Renault Sport ir gandarīts paziņot par jauno ierobežota skaita Renault Clio R.S.18, kas nosaukumu guvis par godu Formula 1 komandas Renault Sport 2018. gada izaicinājumam.
Automašīnas korpuss krāsots Renault F-1 spēkratiem raksturīgajos melnajos un dzeltenajos toņos. Modelis galvenokārt domāts motoru sporta entuziastiem un nopietniem kolekcionāriem.
Kā Clio R.S. 220 EDC Trophy – populārākā modeļa Clio R.S. sērijā – pēctecis, Renault Sport jaunpienācējs iemieso Formula 1 komandas Renault Sport ambīcijas. Dizaina iedvesma aizgūta no motoru sporta premium sērijas, kurai 2017. gadā Renault svinēja 40. līdzdalības gadadienu. Jaunais auto seko pa pēdām vairākiem ierobežota skaita Clio RS modeļiem, kas gadiem veltīti Renault panākumiem Formulā 1.
"Renault Sport klienti ir tikpat aizrautīgi par motoru sportu kā mēs. Ierobežotā skaita modelis ir Clio R.S. 220 EDC Trophy pēctecis, un mēs lepojamies, ka varam piedāvāt vislabāko no mūsu inženierzinātņu pieredzes. Modeļa sportiskums izpaužas vairākos dizaina elementos, kas aizgūti tieši no Formula 1 pasaules. Renault Clio R.S.18 ilustrē ciešo saikni, kas pastāv starp mūsu motoru sporta spēkratiem un Renault šosejas automašīnām." Kventins Audifrens (Quentin Audiffren), Clio RS Ražošanas vadītājs, Renault Sport Cars
Clio R.S. – Formula 1 komandas Renault Sport pasaule vienā mašīnā
R.S 2018 emblēma uz priekšējām durvīm, pelēkās uzlīmes un divi Renault rombveida logo uz jumta ir tieša atsauce uz Formulas 1 Renault Sport komandas 2018.gada sacīkšu mašīnām. Renault Sport ikoniskais Sirius Yellow tonis, kas, līdzīgi kā Formula 1 bolīdiem, rotā priekšējo asi, aizsargājošās sānu līstes un riteņu centra vāciņus, rada spilgtu kontrastu ar Deep Black korpusa krāsu. Aizmugurējais logo, priekšējais bamperis, Renault rombs un R.S. logo uz bampera ir pilnībā melni – iezīme, kas unikāla šim modelim. Difuzora Deep Black apdare papildina automašīnas dinamisko izskatu.
Salonā nepārprotami jūtams, ka automašīna pieder premium klasei. R.S. durvju līste ir numurēta, un Alcantara®/stūres rata ādas apdare un oglekļa šķiedru klājuma ventilācijas lūkas pastiprina salona dinamisko un sportisko stilu.
Pašsaprotami, ka Renault Clio R.S.18 mantojumā no Clio R.S. 220 EDC Trophy saņēmis elpu aizraujošu jaudu, pateicoties tā 220-zirgspēku motoram, kas aprīkots ar griezes momenta palielināšanas funkciju maksimālajam 280 Nm griezes momentam. Trophy šasija ir pazemināta un stingrāka, tās priekšējā amortizācija ietver hidrauliskās kompresijas korķus, un automašīnas stūrēšana ir asāka un precīzāka. Renault Clio R.S. 18 ir aprīkots pēc standarta [1] ar Akrapovic izpūtēju, nodrošinot jaudīgu dzinēja skaņu un dinamisku paātrinājumu.
Ierobežotā skaita modelis būs pieejams Eiropā 2018. gada pirmajā pusē.
"... tās priekšējā amortizācija ietver hidrauliskās kompresijas korķus..." kurš 'skrivaneks' šito ir tulkojis...???