Toyota pikaps Hilux Invincible 50 debitē 2017. gada Frankfurtes automobiļu izstādē (+ foto) 2

Foto: Publicitātes attēls

Toyota Baltic AS | 12.septembris 2017 19:39

Svinot automobiļa dominējošo klātbūtni pasaules pikapu tirgū pēdējos 50 gadus, 2017. gada Frankfurtes automobiļu izstādē tiek izrādīts īpašs Hilux “Neuzvaramais 50” (Invincible 50) demonstrāciju automobilis.

Pirmoreiz 1968. gadā izlaistais un jau pēc gada visā Eiropā pārdotais, leģendārais Toyota Hilux ir pasaulē iecienītākais pikaps un šobrīd tiek tirgots 180 valstīs un reģionos. Visā pasaulē līdz šim ir pārdoti vairāk nekā 18 miljoni Hilux automobiļu.

Ar savu kvalitāti, izturību un uzticamību (QDR) slavenais, neapturamais Hilux atkal un atkal ir apliecinājis savu nepārspējamību, iekarojot Ziemeļpolu, Islandes vulkānus un Antarktikas kontinentu, kā arī nokļūstot uz pjedestāla Dakaras rallijreidā.

Hilux “Neuzvaramais 50” demonstrāciju automobilis simbolizē aizvien pieaugošo tirgu divu izmantošanas veidu pikapu segmentā. Tas stiprina modeļa globālo reputāciju – izceļot tā kvalitāti, izturību un uzticamību – ar virkni pēc pasūtījuma radītu aksesuāru, kas to padara ne vien acumirklī atpazīstamu kā modeļa speciālizlaidumu, bet arī ir ideāli piemērotu plašam profesionālu un brīvā laika pavadīšanas vajadzību klāstam.

Automobiļa eksterjeru grezno matēti, melni kravas kastes un sānu stieņi, melns automobiļa apakšpuses aizsargs priekšā un melni riteņu arku moldingi, kas ietver unikālus 18" matēti melnus vieglmetāla diskus, kas aprīkoti ar izturīgām BF Goodrich visām virsmām paredzētām riepām – tas ir uzņēmums, kas nodrošina sacīkšu riepas Toyota Hilux un Land Cruiser Dakaras automobiļiem.

Toyota pikapa demonstrāciju automobiļa kravas kasti klāj plastmasas ieliktnis, un tā ir aprīkota ar lielu instrumentu kasti, savukārt salons lepojas ar modelim speciāli izgatavotiem sliekšņiem, grīdas paklājiņiem un ar ādu apvilktu stāvbremzes sviru.

Atainojot tā spēju apmierināt aizvien pieaugošo atpūtas, biznesa un divu izmantojuma veidu pikapu klientu loku, tiek prognozēts, ka Hilux pārdošanas apjomi Eiropā 2017. gadā pārsniegs 40 600 eksemplārus – pārspējot iepriekšējo 2007. gadā sasniegto rekordu ar 40 104 pārdotiem automobiļiem.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 12.septembris 2017 23:23
1 0 Atbildēt

Eiropas kolkozniekiem tas ir neuzvaramais. Reāli, šis sīkais bērnu pikaps domāts santehniķiem pāris caurules no punkta a uz b aizvest.

i 13.septembris 2017 9:03
0 0 Atbildēt

bet tas jau ir arii domaats priekš lauksaimniekiem un mežiniekiem, kāds vēl pielietojums pikapam ,varbūt kādam medniekam ,lai trofeju uz mājām aizvestu, Lielāku točna nevajag, tonīgo dfegvielas muzu ļuļkā var ielikt ar to ar pietiek ,jo tad zaudā caurgājamībā, šis jau tā par garu priekš meža,

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kad tonnas neskaita (+ VIDEO) 1

Šoferi no Karību salu cementa rūpnīcas ļauj piekraut savus spēkratus līdz pēdējai iespējai, taču, šķiet, ka pirms 40 un 50 gadiem tapusī, pārsvarā amerikāņu ražojuma tehnika, varētu izturēt vēl vairāk. Lasīt vairāk

 

iAuto piedalās VASARAS testa braucienā ar pirmajiem 15 konkursa "Latvijas Gada auto 2023" dalībniekiem (+ VIDEO)

Latvijas Gada Auto 2023 dodas vasaras testos. Konkursa pirmā testa braucienam pieteikti 15 automobiļi, kas savas labākās īpašības centīsies pierādīt vienā no šīs vasaras karstākajām dienām. Lasīt vairāk

 

Ferrari paveicās (+ VIDEO) 4

Ferrari vadītājs brauc pilsētā ar ievērojami lielāku ātrumu kā atļauts. Ieraugot aiz līkuma policijas ekipāžu viņš bremzē un "izglābjas", jo likumsargi tobrīd aizņemti ar citu grēkāzi. Lasīt vairāk

 

“Aklās” zonas: ja neredzi šoferi, arī viņš var neredzēt tevi 8

"Aklās" zonas nereti ir viens no iemesliem ceļu satiksmes negadījumiem. Lai arī lielākā daļa satiksmes dalībnieku (71%) vienmēr ņem vērā citu autovadītāju "aklās" zonas, tomēr 3% respondentu tās ignorē un tikpat liels skaits satiksmes dalībnieku (3%) nemaz nezina, kas ir "aklās" zonas, liecina Latvijas Automoto biedrības (LAMB) veiktais pētījums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti