "Youngtimer Rally" kopā ar Rīgas Motormuzeju noslēdz 13. sezoni ar izstādi.
Portāla iAuto redakcija ievērtē stiprākos eksponātus.
Starp daudzajām Lancia ražotajām rallija automašinām Delta HF Integrale neapšaubāmi ir titulētākā no visām. Līdz műsdienām neviena cita automaśina nevarēja pielīdzināties 6 WRC ražotāja tituliem pēc kārtas, kas tika izcīniti no 1987 līdz 1992. gadam, un neviena cita automašina nebija tuvu 46 WRC uzvarām šajos gados. Apsteidzot Lancia Stratos, Audi Quattro un Mitsubishi Lancer Evo, Delta HF Integrale ir leģendārs rallija auto.
Rūpnīcas versija ar 2.0-litru turbo motoru un jaudu 211 zs |auj paātrināties lidz 100 km/h tikai 5.7 sekundēs un sasniegt maksimālo ātrumu 220 km/h. Konkrētajam auto ir uzstādīta lielāka turbīna, kaltie virzuļi, ražīgākas sprauslas un jauda tiek lēsta ap 400 zs, kas priekš šī izmēra un svara auto ir diezgan iespaigīdi rādītāji.
Konkrētais auto ražots 1991.gadā un aizsākumi meklējami Vācijā, pēc tam no 2005. līdz 2009.gadam atradās Zviedrījā, kur arī tika veikta motora jaudas palielināšana, 2009.gadã to iegādājās auto entuaziasti no Norvēģijas un laika trūkuma dēļ tā arī 14 gadus nostāvējā apsildāmā garāžā, līdz kamēr 2023.gadā nonāca Latvijā. Auto ir oriģinālais nobraukums 84 000 km un tehniski labā stāvoklī,
Tā kā auto ir palielināta jauda, arī degvielas patēriņs mūsdienām neierasts - vidēji 12-15 L uz 100 km, bet pilsētā bez lielas piepūles var sasniegt 20 L uz 100 km.
Auto nobraukums ir origināls un pierādāms.
Modelis: Lancia Delta HF Integrale EVO 1
Gads: 1991
Motors: 1 998 ccm
Motors: 4 cilindri
Ražots: 1991-1992
Max: 220 km/h
Auto aptuvenā šā brīža tiegus vērtība ir ap 70 000 eur.
Kur ir motocikli?
Labs jautājums, es arī palaidu garām!