Tīmeklī nonāk G-klases "Mercedes" jaunās paaudzes modeļa attēli (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.janvāris 2018 11:50

Mercedes-Fans interneta vietnē ievietoti pirmie attēli, kuros "Mercedes" G-klases jaunās paaudzes modelis pirmoreiz redzams bez maskējošā ietērpa. Tikmēr daži jaunā modeļa attēli publicēti arī "Instagram"

Vācu mediji raksta, ka automobiļa dizains pārāk daudz nemainīsies un jaunā G-klase saglabās jau gadu desmitiem zināmo kantaino formu, smalkākas nianses iegūstot vien galvenajās detaļās, piemēram, lukturu un radiatora režģa noformējumā. Izmaiņu salonā būs krietni vairāk – izmēros tas pieaudzis gandrīz visās dimensijās, piedāvājot vairāk vietas ne tikai aizmugurē un priekšā sēdošo kājām (attiecīgi 150 un 38 mm), bet arī to elkoņiem (56 un 68 mm) un pleciem (27 un 38 mm).

Jau sērijveidā būs iebūvēti sēdekļi ar apsildes un atmiņas funkciju, S-klasei līdzīga multifunkciju stūre, centrālajā tunelī iemontēta grozāmā režīmu izvēles poga ar skārienjutīgu virsmu, parādījušās jaunas sīklietu novietnes dažādās vietās salonā. Bāzes versijai būs analogais mērinstrumentu panelis, bet par piemaksu varēs iegūt S-klases digitālos 12,3 collu ekrānus, kas apvienoti zem viena stikla.

Vēl pieejams komforta apgaismojums 64 variantos, Burmester-Surround-Soundsystem ar 16 skaļruņiem, Aktiv-Multikontursitz-Paket ar sēdekļu atmiņas, masāžas, apsildes un klimata funkcijām, dažādas komforta un apdares versijas utt.

Rāmja konstrukcija paliks, taču priekšai tagad izveidota neatkarīgā piekare ar trīs režīmu regulāciju. Paliks arī trīs diferenciāļi ar bloķētājiem, bet uz asfalta vadītājam palīdzēs jaunieviestā pusautomātiskā autonomās braukšanas sistēma un vesela buķete palīgsistēmu un elektronisko asistentu.

Jaunā modeļa klīrenss ir 241 mm (+6 mm) un tas spēs pārvarēt līdz pat 70 cm dziļus ūdens šķēršļus (+ 10 cm). 

Motoru izvēlē sešu un astoņu cilindru agregāti no modernizētās S-klases, plug-in hibrīds ar 450 Zs jaudu, kā arī abi īpaši jaudīgie AMG varianti: V8 ar 612 un V12 ar 630 Zs. Automobilim sagatavota jauna deviņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba ar pazeminošajiem pārnesumiem, kā arī īpašs bezceļu režīms "G-mode", kas automātiski aktivizējas, bloķējoties visiem trim diferenciāļiem. Šajā gadījumā kustību pārrauga īpašs algoritms, kas regulē stūres, akseleratora un piekares darbību, palīdzot vadītājam vissmagākajos braukšanas apstākļos.

Kas attiecas uz cenu, tad vācu Autobild.de domā, ka jaunās G-klases bāzes modelis maksās vismaz 90 000 eiro. 

 

 

Foto: Ekrānšāviņš no Mercedes-Fans.de

Foto: Ekrānšāviņš no Instagram.com

 
Visi komentāri
 
DALJNOBOJS 4.janvāris 2018 15:26
13 2 Atbildēt

komplektācijā priekš Krievijas bāzes komplektācijā nāks līdzi Adidas sporta-tērps un stroķis.

krievs 4.janvāris 2018 17:09
0 0 Atbildēt

Pie mums neviens kubiks nav bāzes komplektācijā, te nav nabagu Eiropa.

felix65 4.janvāris 2018 17:58
0 0 Atbildēt

O, krievijā prot latviešu valodu! Kāpēc Latvijā krievi neprot? Un kas ir kubiks? Krievijā taču to sauc par ģeļiku.

vaņa 4.janvāris 2018 15:28
3 0 Atbildēt

sēdekļi no vaļa peņa ādas būs?

Rallists 4.janvāris 2018 16:26
1 3 Atbildēt

Šis varetu būt apsriestākais auto jaunums šogad.

No šīm bildēm izskatās, ka nomainītas tikai virsbūves paneļu presformas, jaunam modelim jau varēja aizvākt tās redzamās durvju enģes.

felix65 4.janvāris 2018 17:59
4 0 Atbildēt

Vācu ņiva.

geļik 4.janvāris 2018 22:46
0 0 Atbildēt

ka tik pamazāk nekļūst par parketnieku, zaudējot G klases sentimentu un ierasto robustumu. Virbūvei jau pāris apaļīgas formas... Jācer, ka ar jauno interjeru būs arī jauni sēdekļi - nu jābūt tomēr mersim komfortablam, nevis ar taburetēm.

Atkal patīk priekšējais bampers - iepriekšējai paaudzei (2013.-2017.) bija baigi samocīts, salīdzinot ar vecajiem geļikiem.

surprise 5.janvāris 2018 9:36
1 0 Atbildēt

baigais prikols mēģināt taisīt ažiotāžu par to, kā izskatīsies jaunais geļiks. Kāds pārsteigums, tāpat kā visus iepriekšējos 38 gadus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti