"Mansory" uzlabotais "Mercedes" trīsasu apvidnieks ar 840 ZS (+ foto) 4

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 5.jūnijs 2015 7:39

"Mansory" tūninga kompānija prezentējusi savu jaunāko projektu – pārbūvētu "Mercedes G63 AMG 6x6" apvidus auto, kas visticamāk drīz vien pārceļos uz kāda šeiha garāžu.

Foto: Publicitātes foto

Ne bez sarkasma vācu "Autobild" prognozē, ka nav tālu tas brīdis, kad pa Dubaijas ielām braukās celtniecības mašīnas ar šeihiem pie stūres. Visādā ziņā Mansory pārbūvētais "Mercedes" tām ir krietni pietuvojies – liels, smags (gandrīz 4 tonnas), rijīgs (vairāk nekā 30 l/100 km), apveltīts ar trim asīm, 6x6 piedziņu un būvniecības tehnikai raksturīgo dzelteno krāsojumu. Asociācijas ar Dumper pašizgāzēju rodas gribot negribot.

Foto: Publicitātes foto

Bet, lai paliek sarkasms – gan jau šeihi izdomās, ko darīt. Galu galā, "Mansory" ir pastrādājis godam un savu naudu var prasīt pamatoti. Motoram nomainītas gandrīz visas svarīgākās detaļas, ieskaitot virzuļus, klaņus un kloķvārpstu. Uzstādīta jauna cilindru bloka galva, kas aizgūta no sacīkšu dzinēja un jaunas konstrukcijas izplūdes sistēma, ko izgatavojis "Mansory" meitasuzņēmums "MC."

Foto: Publicitātes foto

Rezultātā V8 jauda no 544 ZS pieaugusi līdz 840 ZS, bet griezes moments pārsniedz 1200 Nm. Lai saudzētu transmisiju un palielinātu tās ilgmūžību, griezes moments samazināts līdz 1000 Nm, bet rūpnīcas uzstādītais ātruma ierobežotājs (160 km/h) netiek demontēts. Paātrinājumu no vietas līdz simtam uzlabotais apvidnieks veic  7,9 sekundēs, kas ir par 0,9 sekundēm ātrāk nekā rūpnīcas (544 ZS) modelis.

Foto: Publicitātes foto

Ja neskaita jau pieminēto dzelteno krāsu, tad pārbūvētais "Mercedes G63 AMG 6x6" atšķiras ar jauniem bamperiem, radiatora režģi, citādāk veidotiem diožu lukturiem, motora pārsegu, kurā iestrādātas ventilācijas atveres, papildu gaismām, kas izvietotas uz jumta un daudzām jaunām karbona detaļām.

Foto: Publicitātes foto

Cenu tūninga kompānija neatklāj, taču "Autobild" prognozē, ka rūpnīcas prasītos 350 000 eiro var droši pareizināt ar divi.

Foto: Publicitātes foto

 

 
Visi komentāri
 
LMT 5.jūnijs 2015 9:41
2 1 Atbildēt

Diskus vismaz spīdīgus varēja uzlikt!

IkdienasViesis 5.jūnijs 2015 10:46
5 0 Atbildēt

Interesanti, KAD parādīsies pirmais vieglais trīsasinieks ar "ermoņiku" pa vidu ? Teorētiski, uz tāda tipa bāzes varētu sanākt efektīvs un ietilpīgs limuzīns.

arābs 5.jūnijs 2015 10:49
3 0 Atbildēt

tad, kad arābi būs pabeiguši komplektēt savu policijas autoparku un ķersies pie autobusu iepirkšanas:)

GOO 5.jūnijs 2015 11:15
0 0 Atbildēt

šeiham tagad būs jākārto C1 kategorijas tiesības

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 8

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti