"Audi A8" ar jaunāko autonomās braukšanas tehnoloģiju (+ foto) 14

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 11.septembris 2017 12:16

Frankfurtes autoizstādē "Audi" nodemonstrēs jaunākās iestrādes autonomās braukšanas jomā. Līdztekus ar diviem konceptiem tiks parādīts "A8" – pirmais sērijveida modelis ar "Level 3" autopilotu.

Jaunās paaudzes A8 iebūvētais autopilots var pārņemt vadību brīžos, kad transporta kustība kļūst saraustīta, piemēram, satiksmes korķos uz automaģistrāles. Kolīdz vadītājs aktivizē sistēmu, elektronika uzņemas atbildību par braukšanas uzsākšanu, mašīnas paātrināšanu un bremzēšanu, kā arī noturēšanu savā joslā. Atšķirībā no Level 2 jaunākā sistēma neprasa turēt rokas uz stūres un manipulācijas ar pedāļiem, tādēļ vadītājs var veltīt laiku citām lietām. Sistēma darbojas līdz ātrumam 60 km/h, taču vadītājam jābūt gatavam pēc elektronikas pieprasījuma atgriezties pie stūrēšanas.

Frankfurtē tiks parādīti arī divi koncepti ar Level 4 un Level 5 autopilotu. Pirmais no tiem ir 4,90 m gara krosa kupeja, kas izgatavota uz Audi E-Tron Sportback Concept bāzes un aprīkota ar trim elektromotoriem, kas attīsta kopējo jaudu 503 Zs. Prototips ir savienots ar mākoņservisu un citiem automobiļiem ar Car-to-X tehnoloģijas palīdzību un autopilota režīmā spēj patstāvīgi pārvietoties pa autostrādi ar ātrumu līdz pat 130 km/h, tajā skaitā, mainot arī joslas bez vadītāja iejaukšanās.

Level 5 sistēma iebūvēta Audi D segmenta konceptam, kas aprīkots ar četriem elektromotoriem. Šajā gadījumā elektronika vadību uzņemas pilnībā un automašīnas pasažieri braucienā pavadīto laiku var izlietot pēc saviem ieskatiem. Audi ziņo, ka prototips izmantots, lai parādītu jaunākās iestrādes vadības, multimediju un tehnisko palīgu jomā. Ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem konceptuālais elektromobilis spēs nobraukt 700 līdz 800 km.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 11.septembris 2017 13:12
6 11 Atbildēt

Vw paņēma desmit gadus vecu tehnoloģiju - adaptīvo kruīza kontroli, apvienoja ar joslu turēšanas funkciju un nosauca skaistā vārdā un ielika savā prēmium passatā.

dsa 11.septembris 2017 14:12
2 6 Atbildēt

Šitā sistēma vēl nevienu kapā nav novedusi, atšķirībā no Teslas, kas autopilotā nošķiļ vairāk kā rokas režīmā.

viencexperc 11.septembris 2017 14:31
9 1 Atbildēt

Autisti šķiļas katru dienu. Viens tikko arī kaut kur nomira. Bet teslas autopilotā tikai 2. No visiem miljoniem nobrauktiem km.

Ar teslu nav labi salīdzināt. Tā brauc pati, pēc navigatora, sensoriem un kamerām. Varbūt pēc 10 gadiem audi arī ko tādu sataisīs.

Tev, kā bmw žurku fanam interesanti būtu - ko atbildēs bmw? Neko.

BMW 11.septembris 2017 15:35
0 8 Atbildēt

BMW pērk braukšanai! Tam ir spēks un daile, kas nav savietojami ar autopilotu. Ja nu vienīgi pats braucējs ir komā, bet tas ir cits stāsts.

Vispār jau interesanti būtu, ko darītu autopilots launch režīmā.

viencexperc 11.septembris 2017 16:34
9 0 Atbildēt

Nē, pārsvarā pērk 3,sēriku ar motoru līdz 2,0 litram.

To nu nekādīgi nevar nosaukt ne par auto braukšanai, ne par speku, un tie lūžņi par 600 eiro nav pat daiļi.

Daiļš spēks un brauksanas bauda ir 7,ajai sērijai ar v8. Bet tādu praktiski nav. Viss kas jādara tajos bomžu eksemplāros - jādala ar blakussedētāju ( būtībā, trešā sērija ir vienvietīgs auto) elkoņturis un jāskatās uz degošo lampiņu "ček endžin" .

BMW 11.septembris 2017 18:09
0 4 Atbildēt

Izskatās ka no BMW tu esi "baudījis" sauso atlikumu ļoti lielās devās. Un jā, tas lūznis par 600 oiro uzvilks to tavu dodžu vai kas tev tur pa mēslu vienā setā. Jo BMW par 600 oiro ir BMW, kamēr dodžs par 600 vairs nav pat LM krāsnīs. Reāli tikai kautkāds 10x dārgāks dodžs var mēģināt kautko pierādīt 600 oiro vērtam bembim. Un arī tad sanāks tikai savākt sauso atlikumu.

viencexperc 11.septembris 2017 21:00
3 0 Atbildēt

Tāpēc, ka auto nevar maksāt 600 eiro. Man mājās dīvāns maksā 1.2 k eiro.

Zāles pļāvēju nopirku par 750 eiro.

Kā var auto maksāt? Nevar. Lētāko dodžu tu atradīsi par 3000, un tas jau būs lūznis. Bet 600 eiro vērtu miskasti par auto var saukt tikai gopņiki, kuriem dārgākā lieta ir trenūzenes un botas.

Pēc tam tādas miskastes taisa sacensības ar auto, kuri nemaz nezin, ka notiek sacīkstes, mētājas grāvjos, pret paneli šķaida savu braucēju smadzenes.

Kāda kuram bauda. Vienam braukt ar v8 ar auto, otram ar zārku.

viencexperc 11.septembris 2017 21:02
2 0 Atbildēt

Vēl varu pastāstīt par lētajām ķīniešu led, halogēn un citām lampiņām un elektriskajiem šķūninga detaļām, no kurām tas zārks nodeg.

dsa 11.septembris 2017 16:27
1 4 Atbildēt

Pirms diršanas novelc bikses! Rakstu vēlreiz grūtajām galvām. Audi autopilots vēl nevienu nav novedis kapā vai slimnīcā. Kamēr ūberkrutā mazgarantijas neremontējamā Tesla jau vairākus simtus.

viencexperc 11.septembris 2017 16:30
1 1 Atbildēt

audi NAV autopilota.

Žēl 11.septembris 2017 17:09
4 0 Atbildēt

ekspertu sarūgtināt, taču trīs vārdi, kas viņam nepatīk tagad un turpmāk izskanēs ļoti bieži un arvien biežāk. Tie ir: autopilots (jā, arī Audi), krosoveri (jā, arī arvien mazāku izmēru) un elektriskās mašīnas (jā, arī BMW u.c markām).

viencexperc 11.septembris 2017 18:37
4 0 Atbildēt

Kamēr eksistēs VAG grupa ar pašreizējo ražošanas stilu, toyotas hibrīdi, gopņiki, kuri nopērk 600 eiro vērtus vienvietīgos kompaktus un tad tos sauc par baudāmiem, jo citiem auto naudas nav, kamēr komunisti turpinās slavas dziesmas dziedāt kompaktiem ar zālespļāvēju dzinējiem, jo tie izdala hrenzin cik gramus co, man būs par ko rakstīt.

dsa 11.septembris 2017 18:17
1 1 Atbildēt

Vispār expercam šodien ir sēras. Šajā datumā pirms daudziem gadiem viņš pamatīgi dabūja pa olām. Viņa sapņu zemē notika TAS.

Jautāsiet kas? Viņš to zin, suka, tikai baidās rakstīt patiesību... Tad viņam zaļo karti neredzēt kā savu...

p.s. ja kāds no malas to grib zināt, noskatieties to dokumentālo filmiņu, kur parāda kā PIC un BIF ar petroleju dedzina kāršu namiņus.

viencexperc 12.septembris 2017 9:51
0 0 Atbildēt

Man sēras tāpēc, ka gaidīju, ka viesuļvētras Irma dēļ, būs lieli postījumi Floridā un USD kurss kritīsies, tāpēc lai nezaudētu, nācās aizvērt manus darījumus ar peļņu tikai 50 dolāri. Bet Irma sasniedza Floridu kā 1.kategorijas vētra, postījumi mazi, bet dolārs turpināja celties ( vēl tagad turpina) . Tā vietā lai noplēstu piķi, nācās iztikt tikai ar 48 dolāru lielu "peļņu".

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti