625 zirgi sedanam - BMW atklāj jaudīgā M5 vēl jaudīgākās versijas Competition tehniskos datus 9

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 4.maijs 2018 9:15

Vācijas autobūves kompānija BMW darījusi zināmus sedana M5 vēl jaudīgākās modifikācijas Competition tehniskos datus. Zināms, ka modeļa prezentācija notiks 8.maijā, bet ražošana startēs jūlijā.

BMW M5 Competition astoņu cilindru motora jauda no standarta 600 Zs palielināta līdz 625 Zs, griezes momentam paliekot pie tiem pašiem 750 Nm. Līdz ar to 100 km/h četrdurvju sedans tagad sasniedz 3,3 sekundēs, bet 200 km/h pārvar pēc 10,8, kamēr standarta M5 šim pašam vingrinājumam vajag 3,4 un 11,1 sekundes. Maksimālais ātrums abiem modeļiem vienāds – 305 km/h ar piebildi, ka izvēlēta opciju sarakstā iekļautā M Driver`s pakete.

Visi Competition eksemplāri saņems stingrāku un zemāku piekari, savādāka tembra izplūdes sistēmu, melnu antispārnu uz bagāžnieka vāka, 20 collu M 789 modeļa riteņu diskus ar dubultiem Y burta formas spieķiem. Īpaši jaudīgā versija jau no rūpnīcas izbrauks dāsnākā komplektācijā, piemēram, ar Bowers & Wilkins audio sistēmu “uz borta”.

BMW M5 Competition prezentācija notiks 8.maijā, jūlijā startēs ražošana, bet pirmos pasūtītos automobiļus klienti saņems septembrī.

Kamēr tas nav noticis, BMW jaudīgās tehnikas cienītājiem jāizlīdzas ar 600 Zs jaudīgo standarta M5, kas Vācijā maksā no 117 900 eiro.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 4.maijs 2018 9:37
10 22 Atbildēt

Autosportā BMW jau neko nerāda pēdējos 10 gadus vismaz, bet uz ielas ar šo gopņiku auto varēs jau raut pie zaļā luksafora signāla, nevis kā ar citiem BMW pie dzeltenā vai sarkanā, lai kaut ko izkostu. Protams, pie nosacijuma, ka neuzrodas blakus kas nopietnāks, piemēram kāds golfs vai reno GT.

BMW 4.maijs 2018 9:40
5 19 Atbildēt

Tipisks BMW fans.

Conqueror 4.maijs 2018 18:13
0 5 Atbildēt

Apnikuši

msh 4.maijs 2018 23:41
0 15 Atbildēt

Te nu ir tā reize kad nākas ekspertam principiāli piekrist. Kas tā, bļin, par kompetīciju, kas bāzītē satur vairāk aprīkojuma kā parasta emka - ja jau kompetīcija, tad jādara tāpat, kā E46 M3 CSL, kur bāzītē nebija ne maģis, ne kondišs, ārā izņemta šāda tāda skaņas izolācija un vēl šis tas, toties uz ripuļiem virsū bija sliki, nevis parastas riepas.

Vēl tā interesanti par to izpūtēja skaņu - maģim izmainīja atskaņojamās skaņas failu?

user 6.maijs 2018 12:32
14 1 Atbildēt

Tas ir M5 nevis M4, M3, M3.

Atradies salidzināt m5 ar veco M3CSL.

Skaidrs, ka lasot rakstu izklausās vienkārši mega tizli, bet tā ir ar visām pārtulkotajām preses relīzēm.

BMW savu ir padarījis pei katra raksta padaudz komentāru ar visādiem heiteriem, bomāriem un citiem neveiksminikiem, kure ne to auto kādreiz varēs nopirkt, ne brauks ar to...

msh 6.maijs 2018 17:00
0 11 Atbildēt

Jā, tieši tā, tas ir M5 - M5 competition. Vārds "competition" latviski nozīmē "sacensības", kaut kas, kur bembijs pasenākā pagātnē ir oficiāli piedalījies ar M5. Un ne jau ar M5, kurš piepičkāts ar aprīkojumu, bet tādu, no kura šis aprīkojums izņemts, lai būtu labāki apļa laiki. Šis te ir jāsauc par M5 Luxus vai kaut ko tādu, ar kaut kādām sacensībām te ir tikpat attāls sakars kā man, uzvilkušam kedas, ar maratona skrējēju.

user 6.maijs 2018 23:53
13 0 Atbildēt

Nu saproti taču kāda jēga izņemt no auto aprīkojumu, ja auto tā pat būs sliktāki apļa laiki nekā "nokomplektētam" teiksim m4? Tas, kas bija agrāk, nav vairs tagad un nekad nebūs! Kādreiz cilvēki brauca ar otrajiem golfiem un visiem patika, Tagad brauc hipsteri, vai cilvēki kuri nevar atļauties labākus auto.

M5 ir cita mērķauditorija, bet Tev to nesaprast, drosi vien nekad...

msh 9.maijs 2018 0:00
0 10 Atbildēt

Kāpēc lai tam M4 būtu labāki apļa laiki nekā M5, ja drīkst zināt? Tu, acīmredzot, domā ka BMW ir kaut kas līdzīgs žigulim, kas liek vienu un to pašu motoru visos modeļos, tik krutāks un no vācijas - bet tā nav. BMW ir BMW, un tam, kā visiem pieklājīgākiem ražotājiem, mazākas mašīnas no rūpnīcas komplektējas ar vājākiem motoriem, bet lielākas ar jaudīgākiem - ja visiem liktu vienādus, tad tiešām lielākie modeļi būtu lēnāki un tos neviens nepirktu, jo nah pirkt M5, kuru M3 izpogā vienos vārtos. Kaut kādā tur 1994. gadā M3 bija 3,2 litru 280 zs motors, bet M5 3,8 litru 340 zs motors - šodien, kad "nav kā agrāk", M3 ir 430 zs, un wannabekompetīcijā 450 zs, bet M5 ir 600 un wannabekompetīcijā 625 zs, un tas M5 simtu pat uzceļ ātrāk par M3 - no kā šim apļa laiks lai būtu sliktāks kā M3?

Tā mērķauditorija, kam svarīga audioiekārtas kvalitāte un kuru tu nez kāpēc piedēvē M5, brauc ar 530d - tas ar ko M5 atšķiras no tā 530d ir tādas lietas kā paātrinājums un uzvedība uz ceļa, kurus pielietojot audiosistēma būs izslēgta. Bet tā kā tev šī nianse nav saprotama, tad tu laikam arī neesi iebraucis, kāpēc dižajā pilsētā ir daudz jaunu bembiju, bet maz jaunu emku...

user 10.maijs 2018 19:41
10 0 Atbildēt

Pirmkārt es pats braucu ar 2014 gada 535xd tā kā par bmw vari man nestāstīt.

Otrkārt, nejau tikai motors ir noteicošais, tad jau bentley un rolsroyce liekam uz trases un aidā, bet nē šos auto "uzvarēs" pretinieki ar krietni mazāk zs zem haubes.

Smieklīgi kaud kaut kāds pāķu golfists no laukiem sāk runāt par auto ar ko ne viņš ir braucis, ne kādreiz brauks

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 3

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti