"Ford" pārtrauks kompaktā minivena "B-Max" ražošanu un tā vietā piedāvās klientiem līdzīgu izmēru krosoveru "EcoSport".
Ražotājs paziņojis, ka "B-Max" ražošana Rumānijas Krajovā tiks pārtraukta septembrī, bet konveijeru pārkārtos "EcoSport" ražošanai, pie viena palielinot arī darbinieku štatu par 500 cilvēkiem.
"Ford B-Max" amerikāņu kompānijas piedāvājumā ienāca 2012.gadā. Minivens, kas tapa uz mazauto "Fiesta" bāzes, atšķīrās ar oriģinālu virsbūves konstrukciju bez vidējiem statņiem. Tirgū "B-Max" konkurēja ar līdzīgas konstrukcijas un izmēru "Opel Meriva", kas pēc paaudžu maiņas pārtapa par krosoveru "Crossland X".
Vācijas tirgū "Ford B-Max" cena sākās no atzīmes 16 800 eiro, kamēr konkurents "Opel Meriva", kas no modeļu konfiguratora izņemts augusta sākumā, tika piedāvāts par sākuma cenu 16 435 eiro.
Piebildīsim, ka "Opel" krosovera cena Vācijas tirgū sākas no 16 850 eiro.
Es viņu nesalīdzinātu ar merivu. Meriva ir standarta, nodrāzts sarana tipa minivens, kādu ir pilnas ielas.
Šis bija daudz interesantāks. Gan bīdāmās durvis, gan nav statņu pa vidu.
Bet eiropas komunistiem patīk nodrāzti, vienādi auto. Tagad mode nāk golfi - polo ar paaugstinātu klīrensu, kas sevi lepni dēvē par krosoveriem.
Meriva arī ir gana oriģināls modelis - ar Rolls-Royce tipa aizmugures durvīm, ja kas