Audi Q3 jaunā paaudze gandrīz bez maskas 16

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 10.jūlijs 2018 7:47

Auto jaunumu mednieki karstajā Spānijā pamanījuši jaunās paaudzes Audi Q3 krosoveru, kas dienvidzemes asfalta ceļos slīpē tehniku un gatavojas prezentācijai, kam jānotiek jau šovasar.

Pirmā Q3 paaudze startēja 2011.gadā, taču pēc septiņiem gadiem pienācis laiks nomaiņai un restartam ar jaunu tehniku.

Volkswagen koncerna MQB platforma samazina svaru, izbrīvē vairāk vietas iekšpusē un ļauj pārkārtoties uz jaunu tehniku. Vācu mediji raksta, ka jaunajā paaudzē Q3 būs 4,45 m garš (+ 6 mm), riteņu bāze pieaugs līdz 2,65 m (+5 mm), bet bagāžas nodalījuma tilpums – par 35 litriem (turpmāk 400 l).

Žestu vadību multimedijiem, automātisko parkošanās palīgsistēmu un automātiskās braukšanas sistēmu Audi šim modelim vēl nepiedāvās, toties Head-up projekcijas displeju un ciparu mērinstrumentus varēs atrast papildaprīkojuma sarakstā.

Trīscilindru motoru piedāvājumā nebūs, toties divi īpaši jaudīgi pieccilindru agregāti gan. Viens no tiem attīsta 340 Zs un tiks uzstādīts SQ3, bet otrs – 400 Zs un tiks iebūvēts Q3 RS modelim.

Spēcīgākais divlitru benzīnnieks tagad attīstīs 252 Zs, bet jaudīgākais dīzelis – 204 Zs (agrāk 184 Zs). Q3 motoru klāstu papildinās uz Volkswagen agregātu bāzes radīts Plug-in hibrīds, kas šajā gadījumā varēs lepoties ar 220 Zs kopējo jaudu un pateicoties Mildhybrid tehnoloģijai nelielus atstatumus varēs veikt elektriskā režīmā. Iespējams arī pilnībā elektrisks Q3 ar E-Golf tehnisko pildījumu, taču par šādu modeli Audi vēl nav izlēmis.

Autobild.de domā, ka jaunās paaudzes Audi Q3 prezentācija varētu notikt jau šovasar, tirgū to sagaidīsim līdz gada beigām, bet cena, visticamāk, nebūs zemāka par 30 000 eiro.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 10.jūlijs 2018 8:06
16 25 Atbildēt

Latviešu strādnieki jau tecina siekalas un rauj kulakā. Varēs iztēloties, ka brauc ar Q7. Kā tas bija, kad parādījās Q5 -

" izaugšu, būšu q7"

x 10.jūlijs 2018 8:56
23 0 Atbildēt

Kad beidzot pateiksi ar kādu “nestrādnieku” auto pats brauc?

viencexperc 10.jūlijs 2018 10:13
15 22 Atbildēt

2017.gada dati.

Vācijā, audi dzimtenē, populārākie auto ir VW ar skaitu 9.8 miljoni ( no kopējā auto skaita, kas ir 45 miljoni), otrajā vietā ir opel ( 4.6 miljoni), tad mersedess (4.3 miljoni), tad ford ( 3.3 miljoni) .... un tad tikai audi - 3.1 miljons - 5.vieta.

Papēti kopējo auto statistiku jebkurā citā pasaules valstī.

Bet Latvijas statistika - VW - 143 000, Audi ( otrajā vietā - 93 000).

Bet ja skatamies tieši auto modeļus, tad VW golf ir otrais populārākais auto LV - 44 000 ( pieskaitot visus golf variant, cabrio, utt) , Bet AUDI A4/80 - 52 000.

Strādnieku zemē, populārs ir audī. Katrs kolhoznieks sapņo par audī.

x 10.jūlijs 2018 11:15
17 2 Atbildēt

Un, kāda jēga šeit publicēt šos datus?

Pieņemsim, ka tā arī ir. Tātad un? Kāds tam sakars ar pašu auto brendu, ja ņemam vērā to, ka autoražotāji nu 100% nereāzo tos aut ootreizējam tirgum, un par cik Latvījā 90% nevar atļauties jaunu auto, tad kāda jēga vispār to visu šeit pieminēt? Kādēl audi tagad ir sūdīgāks, ka kolhozniekiem patīk šie auto. Kur ir tava problēma? Tas, ka tev nepatīk un tādēl tu esi apvainojies uz kolhozniekiem?

Atkārtošos jau desmito reizi, ar kādu auto tu pārvietojies?

R(8) 10.jūlijs 2018 17:15
3 15 Atbildēt

Jaunu auto gan var atlauties nopirkt , bet 90% cilveku nevar atlauties iegadaties premium klases auto , ko vinu sirds velas , lai apmierinatu savu mazvertibas kompleksu radu un kaimini acis un iegrustu citam gimi , ka vins ir krutaks un vinam iet labak dzive , tapec jau Latvijas autotirgus ir parbazts ar veciem nojatiem premium klases luzniem

650 10.jūlijs 2018 20:32
13 0 Atbildēt

Es tā domāju, ka iespējams viņam visdrīzāk ir kkāds vai nu kija vai reno, vai abi kopā.Usa viņam toč nav.

GTD2 11.jūlijs 2018 17:51
12 1 Atbildēt

Tu visu jauc vienā maisā, Tu paņem vācu statistiku ,kur pirkti jauni auto, bet Latvijai paņem statistiku ar lietotiem vai nobrauktiem auto ,ja ņemtu jauno auto statisku tad radzētu,ka audi ir ļoti maz jo te reti kurš var atļauties Audi, pat retirie kas pie mums skaitās turīgi jeb sevi tā uzskata.Bet lietotus auto loģiski ka pirks labāku auto, nav jēga pirkt kia ar 300 tukst nobraukumu lai tuliit vinu atdotu tolmetā, nevis sapņo bet tā ir dzīves nepieciesamība ja nevar atlauties jaunāku auto par 10 gadiem, Tad pasaki citu alternatīvu, auto līdz vai pat zem 1000 eiriki, jo parsvaraa tavaa statistikaa ir sadi auto saskaitiiti

x 10.jūlijs 2018 20:37
18 3 Atbildēt

Kāds šeit sakars ar premium klasi?

Ko tu iesaki pirkt divu mazu bērnu ģimenei? Jaunu VW pollo, vai 2-3 gadīgu passātu? Kāds šeit sakars ar mazvērtibas kompleksiem? Protams, ir tā saucamie kapeikspisēji, kuri nevar atļauties uzturēt auto un tā nu viņi sabrūk. Šeit forumā tādu ir ļoti daudz, viņi sevišķi izteikti visus šos auto sauc par sūdiem, kādreiz iegādājušies tādu auto no cita kapeikpisēja, sapratuši, ka nevar "pavilkt" jau tā nojāto auto un pārdevuši to. Tagad redz visa pasaule ir vainīga pie viņu neveiksmēm. Paši braukā ar 10+ gadīgiem auto, un tik līdz tiek izziņots kārtējais jaunais auto tā no šiem atskan kvieciens - sūds! Tad lūk, kas tas ir? Psihiski smaga novirze no realitātes?

viencexperc 11.jūlijs 2018 7:20
1 16 Atbildēt

Tieši par to arī bija mans komentārs. Pirkt vienvietīgu krosoveri, turklāt, virs vidējās cenas, divu bērnu ģimenei var tikai latviešu strādnieks.

viencexperc 11.jūlijs 2018 7:57
1 14 Atbildēt

Pirmkārt: Daudz variantu, ko pirkt.

Ja grib pasāta lieluma un jaunu, tad labak izvēlēties citas markas auto. Piemēram, Hondu Acord. Būs gan lētāks uzturēšanā, gan uzticamāks auto, gan labāk aprīkots. Tāpat, honda būs klusāka, ātrāka, un kvalitatīvāka un nedaudz lētāka.

Otrkārt, no q8 vai q7 krāniņš nedaudz pastiepjas garāks, bet no q3, - nē. Lai gan tas ir līdzīgs krāniņa pagarinātājiem, bet tas tik un tā ir nabagdžips. Tiem, kuriem nav naudas nopirkt īstu "džipu".

Treškārt, VAG grupas auto pērk cilvēki, kuriem ir izkūkots prātiņš.

GTD2 12.jūlijs 2018 7:47
9 0 Atbildēt

nopērc honda acord ar tādu nobraukumu,kādus auto vairums var atļauties virs 300 tūkst,untad redzēsi par uticamo hondu nobraukumu un lēto uzturēšanu, jo pie tāda nobraukuma hondai resurss beidzies un to praktiski uzturēt vairs neatmaksājās, atšķirībā no vw grupas , kas noripo vairaak vai mazaak veiksmiigi vēl tik pat. Nesmīdini honda klusāka par passatu noteikti nebūs hondas ir diezgan slikti nopakotas un skalas ja vēl acords kaut cik ciešams, tad civiks un jazs kā tāda kondzerbundža.Un vēl runājot par dtaļām ja būtu paintresējies tadpiemēram mazpilsētas veikalā, tamacordam no detaļām nenopirksi gandrīz neko, atšķirībā no vw,grupas mašīnām, kurāmarī pieejams plašs detaļu klāsts otreizējā tirgū. tas arī galvenais iemesls kāpēc ir tik daudz vw grupumašīnu un te nav nekāda sakara ar krāniņa mērīšanu. .žēl,ka Tu domā,ka gandrīz lielāka daļa latvijas iedzīvotāju ir izkūkojuši prātu,bet varbūt ka ir otrādi. Runājot par q pats savā statistikā uzrādīji ,ka viņu nav daudz , salidzinot ar citiem parketniekiem , piemeram nissan kas deelj sava letuma ir populaari. un nav viņi nabagdžipi jo vispār nav džipi, bet izskatās,ka tas vairāk ir kā modes kiedziens, jo visi grib tēlot baigos rendžerus un fermerus

R(8) 11.jūlijs 2018 12:04
2 13 Atbildēt

Atvaino, bet divu bernu gimenei ar atliektiem galiem pietiek ar Renault Clio tour , Skoda Fabia sw , Fiat tipo , Dacia Logan mcv , utt... , Bet kapeiku piseji ir tie, kas perk vecu premium klases luzni , jo jaunam nav naudas un tad visiem kladzina neta , cik labi ir braukt ar vecu srotu

x 11.jūlijs 2018 13:58
14 1 Atbildēt

Jums tiešām nesaprotiet, ka šis auto nav domāt Latvijas lauku iedzuvotāji ar ienākumiem līdz 1.5-2k?

Es nerunāju par visādiem pingviniem un un urāliem, kuri noperk vecu premium lūzni un nevar atlautiesvto uzturēt, saprotiet viss ir atkarīgs no naudas, viss vairāk par visu man riebjas cilvēki kuri lūkojas svešos makos. Es varēju atlauties nopirkt jaunu passat ar max komplektaciju. Bet izvēlējos iegādāties 1.5 gadus lietotu 535d, kuram vel pusotru gadu bija garantija. Kādēl? Tadēl, ka man personīgi nepatīk pasāts, un tādēl, ka man patika šis bmw, biju ar tādu braucis jau iepriekš, tādēl par savu izvēli nešaubijos. Ja man ir nauda, kuru pats esmu nopelnījis, kādēl man piekt, auto, kuru jus uzskaties par labāku? Perciet savus dacia, honda, renault un dzīvojiet laimīgi. Kas tas par stulbu paradumu svešā makā lūkoties?

Šo q3 mierīgi var pirkt savai sievietei, ja gimene jau ir lielāks auto. Un šādis auto arī bieži vien pērk sievietes. Māsa iegādājas jaunu maksimāli aprīkotu subaru forester pirms ~ 4 gadiem, ja tam auto vispār nekas nav labots, taču man tas auto nepatīk. Salons kā jau japānim, katra poga citādākas formas un skiet, ka pat no citiem modeliem(ka jau japaniem). Nezin kādēl ir divi displeji, viens multimediu un otrs info ar atpakalskata kameru un abi divi mazini, plastmasa lēta, toties itkā negrab, bet man braucot ar to auto nav sajutas, ka vins butu kvalitativi salikts. Kadel vina pirka tieši šo auto - nezinu, bet es vinai neparmetu, jo ne man ar vinu jābrauc un tā ir vinas izvēle. Ja Tev patīk szvu gimeni parvietot ar opel corsa, un renault miniveniem tad lūdzu, bet nevajag te pie katra raksta teikt, kavtas un šitais ir sūds, veljovairāk tādēl, ka šejienes “rakstnieki” pasi brauc ar veciem auto. Plus šie auto ir izplatīti studentu vidū, cilveku kuriem jau ir labas karjeras un kuri dzivo vieni paši, kadel viniem parvietotoes tagad ar s klasi ja vini tapat braukā vieni, un godigi sakot ari draugus sastūkēt šaja q3 droši vien nav problēmu.

Saprotu, ka šī foruma praktiskais latvietis galīgi nav mērkauditorija pusei no šejienes publicēto rakstu, bet tādēl nevajag sevi pazemot un skaitīt svešu naudu.

650 11.jūlijs 2018 21:13
9 0 Atbildēt

Forums pastāv tikai un vienīgi dēļ tā, lai kasītos.Šī te tēma ir priekš tam tikpat "pateicīga", kā fūru apspriešana tepat blakus.Kāpēc netiek cildināta iespēja, ka cilvēks ņemtu to auto nevis kā vnk drirsas pārvietotāju/pārveidotāju, bet ja izvēlas tieši to, kas viņam patīk? Iespējams,jā, dārgāku, nepraktiskāku, utt, bet tas ir viņa.Kurš tad te visur uzsāk to strīdu- vai tieši trīsgadīgo un trīslitrīgo lietotāji? Reku te Fans 14tajā gadā veselu topiku rakstija, ka viņam tolaik jaunajam auto piekare pa garantiju grab.Kur ir te līdzīga tēma vai tie pierādījumi, ka kādam tas 3-4g lietotais tik ļoti zb, vai ka viņš netiek galā vai negrib un nevar salabot, vai ko? To suudu merivu 8g maz-izlietotu reku te demagogi "izdevīgi pārdod", bet jaunais īpašnieks nespēj ar viņu pusgadu TA iziet.Kādā tad diez stāvoklī tas hlams ir bijis to laiku starp garantijas beigām un pārdošanas brīdi? Un ar ko diez tas viss atšķiras, kad piem tiek paņemts nejauns, bet kopts 3gadīgs, un ja tas tiek pēc labākās sirdsapziņas tālāk lietots?

x 12.jūlijs 2018 1:34
10 0 Atbildēt

Jāpiekrīt, ka ši portāls ir pamatīgi "degredējies" kontroles nekādas, komentāros vieni lamu vārdi utt.

Par tiem auto arī piekrītu. Tāda sajūta, ka šeit nolasījušies svešas naudas skaitītāji ar uzskatu, ka man ir tas labākais auto un pareizais viedoklis, visi pārējie ir lohi, jo redz pārmaksā par bmw, audi utt., renis taču tāds pats tikai lētāks, lielāka dala pat nesaprot, ka jaunā renī tas max aprīkojums ir tāds pats, kā bija pirms 20 gadiem sābā, proti priekš mūsdienām tas nav nekāds max aprīkojums. Lētās ādas sintētiskās ādas salons, ar el logiem kondicionieri, klimata kontroli, parking sensoriem kaut, kādu mūziku, elektriskajiem apsildāmajiem krēsliem - tas viss nav nekāds aprīkojums. Nemaz nerunājot par estētisko baudījumu. Saprotu, ka katram auto ir savs mēŗķis un pircējs, savukārt nesaprotu to, cik ar galvu slimam jābūt cilvēkam, lai citus auto sauktu par sūdu, ja tajā pašā laikā ne viņš braucis, ne sēdēji, ne bijis īpāsnieks šiem auto.

Un kad nosauc viņu par skauģi, tad uzmet lūpu, bet nu tā jau ir cilvēka būtība, savu mantu uzskatīt par labāķu un mierināt sevi ar domu - "nu es jau nopirku to pašu, ko citi, tikai lētāku un labāku", to protams var stastīt visiem šaja forumā, bet sevi jau neapmānīsi.

Būtībā nav jēgas par to diskutēt, jo tūlīt izlīdīs, kāds kuram ir lētāks un viss labākais auto, un visi pārējie ir lohi...

650 12.jūlijs 2018 2:22
8 0 Atbildēt

Jā,nu tā pa lielam ja emocijas atmetot, tas īstenībā(protams,sorrī,individuāli/manuprāt)forums ir tendēts uz potenciālo jaunu auto pircēju ieinteresēšanu.Lohi,strīdi un lamuvārdi raisa komentārus, tie vairo “individuālos skatījumus” un ceļ “reputāciju”. Savukārt izraisīt vēlmi nopirkt jaunu auto var sistemātiski kultivējot viedokli ,ka jauns un pliks un bez motora ir labāks par jebkuru lietotu, ka lietoto lietotāji ir masveidā idiņi un ka viņi pakļauj sevi zaudējumiem un vēl sazin kādiem tur grēkiem.Pilnīgs lohatrona iemiesojums- lai pasākums nestu augļus,visu laiku jaunus dalībniekus vajag.Protams, mēs 99% te neviens nevaram pacelt jauno tuaregu pa 76,-.Priekš tam lieliski kalpo vienīgais pie apskata esošais 1xperca koments ar vārdu (c)suuds.Bet, atliek tik pateikt attāli/tēlaini līdzīgu viedokli blakus rakstā par to,ka 15k vērta auto salons smird pēc plastmasas un bojā dibenu un ka 69cm vertikāli garais palags copy/paste izraksts no user/manuāla padara lasītāju par ākstu, tā Šajā gadījumā uzreiz pats Administrācijas Priekšsēdētājs ir nekavējoties klāt ar Viedokli un uttt.Jo tas acīmredzot uzreiz bojā visu to aizkadra ideju un rada risku zaudēt potenciālo klientu(kurš nepirks ne jaunu pa 76,ne lietotu pa 36, bat uz to t.s.”sākot no 15” varrrbūt būtu iebarojams).Taj pat laikā tur reku tie 58 komenti ar p-pjiem,drirsām un viņu dzimumdzīves detalizētajiem iztirzājumiem joprojām jau ceturto dienu tur šī te tipa foruma Titullapā netraucēti gozējas.Tapc ka ir pārbaudīts- tas, kurš otru nosauc par ppi,uz to rakstu klikšķinās 200x visu nākamo dienu, kamēr sagaidīs 1:1 atbildi un utttt utjp ;p

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti