Auto jaunumu mednieki karstajā Spānijā pamanījuši jaunās paaudzes Audi Q3 krosoveru, kas dienvidzemes asfalta ceļos slīpē tehniku un gatavojas prezentācijai, kam jānotiek jau šovasar.
Pirmā Q3 paaudze startēja 2011.gadā, taču pēc septiņiem gadiem pienācis laiks nomaiņai un restartam ar jaunu tehniku.
Volkswagen koncerna MQB platforma samazina svaru, izbrīvē vairāk vietas iekšpusē un ļauj pārkārtoties uz jaunu tehniku. Vācu mediji raksta, ka jaunajā paaudzē Q3 būs 4,45 m garš (+ 6 mm), riteņu bāze pieaugs līdz 2,65 m (+5 mm), bet bagāžas nodalījuma tilpums – par 35 litriem (turpmāk 400 l).
Žestu vadību multimedijiem, automātisko parkošanās palīgsistēmu un automātiskās braukšanas sistēmu Audi šim modelim vēl nepiedāvās, toties Head-up projekcijas displeju un ciparu mērinstrumentus varēs atrast papildaprīkojuma sarakstā.
Trīscilindru motoru piedāvājumā nebūs, toties divi īpaši jaudīgi pieccilindru agregāti gan. Viens no tiem attīsta 340 Zs un tiks uzstādīts SQ3, bet otrs – 400 Zs un tiks iebūvēts Q3 RS modelim.
Spēcīgākais divlitru benzīnnieks tagad attīstīs 252 Zs, bet jaudīgākais dīzelis – 204 Zs (agrāk 184 Zs). Q3 motoru klāstu papildinās uz Volkswagen agregātu bāzes radīts Plug-in hibrīds, kas šajā gadījumā varēs lepoties ar 220 Zs kopējo jaudu un pateicoties Mildhybrid tehnoloģijai nelielus atstatumus varēs veikt elektriskā režīmā. Iespējams arī pilnībā elektrisks Q3 ar E-Golf tehnisko pildījumu, taču par šādu modeli Audi vēl nav izlēmis.
Autobild.de domā, ka jaunās paaudzes Audi Q3 prezentācija varētu notikt jau šovasar, tirgū to sagaidīsim līdz gada beigām, bet cena, visticamāk, nebūs zemāka par 30 000 eiro.
Latviešu strādnieki jau tecina siekalas un rauj kulakā. Varēs iztēloties, ka brauc ar Q7. Kā tas bija, kad parādījās Q5 -
" izaugšu, būšu q7"
Kad beidzot pateiksi ar kādu “nestrādnieku” auto pats brauc?
2017.gada dati.
Vācijā, audi dzimtenē, populārākie auto ir VW ar skaitu 9.8 miljoni ( no kopējā auto skaita, kas ir 45 miljoni), otrajā vietā ir opel ( 4.6 miljoni), tad mersedess (4.3 miljoni), tad ford ( 3.3 miljoni) .... un tad tikai audi - 3.1 miljons - 5.vieta.
Papēti kopējo auto statistiku jebkurā citā pasaules valstī.
Bet Latvijas statistika - VW - 143 000, Audi ( otrajā vietā - 93 000).
Bet ja skatamies tieši auto modeļus, tad VW golf ir otrais populārākais auto LV - 44 000 ( pieskaitot visus golf variant, cabrio, utt) , Bet AUDI A4/80 - 52 000.
Strādnieku zemē, populārs ir audī. Katrs kolhoznieks sapņo par audī.
Un, kāda jēga šeit publicēt šos datus?
Pieņemsim, ka tā arī ir. Tātad un? Kāds tam sakars ar pašu auto brendu, ja ņemam vērā to, ka autoražotāji nu 100% nereāzo tos aut ootreizējam tirgum, un par cik Latvījā 90% nevar atļauties jaunu auto, tad kāda jēga vispār to visu šeit pieminēt? Kādēl audi tagad ir sūdīgāks, ka kolhozniekiem patīk šie auto. Kur ir tava problēma? Tas, ka tev nepatīk un tādēl tu esi apvainojies uz kolhozniekiem?
Atkārtošos jau desmito reizi, ar kādu auto tu pārvietojies?
Jaunu auto gan var atlauties nopirkt , bet 90% cilveku nevar atlauties iegadaties premium klases auto , ko vinu sirds velas , lai apmierinatu savu mazvertibas kompleksu radu un kaimini acis un iegrustu citam gimi , ka vins ir krutaks un vinam iet labak dzive , tapec jau Latvijas autotirgus ir parbazts ar veciem nojatiem premium klases luzniem
Es tā domāju, ka iespējams viņam visdrīzāk ir kkāds vai nu kija vai reno, vai abi kopā.Usa viņam toč nav.
Tu visu jauc vienā maisā, Tu paņem vācu statistiku ,kur pirkti jauni auto, bet Latvijai paņem statistiku ar lietotiem vai nobrauktiem auto ,ja ņemtu jauno auto statisku tad radzētu,ka audi ir ļoti maz jo te reti kurš var atļauties Audi, pat retirie kas pie mums skaitās turīgi jeb sevi tā uzskata.Bet lietotus auto loģiski ka pirks labāku auto, nav jēga pirkt kia ar 300 tukst nobraukumu lai tuliit vinu atdotu tolmetā, nevis sapņo bet tā ir dzīves nepieciesamība ja nevar atlauties jaunāku auto par 10 gadiem, Tad pasaki citu alternatīvu, auto līdz vai pat zem 1000 eiriki, jo parsvaraa tavaa statistikaa ir sadi auto saskaitiiti