Indijā izgatavo "Pagani Zonda" un "Ferrari LaFerrari" stilā veidotu varenauto (+ FOTO) 2

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 11.februāris 2018 14:30

Indijas kompānija "DC Design" pierādījusi, ka spēj izgatavot ne sliktākus (vismaz vizuāli) varenauto, kā "Ferrari", "Pagani" un "Acura".

"DC Avanti" nodemonstrējis savu otro modeli ar nosaukumu "TCA", ko atšifrē kā “titāns, karbons, alumīnijs”. Nav ziņu, vai kupejas konstrukcijā izmantots īsts titāns, oglekļa šķiedra un alumīnijs, taču redzams, ka vizuāli tā tik tiešām līdzinās "Ferrari", "Pagani" un "Acura" modeļiem "LaFerrari", "Zonda" un "NSX".

Zināms, ka "TCA" motortelpā iebūvēts 3,8 litru 320 Zs atmosfēriskais V6 agregāts, kas strādā kombinācijā ar sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

100 km/h automobilis varot sasniegt 4,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ierobežots pie atzīmes 200 km/h.

Ražotājs atklāj, ka plānot izgatavot 299 "TCA" eksemplārus, par katru prasot nedaudz vairāk kā 60 tūkstošus dolāru. Kompānijas vadība norāda, ka šobrīd saņemti 60 pieteikumi no klientiem, kas gatavi iegādāties indiešu varenauto.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 11.februāris 2018 14:46
3 0 Atbildēt

Kā vienā reklāmā teica - "ja neatšķiras, tad kāpēc pārmaksāt"?

Domāju, ka ja tāds brauks pa pilsētu maz kas padomās - "tas taču indiešu mēsls" Sevišķi mauciņas. Tās varēs copēt uz nebēdu.

felix65 12.februāris 2018 8:29
0 0 Atbildēt

Uzpūta Tata Nano motoru?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti