Vācijas autobūves kompānija BMW šā gada otrajā ceturksnī strādājusi ar 2,2 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 13,6% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.
Peļņas kāpumu galvenokārt nodrošinājuši vairāki jauni modeļi, kas nonākuši tirgū.
Tikmēr BWM tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies par 3,1% - līdz 25,8 miljardiem eiro.
Uzņēmums ceturtdien arī norādīja uz aptuveni 40 jauniem BMW, "Mini" un "Rolls Royce" zīmola modeļiem, kas tirgū nonāks šogad un nākamgad, lai palielinātu pārdošanas apjomu, jo sevišķi ASV.
Kā ziņots, BMW pērn strādāja ar 6,9 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 8% vairāk nekā 2015.gadā, tādējādi sasniedzot visu laiku augstāko līmeni šim periodam.
BMW ir sapratuši, ka galvenais ir nevis kaut kāds imidžs, stils, bet gan kļūt tuvākam tautai. Kāpēc ražot 5.to sēriju, 7.to, x5, ja var kāst naudu no nabagiem, ražojot nabagu sērijas tiem, kuri nevar atļauties normālus auto.
Bet mes redzam, ka līdz ar lēto bmw modeļu parādīšanos, stāk sarukt dārgā gala pārdošanas apjomi, un bmw sāk palikt par VW vai dacijas līmeņa zīmolu.
Pateicoties reklāmu saukļiem un leģendām par 7.to sēriju pagaidām izdodas ļaužiem ieborēt, ka tas ir prēmiums. Ka x1 ir prēmiums, kas pielīdzināms mercedes s clasei, bentiljam un rolls rojsam...
es domāju, ka BMW administrācija arī to saprot. Ne velti i sērija kardināli atšķiras. Laikam plānots ir nomainīt standarta BMW 90-to gadu stilu uz jauno - i sērijas stilu.