Vācu kompānija "Brabus" Frankfurtes autoizstādē no 14.09) gatavojas prezentēt modeli "Rocket 900", kas pēc ražotāja apgalvojuma ir ātrākais četrvietīgais kabriolets pasaulē.
Uz "Mercedes-Benz S65 Cabriolet" bāzes izgatavotais "Rocket 900" var sasniegt vairāk nekā 350 km/h, bet ieskrējiens līdz 100 km/h ilgst 3,9 sekundes. Šādus tehniskos parametrus tam nodrošina 12 cilindru motors, kura darba tilpums no standarta 6,0 litriem palielināts līdz 6,3, jauda no 630 Zs pieaugusi līdz 900 Zs, bet maksimālais griezes moments tagad sasniedz 1500 apgr/min, kas elektroniski tiek ierobežots līdz 1200 apgr/min.
Tandēmā ar pārbūvēto motoru strādā modificēta septiņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba un "Brabus" aizmugurējais diferenciālis, kas klasiskās piedziņas automobilim palīdz saglabāt stabilitāti līkumos.
Lai gan "Rocket 900" cena vēl nav nosaukta, zināms, ka pircējs varēs iegādāties jau gatavu automobili vai atvest savu "Mercedes-Benz S65 Cabriolet" uz pārbūvi.
Pirmkārt, nevis izveidojuši, bet pārbūvējuši. Jebkuru auto var izveidot superātru.
Otrkārt, tūlīt atnāks superkomunists, braukātājs ar 400 eiro vērtu žurku - "dsa", un pateiks, ka tas ir arhaistisks motors. Mūsdienīgas tehnoloģijas ir divlitru motors ar četrām turbīnām.
Pilnīgi pareizi raksti. Jebkuru auto var izbūvēt superātru. Starpība ir tikai tā, ka Eiropas auto būs superātrs un vadāms, bet amerikāņu tikai superātrs. Bet reāli to superātrumu neizbaudīsi, jo amīšu auto ir tik nevadāmi, ka ierindas braucējam pēc 100 jau paliek bail, pie 200 jau svīst pat top piloti Nirburgringā.
Šitas motors nav arhaisks, arhaisks ir amīšu dzelzs klucis, kam kopš eiropiešu invāzijas mainās tikai kompresori. Jā, divlitrīgais ar 4 turbīnām uzvilks jebkuru amīšu 6.0 un lielāku ar kompresoru visos parametros.
Vēl ir jautājumi?
p.s. 400 eiro žurku tu vietā pieminēji, tas ir etalons pret ko var salīdzināties visa kapitālistu autobūve.
Tāpēc, ka ASV patīk "zīmēties". Piemēram, lūk korvete, kurai ir uzliktas turbīnas. Kopā 2400 zs. Pats padomā, nafigam? Bugatti inženieri strādāja gadu, lai 1000zs veironu sataisītu vadāmu, bet kā sataisīt vadāmu 2400 zs auto? Nekā! Tas ir tikai lai vipendritsa. Un ASV populāri dragresi, gan legālie, gan nelegālie. Tāpēc ir vēl viena vieta, kur izrādīties.
Vai, fūra ar rakešu dzinēju? Tu domā, ka tādu var uztaisīt vadāmu???? Tas nav reāli pat sanākot kopā visiem labākajiem pasaules inženieriem.
Bugatti var piereģistrēt ES un vismaz vasarā var legāli iziet TA (kad būs ziemas riepas, tad varēs arī ziemā). Bet šitos amīšu sūdus ārpus slēgtas trases var vest tikai uz treilera. Nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas!
Starp citu, ir redzēts dzīvē dragreisam būvēts 2 golfs ar ūdensmetēja tipa dzinēju. 2 s līdz 100tam. Ko nu?