Japānas autobūves kompānija "Toyota Motor Corp." ceturtdien paziņoja, ka ar "Mazda" un rezerves daļu ražotāju "Denso" tiks izveidots jauns kopuzņēmums, lai kopīgi izstrādātu elektriskās automašīnas.
Šādas ziņas izplatītas laikā, kad "Toyota" paplašina pūliņus attīstīt videi draudzīgas tehnoloģijas, tostarp elektriskos un hibrīdautomobiļus.
Kopīga izpēte, apvienojot izdevumus, inženierus un zināšanas, ir nepieciešama, lai ievērotu aizvien bargākus un vienlaikus mainīgus vides aizsardzības standartus visā pasaulē, norāda visi trīs uzņēmumi.
"Toyota" jaunajā kopuzņēmumā, kas tiks izveidots oktobrī, iegūs 90% akciju.
Kā vēstīts, "Toyota" un "Mazda" jau augustā vienojās par kapitāla apvienošanu, lai koncentrētos uz kopīgu elektrisko automašīnu izstrādi.
2015.gadā "Toyota" un "Mazda" parakstīja saprašanās memorandu, lai izvērtētu sadarbības iespējas. Augustā abi uzņēmumi norādīja, ka apvienos spēkus attiecībā uz nozīmīgu nākamās paaudzes tehnoloģiju attīstību.
Nekas cits neatliek, kā mēģināt skriet pakaļ.
Speciālisti ( Bloomberg) prognozē, ka jau 2021.ajā gadā Ķīnai piederēs 50% no visu elektro auto tirgus ( ar BYD priekšgalā) un 65% no li-on batereju ražošanas. Ķīnas kompānijām, nevis VW, kuri ražoti ķīnā. Jau ķīna ir priekšgalā ar pārdotiem 500 000 elektro auto, bet
Otrajā vietā ASV ( ar tesla motors priekšgalā) - 20%
Tikai runājot par mazdu, gribu pieminēt zīmīgu faktu. Toyota un Mazda plāno izveidot kopuzņēmumu, bet ir tāda kompānija - Lucid Motors ( Bāzēta ASV, un to agrāk finansēja Ķīnieši, tagad plāno pirkt FORD)
Tad kā reiz šo kompāniju savulaik ražoja aizbēdzēji ( vai izdzītie) no tādām kompānijām, kā Tesla, Redbull un jau minētās - MAZDA.
"...savulaik ražoja..." - savulaik radīja, nevis ražoja.