Frankfurtes autoizstādē (no 12.09) Čehijas autobūves kompānija "Škoda" parādīs divas jaunas sava lielākā apvidus auto "Kodiaq" versijas: "Sportline" un "Scout".
"Sportline" veltīts tiem, kas dod priekšroku dinamiskākam automašīnas izskatam, tādēļ šajā gadījumā krosovers tiek aprīkots ar 19 collu “Triglav” riteņu diskiem (20 collu “Vega” par piemaksu), radiatora reste un elektriski regulējamo, apsildāmo un nolokamo sānu atpakaļskata spoguļu korpusi krāsoti melni, bet virsbūves sānu aizsarglīstes būs virsbūves krāsā. Aizmugures bufera apakšmalu greznos hroma uzlika, priekšējos spārnus (un cimdu nodalījuma vāku) rotā uzraksts “Sportline”, jumta reliņus varēs pasūtīt melnus (papildmaksa), bet tonējums aizmugures un aizmugures sānu stikliem būs jau no rūpnīcas.
Salonā iebūvēti alkantara/ādas sporta sēdekļi ar sudrabotu nošuvumu, ar ādu apvilkta un ātrumkārbas pārslēgsvirām komplektēta trīsspieķu sporta stūre un pedāļi ar tērauda uzlikām. "Kodiaq Sportline" informācijas displejs rāda arī eļļas un dzesēšanas šķidruma temperatūru, paātrinājuma un turbīnas spiediena datus, nobrauktā apļa laikus u.tml.
Dzinēju paletē divi benzīna un divi dīzeļa agregāti ar 150-190 Zs jaudu.
Škoda "Kodiaq Scout" ir par centimetru garāks nekā 4,70 m bāzes modelis un jau sērijveidā komplektēts ar pilnpiedziņu.
"Scout" vizuālo tēlu veido sudrabkrāsas spoguļu korpusi, jumta reliņi un virsbūves apakšas aizsargi, kā arī 19 collu “Crater” antracīta krāsas riteņu diski, ko papildina versijas uzraksti uz priekšējiem spārniem, cimdu nodalījuma un melnajiem ādas/alkantara sēdekļiem. Salons izskaistināts ar "Ash Wood" koka imitācijas dekoriem, alkantara durvju paneļu uzlikām un "Kodiaq" logotipu uz sliekšņiem. Trīsspieķu multifunkciju stūre apvilkta ar ādu, bet informācijas displejs rāda eļļas un dzesēšanas šķidruma temperatūru, kompasu un sagāzuma leņķi.
Motoru piedāvājums tāds pats kā "Sportline" versijai – pa diviem benzīna un dīzeļa dzinējiem ar 150 līdz 190 zs jaudu.
Kāpēc tikai divas? Varēja parādīt vairākas krāsas. Kāds izskatās kodiaks balts, kāds zils. Vienu ar mehānisko kārbu ( komunistiem patīk), vienu ar automātiku.
Iepriekš es rakstīju, ka frankfurtē būs 12 audi a4 versijas un 10 vienādi bmw ar dažādu sānu formu un nosaukumiem... es kļūdījos ciparos. Nenovērtēju komunistu iespējas. Ja jau tikai vienam modelim var demonstrēt divas versijas, tad vienādo auto skaits palielināsies.
Joki ir joki, bet atradīsies tukši un garlaicīgi cilvēki, kuri tā vietā lai aizietu uz lielveikala autostāvvietu, aizies uz to sūda izstādi. Tad staigās ar mērlenti un bīdmēru pa to un teiks -" nē, audi nav vienādi. A4 no a6 atšķiras. A6 ir par 10 cm garāks. Q7 atšķiras no a4 tāpēc, ka ir par 6 cm garāks, bet par 4 cm augstāks." Utt.
Es, frankfurtes auto izstādes vadītāja vietā taisītu gudrāk. Atļautu izvietot tikai vienu kopiju. Oriģinālu. Tad tāpat kā Rīgas motormuzejā raf autobusu, ar projekcijas palīdzību parādīt visas versijas. Vismaz, varēs apmeklēt arī ne komunisti. Arī atkritumu konteinerus varēs izvieto daudz mazāk, jo mazāk būs pievemti.