Bijušais Lamborghini inženieris reanimēs 90.gadu varenauto Cizeta V16T (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 19.marts 2018 7:11

Bijušais Lamborghini inženieris Klaudio Dzampolli atjaunojis 90.gadu varenauto Cizeta V16T ražošanu. Mūsdienu versijas cena nav zināma, taču 2006.gadā to varēja nopirkt par 849 000 dolāriem.

Cizeta V16T pamatā ir telpisks rāmis ar šūnveida struktūru un piekari ar dubultajiem šķērssvirām. Aizmugurējo riteņu piedziņas automobiļa galvenā īpatnība bija šķērsām iebūvēts V16 motors, kas bija izgatavots no diviem Lamborghini Urraco “astotniekiem”.

Motors attīstīja 540 Zs un strādāja pārī ar piecu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. 100 km/h Cizeta V16T varēja sasniegt četrās sekundēs, bet maksimālais ātrums bija 328 km/h.

Cizeta V16T ir Dzampolli un pazīstamā mūzikas producenta Džordžo Marodera kopdarbs, savukārt dizainu izstrādājis Miura un Countach autors Marčello Gandini.

Sākumā tika plānots, ka šādi izskatīsies Lamborghini Diablo, taču Lamborghini vadībai tas neiepatikās un Gandini to pārdeva Cizeta.

Laika posmā no 1991.gada līdz 1995.gadam tika izgatavoti 19 Cizeta eksemplāri, bet no 1999.gada līdz 2006.gadam uzbūvēja vēl divas kupejas un vienu spaideri.  

 
Visi komentāri
 
Conqueror 19.marts 2018 8:16
3 0 Atbildēt

Šito kā v16 šedevru vajag uzražot, labaia

viencexperc 19.marts 2018 8:57
5 5 Atbildēt

šitie 90-to gadu kvadrāti - Fuj!

Palaidniex 19.marts 2018 9:41
2 1 Atbildēt

nu nez, amurikāņiem pa visu viņu autobūves vēsturi būs mazāk auto nekā veselam cilvēkam pirkstu, kuru dizains būtu nosaucams par skaistu...

viencexperc 20.marts 2018 2:05
1 1 Atbildēt

Katram periodam bija savs stils.

Tas, ka tu dzīvoji tajā laikā kad modē bija kvadrāti ( tie bija japāņiem, amerikāņiem un eiropiešiem) tapēc tev liekas, ka tie kluči bija īsti šedevri

Es arī dzīvoju tajā laikā. Pats ar tādiem braucu, bet man pietiek drosmes atzīt, ka tas bija autobūves dizaina regress, pēs 60 to gadu apaļumiem, un pat mūsdienu ziepju traukiem. Jo mūsdienu ziepjutrauki vismaz kaut kā cenšas atšķirties, kaut vai ar lukturu formu, bet tajos laikos - vienalga kāda tev mašīna, tā bija kvadrātaina ar taisnstūra lukturiem.

Tāda lieta, kā skaistums, tā ir subjektīva gaumes lieta. Miljoni jūsmo par dzelzceļu sliežu krāvumu, ko dēvē par Eifeļa torni, un domā, ka tā metāla konstrukcija, ir īsts skaistums. Bet nezinu nevienu, kurš fotografētos pie līdzīgas konstrukcijas būvēm.

Palaidniex 20.marts 2018 10:19
0 0 Atbildēt

Es atvainojos, no kurienes tu rāvi, ka man patīk pilnīgi visi kvadrāti?

Piemēram, F40 bija nesalīdzināmi smukāks kvadrāts gan par rakstā pieminēto, gan par tevis pievienoto zaļo kadetu, gan ir smukāks nekā jebkurš amurikijā ražots vai jelkad amurikijai ražots auto. Viela pārdomām - Japāņu ražotāji speciāli amurikijas tirgiem radīja kropļus vai kropļoja normālus auto pilnīgi visos vēstures posmos, kad uzskatīja amurikiju par pietiekami vērtīgu tirgu.

Un tagad pats interesantākais - neskatoties uz milzīgajiemm nodokļiem biezākie amurikāņi tāpat gribēja pirkt Eiropā ražotos auto...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 4

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 11

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 

Komisijā neatbalsta piedāvājumu liegt pārdot alkoholu degvielas uzpildes stacijās 25

Alkohola tirgošana degvielas uzpildes stacijās (DUS) arī turpmāk netiks ierobežota, šādu pozīciju otrdien atbalstīja Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas vairākums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti