UAZ uzsāk komerctransportlīdzekļa “Profi” tirdzniecību 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 17.oktobris 2017 11:32

Krievijas apvidus auto ražotājs “UAZ” uzsācis komerctransportlīdzekļa “Profi” (ПРОФИ) tirdzniecību. Bāzes versijā automobilis ar 1500 kg kravnesību maksās 649 000 rubļu (9527 eiro). Vēlāk sola hibrīda modeli, kas atbildīs arī ES ekoloģiskajām prasībām.

Mūsdienās Uļjanovskas rūpnīca bija pazīstama vairāk kā bezceļiem piemērotas tehnikas ražotājs, taču turpmāk šis uzņēmums piedāvās arī modeli, kas konstruēts komercpārvadājumiem.

Tas ir transportlīdzeklis ar nosaukumu “Profi”, ko varēs iegādāties divās aprīkojuma versijās: “Standart” un “Komfort”. Automobiļa kravnesība ir 1,5 tonnas un bāzes versijā tas komplektēts ar ABS+EBD, gaisa drošības spilvenu vadītājam, elektriskajiem stiklu pacēlājiem, centrālo atslēgu, salona gaisa filtru, kā arī apsildāmiem un elektriski regulējamiem sānu atpakaļskata spoguļiem.

Par piemaksu iespējams pasūtīt kondicionieri, miglas lukturus, audio sistēmu ar diviem skaļruņiem, ziemas paketi ar vējstikla apsildi un jaudīgāku 75A akumulatoru. Pieejama arī parkošanās palīgsistēma, multimediju sistēma ar septiņu collu ekrānu un iespēju papildināt to ar navigāciju.

“Profi” tiks ražots ar aizmugurējo riteņu piedziņu un divu kravas platformu veidiem, bet motortelpā tam atradīsies ZMZ-PRO dzinējs ar 149 Zs jaudu.

2019.gadā UAZ plāno uzsākt sava pirmā hibrīda modeļa testus. Prototipa hibrīdiekārtas sastāvā bija iekļauts atmosfēriskais benzīna dzinēju, 85 kW startera ģenerators, 105 kW elektromotors un 25 kW akumulators. Hibrīda prezentācijas laikā ražotājs uzsvēra, ka uz “Profi” bāzes veidotais modelis varēs bez iegriešanas degvielas uzpildes stacijā nobraukt līdz pat 1000 km, samazinot vidējo degvielas patēriņu līdz 7 litriem uz 100 km, bet kaitīgo izmešu daudzums atbildīs visstingrākajām normām, kas ļaus šo transportlīdzekli piedāvāt arī ES un citu valstu tirgos.

 
Visi komentāri
 
klm 17.oktobris 2017 12:26
4 8 Atbildēt

Normāls aperāts. Par viena transportietra vai sprintera cenu var paņemt vismaz 3 gab. Par amīšu busiem nerunāsim, tiem vispār kautkas tāds ir kosmiskās tehnoloģijas. Bet pat kosmosā viņiem ir dimbā...

viencexperc 17.oktobris 2017 14:14
7 0 Atbildēt

Varbūt drīzumā krievu autobūve sasniegs Indijas un Brazīlijas līmeni.

Lai gan indišu TATA motors salīdzinājumā ar šo - 30 gadu starpība.

Pat šis - Tata super ace uzticamības ziņā būs priekšā Uazikam.

Patriot 17.oktobris 2017 15:27
0 0 Atbildēt

Vai šie nonāks arī Latvijas tirgū? Labprāt nopirktu.

Diez vai 17.oktobris 2017 16:07
0 0 Atbildēt

šie diez vai, taču hibrīds (ja tas tiks līdz konveijeram) varētu tikt līdz kādam no ES tirgiem

Uaz 18.oktobris 2017 21:52
0 0 Atbildēt

Paskataties netā bildes, kāds izskatās tikko no rūpnīcas iznācis patrota rāmis.

Tas izsaka visu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti