"Ford Edge" SUV iegūst 335 ZS "ST" modifikāciju (+ FOTO) 8

 

Ford Edge ST Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 14.janvāris 2018 12:34

Reizē ar krosovera "Edge" modernizāciju amerikāņu autobūves kompānijai modeļu piedāvājumam pievienots arī "Edge" jaudīgais variants "ST" ar 335 Zs Twin-turbo V6 benzīna motoru.

"Ford Edge" no 2016.gada pieejams arī Eiropas tirgū, kur tam veicas itin labi – piemēram, Vācijā, kas ir mūsu kontinenta lielākais automobiļu tirgus, to pērn iegādājušies vairāk nekā 5000 klientu.  

Zināms, ka ar laika nobīdi pie mums nonāks arī feislifta modelis, taču ne "ST" – kompānijas stratēģija ir tāda, ka Eiropas tirgū "Edge" pieejams vienīgi ar dīzeļmotoriem, kas gan neizslēdz iespēju, ka situācija var arī mainīties.

"Edge ST" komplektēts ar 2,7 litru 335 Zs Twin-turbo V6 benzīna motoru, modificētu astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, sporta piekari un augstas veiktspējas bremzēm.

Modernizācijas gaitā "Edge" elektroniskajiem asistentiem pievienoti jauni un noderīgi palīgi: „Post Colission Braking“ (fiksē automobili pēc avārijas, lai tas neturpinātu kustību un nesadurtos ar citu spēkratu vai neieripotu pretējā joslā), „Evasive Steering Assist“ (stūres iekārtas palīgs straujam izvairīšanās manevram potenciālās sadursmes gadījumā), kā arī jaunā adaptīvā kruīzkontrole, kas automobili automātiski notur joslas vidū un var patstāvīgi nobremzēt līdz 0 km/h, sastopot šķērsli vai iekļūstot satiksmes sastrēgumā.

Modernizēto "Edge" visvieglāk atpazīt pēc priekšpuses ar nedaudz pamainītās formas radiatora režģi, kas tagad saglabā atstatumu līdz lukturiem un jaunā bampera, kur integrēti jauna dizaina miglas lukturi.

Modernizētais "Ford Edge" (bet ne "ST") Eiropas tirgū varētu nonākt 2018.gada rudenī. 

Ford Edge

Ford Edge

Ford Edge

Ford Edge

Ford Edge

 
Visi komentāri
 
dodge 14.janvāris 2018 12:59
5 9 Atbildēt

Es reiz tādu pie luksafora apdzinu ar savu 315 BMW. Kamēr šis stāvēja pie sarkanās es pagāju garām kā stāvošam.

Stulbie amerikosi mums liek sankcijas, tāpēc mēslus ražo.

viencexperc 14.janvāris 2018 13:22
10 0 Atbildēt

Amerikāņiem grūti ieiet Eiropas tirgū. Vienīgais autoražotājs kam sanāk, tas ir - FORD. Kāda tad ir panakumu atslēga? To ir divas:

1) Auto ir jābūt vienvietīgam. Eiropieši mīl skarties cits citam klāt ar elkoņiem un ceļiem. Berzēties kopā un svīst kopā.

2) Auto motoram ir jābūt ar kaut kādu krutu nosaukumu un pats galvenais - ekonomiskam. Pat šim modelim ir 2,7 litru motors, bet 2 turbīnas. Es domāju, ka ford domāja likt 4 turbīnas un 1,7 litru motoru, bet pagaidām, modē skaitās vārds BITURBO. Kvaturbo ne tik labi skan.

usaexperc 14.janvāris 2018 15:09
0 44 Atbildēt

Runāju ar Ford dīleri, šis teica, ka ar šo modeli beidzot varēšot pārspēt niknāko konkurentu Eiropā Chevrolet Ņiva. Bijušie Ņivas īpašnieki pērkot divus Ford uzreiz, jo otro vajag, lai pirmo izvilktu no bezceļa un aizvilktu uz servisu. Tīrs bizness.

rekur-šekur komentārs 14.janvāris 2018 15:24
8 0 Atbildēt

Ja gribi parodēt visiem nīsto viencexperc, tad izmanto viņa metodes - faktus, nevis muļķības raksti. Citādi sanāk, ka padari sevi par klaunu. Vai tad nevar atrast REĀLĀS amerikāņu automašīnu vājās vietas, un tad uz tām spiest? Kā to dara viencexperc?

Piemēram, salona apdares kvalitāti. Nu nezinu, varbūt vēl kaut kas ir. Bet patiesību, nevis no sērijas - "viena tante teica".

viencexperc 14.janvāris 2018 16:21
3 0 Atbildēt

Ja es pareizi sapratu, tad tas komunists - dsa ( dirsa),, es, tu, dodge, u.c ir beidzot piereģistrējies.

Ja tas ir viņš ( es domāju, ka tas ir viņš), tad bezjēdzīgi viņu mācīt. Kremlis viņu iemācīja nīst amerikāņus. Citi par tādiem komentāriem saņem 10 kapeikas, bet nedomāju, ka šis komunists ir pietiekami gudrs. Esmu pārliecināts, ka viņš to dara par velti. Nedomāju, ka viņš nestaigā džinsos, nedzer kolu un nerij burgerus. Nē. Ienīst amerikāņus kā jau visi krievi - vārdos un komentāros. Ja viņš brauktu ar ASV auto, tad izdomātu kaut ko citu ko apdirst. Piemēram - zemesriekstu sviestu. Bet ASV auto viņš nevar atļauties. Tiem ir liels degvielas patēriņš, lielāks ceļa nodoklis, arī cena lielāka. Ja ar 1000 eiro kabatā var nedēļu staigāt pa plačiem un izvēlēties kādu BMW, tad ASV auto par tādu cenu būs ļoti maz, un tie - nokauti līdz kliņķim. Tāpēc ir ideāla lieta, ko aplikt.

Bet kādu patiesību tu viņam māci rakstīt? Viss ko viņš redzēja ir "Kiseļov tv" un davidiča video. Tāpēc, var teikt, ka viņš neko nezin. Kā viņš var man oponēt? Teikt, ka audi nav visi vienādi? Tie atšķiras ar savu unikalo dizainu? Gadu es šo rakstīju komentāros, bet visi mani apdirsa, sakot, ka es pārāk stulbs, ka viņus neatšķiru. Bet tagad pat jau oficiālie AUDI pārstāvji to atzīst.

www.iauto.lv/zinas/pasaule...evu-matrjoskas

Vai teikt, ka BMW nedeg? Ierakstot googlē "deg auto", būs redzams, ka vismaz 20 procenti no visiem degošajiem auto ir BMW ( atlikušos 80 procentus izdalot uz pārējām 1000 autokompānijām sanāk, ka pārējās vispār nedeg).

Vai teikt, ka TOYOTA hibrīdi ir ekonomiski? Var paņemt kalkulatoru un paskaitīt, ja man netic.

Tur jau tā lieta, ka ja man grib iebilst, vajag melot. Manu faktu pat pierāda, tas, ka šis lietotājs, kas ir izteikts BMW fans ( kā jau visi krievi), kautrējas vārdu BMW likt savā nikname.

viencexperc 14.janvāris 2018 16:48
0 0 Atbildēt

p.s.

Par vienādiem Eiropas auto, bet dažādiem ASV auto. Lai pēc tam neteiktu, ka es to nezināju, noklusēju vai vēl kaut kā mēģinātu mani apdirst.

Tesla arī vienāda. ( Jā, es to rakstu) Mani tas nedaudz kaitina, BET, ir jādod atlaide uz to, ka kompānija ir jauna. kompānija veido sev imidžu, tēlu, audzē brendu, kā arī dzīvo parādos. Ja viņi būvēs katru modeli dažādu, viņiem strauji celsies cena, kā arī var nokļūt sliktā situācijā, ja kāds modelis nepatiks. Pagaidām piedošu. Pagaidām. Bet ja turpinās tā ražot pēc 10 gadiem, obligāti par to uzrakstīšu.

usaexperc 15.janvāris 2018 9:11
0 10 Atbildēt

Es neparodēju, vienkārši atņēmu iespēju tam mīkstajam rakstīt zem svešiem nikiem.

Un klusām pateikšu, ka REĀLĀS amerikāņu auto vājās vietas nemaz nav jāmeklē. Tās var redzēt pat no bildēm. Pat bildes nevajag, pietiek redzēt viņu rūpnīcas, tehnoloģijas un materiālus. Tā pati Kanādas Dodge rūpnīca no Ķīnas saņem vairāk konteineru kā viss BMW koncerns kopā.

Davidich 15.janvāris 2018 9:05
0 0 Atbildēt

Man piedāvāja šito testēt. Jautāju dīlerim, vai ir labāks par šo:

Teica, nē. Jautāju vai labāks par šo:

Arī nē.

Nu tad kakova huja jūs man piedāvājat testēt gavno. Ja šie divi ir gavno, tad fords būs vienkārši гавнище! Pasūtīju uz locekļa, ir taču visādi akadēmiķi, ļisas un citi experti, kuri par naudu notestēs kā vajag.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti