Mercedes-Fans interneta vietnē ievietoti pirmie attēli, kuros "Mercedes" G-klases jaunās paaudzes modelis pirmoreiz redzams bez maskējošā ietērpa. Tikmēr daži jaunā modeļa attēli publicēti arī "Instagram"
Vācu mediji raksta, ka automobiļa dizains pārāk daudz nemainīsies un jaunā G-klase saglabās jau gadu desmitiem zināmo kantaino formu, smalkākas nianses iegūstot vien galvenajās detaļās, piemēram, lukturu un radiatora režģa noformējumā. Izmaiņu salonā būs krietni vairāk – izmēros tas pieaudzis gandrīz visās dimensijās, piedāvājot vairāk vietas ne tikai aizmugurē un priekšā sēdošo kājām (attiecīgi 150 un 38 mm), bet arī to elkoņiem (56 un 68 mm) un pleciem (27 un 38 mm).
Jau sērijveidā būs iebūvēti sēdekļi ar apsildes un atmiņas funkciju, S-klasei līdzīga multifunkciju stūre, centrālajā tunelī iemontēta grozāmā režīmu izvēles poga ar skārienjutīgu virsmu, parādījušās jaunas sīklietu novietnes dažādās vietās salonā. Bāzes versijai būs analogais mērinstrumentu panelis, bet par piemaksu varēs iegūt S-klases digitālos 12,3 collu ekrānus, kas apvienoti zem viena stikla.
Vēl pieejams komforta apgaismojums 64 variantos, Burmester-Surround-Soundsystem ar 16 skaļruņiem, Aktiv-Multikontursitz-Paket ar sēdekļu atmiņas, masāžas, apsildes un klimata funkcijām, dažādas komforta un apdares versijas utt.
Rāmja konstrukcija paliks, taču priekšai tagad izveidota neatkarīgā piekare ar trīs režīmu regulāciju. Paliks arī trīs diferenciāļi ar bloķētājiem, bet uz asfalta vadītājam palīdzēs jaunieviestā pusautomātiskā autonomās braukšanas sistēma un vesela buķete palīgsistēmu un elektronisko asistentu.
Jaunā modeļa klīrenss ir 241 mm (+6 mm) un tas spēs pārvarēt līdz pat 70 cm dziļus ūdens šķēršļus (+ 10 cm).
Motoru izvēlē sešu un astoņu cilindru agregāti no modernizētās S-klases, plug-in hibrīds ar 450 Zs jaudu, kā arī abi īpaši jaudīgie AMG varianti: V8 ar 612 un V12 ar 630 Zs. Automobilim sagatavota jauna deviņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba ar pazeminošajiem pārnesumiem, kā arī īpašs bezceļu režīms "G-mode", kas automātiski aktivizējas, bloķējoties visiem trim diferenciāļiem. Šajā gadījumā kustību pārrauga īpašs algoritms, kas regulē stūres, akseleratora un piekares darbību, palīdzot vadītājam vissmagākajos braukšanas apstākļos.
Kas attiecas uz cenu, tad vācu Autobild.de domā, ka jaunās G-klases bāzes modelis maksās vismaz 90 000 eiro.
komplektācijā priekš Krievijas bāzes komplektācijā nāks līdzi Adidas sporta-tērps un stroķis.
Pie mums neviens kubiks nav bāzes komplektācijā, te nav nabagu Eiropa.
O, krievijā prot latviešu valodu! Kāpēc Latvijā krievi neprot? Un kas ir kubiks? Krievijā taču to sauc par ģeļiku.