Vairāki auto jaunumiem veltītie ziņu portāli ievietojuši savos resursos attēlus ar "BMW" 8.sērijas sacīkšu modifikācijas "M8 GTE" testu prototipu.
Pie jaudīgās automašīnas stūres atradies 2011.gada "DTM" sacīkšu seriāla čempions Martins Tomčeks, kurš uzslavējis "M8 GTE" gaitas īpašības, piebilstot, ka mašīna ir gatava jau no pirmajiem metriem un pilotiem ir viegli vadāma.
Lai gan ražotājs neatklāj tehnisko informāciju, eksperti prognozē, ka "M8 GTE" motortelpā atrodas modificēts nākamās paaudzes "X5" V8 motors, kas varētu attīstīt 600 – 650 Zs. Zināms, ka pirmās ugunskristības "M8 GTE" gaida 2018.gada sākumā, kad plānots piedalīties vairākos izturības maratonos, tostarp Deitonas un Lemānas 24 stundu sacīkstēs.
"BMW" 8.sērijas koplietošanas ceļiem paredzētā versija pagaidām atrādīta vien koncepta statusā, tomēr nav šaubu, ka bavārieši vārdu turēs un, kā jau solīts, modelis, kas iecerēts kā 6.sērijas aizvietotājs, klientus sasniegs nākamgad.
Vēlāk 8.sērijas saimi papildinās jaudīgā modifikācija, kas iegūs četru litru V8 turbo motoru ar aptuveni 600 Zs jaudu.
Prajse rāda, ka ar tādiem auto nevar nopelnīt. Pārdos dažus tūkstošus ( vai dažus desmitus tūkstošus) gadā. Pelnīt var ar tādiem kā pirmā sērija, otrā. Tiklīdz autokompānijas palaiž ražošanā bēgļu auto, tā sāk raut rekordpeļņas.
Bet bmw bija vaidzīgs kāds jauns flagmanis lai tos nodrāztos bēgļu auto turpinātu pirkt.
Cilvēki sapņos par jauno superkāru un pirks vismaz pirmo sēriju.
Mārketings.