"AvtoVAZ" izstrādājis trīs hibrīdauto variantus (+ foto) 13

 
iAuto | 26.novembris 2014 12:26

Krievijas lielākā autobūves kompānija "AvtoVAZ" pabeigusi darbu pie "Lada Granta" hibrīdauto projekta. Kompānijas speciālisti izstrādājuši trīs versijas, kas var kļūt par pamatu sērijveida modeļiem.

2012.gadā uzsāktais projekts, kur valsts piedalījās ar 500 miljonu rubļu līdzfinansējumu (tikpat daudz tika prasīts arī no ražotāja) tagad sekmīgi pabeigts, raksta krievu mediji. Izstrādāti trīs hibrīdiekārtas varianti uz "Lada Granta" bāzes, kurus perspektīvā var izmantot arī citiem modeļiem.  

Foto: Publicitātes foto

Pirmais variants komplektēts ar 1,6 litru 16 vārstu atmosfērisko benzīna dzinēju un metāna gāzes iekārtu, otra versija izmanto tādu pašu gāzes iekārtu un 16V dzinēju ar 1,4 litru darba tilpumu, bet trešais "AvtoVAZ" hibrīds ir "Granta" sedans ar benzīna-elektrisko hibrīdiekārtu, kas attīsta 163 ZS jaudu un 240 Nm griezes momentu un strādā kombinācijā ar sešu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu.

Foto: Publicitātes foto

Projekta nosacījumos norādīts, ka hibrīdautomobiļa konstrukcijai jāatbilst Euro-6 standartiem, bet maksimālais ātrums nedrīkst būt mazāks par 160 km/h.

Foto: Publicitātes foto

 

 
Visi komentāri
 
hey tolsty 26.novembris 2014 12:48
5 0 Atbildēt

Gruti iedomaties vaz ar 163ps:D

Deres:D

dullais pastnieks 26.novembris 2014 13:34
0 0 Atbildēt

Cerams, pie maksimālā ātruma tas žigulis nesāks sadalīties pirmreizinātājos.....

LMT 26.novembris 2014 13:49
2 3 Atbildēt

Vai tad jau 1.aprīlis???

jou 26.novembris 2014 15:37
2 1 Atbildēt

brinums ka krievs var izdomat kauko,spikotaji,labi ka elektro stacija nau pieaketa aizmugure

anonimikis 26.novembris 2014 16:22
2 2 Atbildēt

Lada hibrīds bija jātaisa ar paralēlo kājminamo piedziņu. Tā vismaz kādreiz strādātu.

budzis 26.novembris 2014 16:25
2 0 Atbildēt

No bildem var saprast, ka tam auto bagaznieks paredzets hibridam, ne mantu parvadasanai?

Meidei 26.novembris 2014 18:44
4 2 Atbildēt

Ar žiguli uz 160, tam jābūt pašnāvniekam, tā kaste tak no vēja vien izjuks! Vazs uz ceļa tādā ātrumā vairs neturas.

as 26.novembris 2014 21:57
1 1 Atbildēt

krievs kaut nospiko,bet latviets pat to nevar diemzel.................

andzins1111 27.novembris 2014 18:55
0 0 Atbildēt

Nu cik var? Tu Latvijā redzi neierobežotu pieeju lētai enerģijai, dzelzs rūdai un citiem resursiem? Naglot mašīnas var atļauties valstis tikai ar pieeju resursiem. Mazām valstiņām ir tirgus priekš izenrierisinājumiem un projektēšanas. Un mums ir Dambis. Atlikt tukšu salmu kulšanu par masu produkcijas ražošanu.

Crankshaft 27.novembris 2014 7:08
1 2 Atbildēt

Meidei

Ar žiguli uz 160, tam jābūt pašnāvniekam, tā kaste tak no vēja vien izjuks! Vazs uz ceļa tādā ātrumā vairs neturas.

---------------------------

Kaut ko stulbāku sacerēt laikam tev vairs nebija spēka, vai ne? :-)))))))) Normāls 2106 gāja 160 (pēc hronometra), nekāda vaina. Protams, ja darīšana bijusi tikai ar nojātām lamatām, arī viedoklis ir attiecīgs! :-))))))

as

krievs kaut nospiko,bet latviets pat to nevar diemzel......

---------------------------

Neattiecini savu nevarēšanu, ne tikai attiecībā uz špikošanu, uz visiem / citiem, tā ir tikai un vienīgi TAVA

problēma!

andzins1111 27.novembris 2014 18:56
0 1 Atbildēt

Standartā tāds kā tikko no rūpnīcas iznācis, bez pārlasīstas piekares utt? Un drīkst zināt, kur uz mūsu zemītes tāds ātrums tika sasniegts?

andzins1111 27.novembris 2014 18:52
0 0 Atbildēt

Priekš kam Krievijā maks. ātrumu ne mazāku par 160 km/h? Ar 130 uz bāņiem nepietiek?

Crankshaft 28.novembris 2014 8:15
0 0 Atbildēt

andzins1111

Standartā tāds kā tikko no rūpnīcas iznācis, bez pārlasīstas piekares utt? Un drīkst zināt, kur uz mūsu zemītes tāds ātrums tika sasniegts?

----------------------------

Nevis tikko no rūpnīcas iznācis, bet "pašā plaukumā", ap

50 000 km noskrējis toreiz bija, mana paša tēva 2106 :-)))

Un jā, ar standarta piekari un visu pārējo :-) Sasniegts tika

vairākas reizes, uz Ventspils šosejas, uz Liepājas šosejas,

uz Rīgas apvedceļa (Babīte-Ķekava). Mūsu rallija 1300 2105

brīvi gāja pa cietu grunti 160, tas jau tika pazīstamu miliču ar radaru fiksēts, bet nu no standarta tur gan bija maz palicis + "vieglais" "kuzavs" :-)))) Toties īsais reduktors,

4.44 ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti