Porsche ir parādījis jauno Macan Šanhajā. Kopš ražošanas sākuma 2014. gadā šis kompaktais SUV ir guvis lielus panākumus, un tagad ir ievērojami uzlabota tā konstrukcija, ērtums, savienojamība un braukšanas dinamika, lai Macan joprojām būtu sportiskākais savā segmentā.
Jaunais Macan paliek uzticīgs Porsche veidolam ar telpisko LED pakaļējo gabarītgaismas joslu. LED tehnoloģija ir izmantota arī standarta komplektācijas priekšējos lukturos. Spilgtākie jauninājumi automobiļa salonā ir jaunās Porsche komunikācijas sistēmas (PCM) 11 collu skārienekrāns, pārveidotās un pārvietotās ventilācijas atveres un GT sporta stūre, kas pazīstama no 911. PCM nodrošina piekļuvi jaunām digitālajām funkcijām, piemēram, intelektiskajai balss vadībai un tiešsaistes navigācijas sistēmai, kas ietverta standarta aprīkojumā. Automobiļa komforta iekārtu klāsts arī ir papildināts, iekļaujot satiksmes sastrēgumu palīgsistēmu, jonizatoru un apsildāmu vējstiklu.
LED priekšējie lukturi un jauna pakaļējā gabarītgaismas josla standarta aprīkojumā
Ar vairākiem pārdomātiem virsbūves pārveidojumiem jaunais Macan tagad izskatās vēl sportiskās un modernāks. Daudzas detaļas atspoguļo leģendārā sporta automobiļa 911 un 918 Spyder veidolu. Jo īpaši tas izceļas apgaismojumā: jaunā Macan standarta aprīkojumā ir priekšējie lukturi ar LED tehnoloģiju. Šo kvalitatīvo apgaismojuma sistēmu ar telpiskiem moduļiem var tālāk optimizēt pēc vēlēšanās: var izmantot Porsche dinamisko apgaismojuma sistēmu Plus (PDLS), lai adaptīvi vadītu gaismas sadali. Macan priekšdaļa ir rūpīgi pārstrādāta, tāpēc tā tagad izskatās vēl platāka, savukārt aizmugures plašās pārveides pamatā ir iepriekšējā modeļa elegantais siluets. Trīsdaļīgā, telpiskā LED gabarītgaismas josla ir vēl viens tipisks Porsche noformējuma elements auto aizmugurē. Arī bremžu signāllukturu četrpunktu konstrukcija atspoguļo zīmola identitāti.
Jaunas papildaprīkojuma iespējas: GT sporta stūre, jonizators un satiksmes sastrēgumu palīgsistēma
Saikne ar 911 pastiprinās jaunā Macan salonā ar papildaprīkojumā pieejamo GT stūri. Papildaprīkojuma Sports Chrono pakotnē Macan parādās arī stūrē iebūvētais režīmu slēdzis un poga Sport Response. Porsche ir paplašinājis komforta papildaprīkojuma iespēju sarakstu ar apsildāmu vējstiklu un jonizatoru, lai uzlabotu gaisa kvalitāti salonā. Jaunās virsbūves krāsas, piemēram, „Miami Blue" zila, „Mamba Green Metallic" zaļa, „Dolomite Silver Metallic" sudraba un „Crayon" pelēcīgā, apvienojumā ar jaunajām salona aprīkojuma pakotnēm tagad padara Macan vēl vairāk pielāgojamu nekā jebkad agrāk.
Porsche ir izmantojis jaunā Macan izmaiņas, lai paplašinātu tā palīgsistēmu klāstu. Jaunā satiksmes sastrēgumu palīgsistēma, kas ietver adaptīvo kruīzkontroli, nodrošina komfortablāku un mazāk saspringtu braukšanu ar ātrumu līdz 60 km/h. Sistēmā ne vien ir daļēji automatizēta paātrināšana un bremzēšana, bet tā arī palīdz stūrēt satiksmes sastrēgumos vai lēnā kustībā.
11 collu skārienekrāns un pilnīga savienojamība
Ar jauno Porsche komunikācijas sistēmu (PCM) Macan piedāvā pilnīgu savienojamību un neskaitāmas digitālās funkcijas. Full-HD skārienekrāns virs tipiskās Porsche izvirzītās viduskonsoles ir palielināts no septiņām līdz vienpadsmit collām un vienlaidus iekļauts jaunizveidotajā kontrolmērinstrumentu panelī. Tāpat kā modeļos Panamera un Cayenne informatīvi izklaidējošās sistēmas lietotāja saskarni var pielāgot, izmantojot iepriekšdefinētus elementus. Arī ventilācijas atveres ir pārveidotas un tagad atrodas zem centrālā ekrāna.
Katrā Macan ir ierīkots modulis Connect Plus, kas visus automobiļus ar standarta aprīkojumu pilnīgi savieno ar tīklu. Šis modulis uztur dažādas digitālās funkcijas un pakalpojumus, piemēram, intelektisko balss vadību un reāllaika ceļu satiksmes informāciju, kas ir daļa no standarta tiešsaistes navigācijas sistēmas. Viens no šīs sistēmas galvenajiem elementiem ir savienojums „Here Cloud", kas piedāvā visprogresīvākos, spietiskos ceļu satiksmes datus. Turklāt, izmantojot jauno lietotni „Offroad Precision", ir iespējams ierakstīt un analizēt Macan bezceļu braukšanas pieredzi.
Optimizēta šasija ar jaunām riepām un diskiem
Ar optimizēto šasiju jaunais Macan nostiprina savu sporta automobiļa izņēmuma stāvokli kompakto SUV segmentā. Šasijas precīzais noregulējums nodrošina pastiprinātu neitralitāti, vienlaikus saglabājot stabilitāti un uzlabojot komfortu. Lai gan SUV segmentam neraksturīgi, Macan joprojām ir jauktas riepas ar atšķirīgu platumu uz priekšējās un pakaļējās ass. Tāpat kā Porsche sporta automobiļiem šāds izkārtojums ļauj autovadītājam braukšanas dinamikas nodrošināšanai pilnīgi izmantot intelektisko, pilnpiedziņas Porsche vilces pārvaldības sistēmu (PTM). Jaunizstrādātās riepas ar uzlabotiem veiktspējas raksturlielumiem nodrošina vēl labāku sānisko dinamiku, lai palielinātu braukšanas prieku, savukārt jaunie 20 un 21 collas diski piedāvā lielākas iespējas individualizēt izskatu.
Veiksmīgs modelis: vairāk nekā 350 tūkstoši piegādāto Macan vienību kopš 2014. gada
Macan ir īsts veiksmes stāsts. Jau no paša sākuma klientus savaldzināja Porsche tipiskās veiktspējas jebkādā apvidū apvienojums ar augstu ikdienas praktiskuma līmeni: kopš 2014. gada Porsche ir piegādājis vairāk nekā 350 tūkstošus šī modeļa automobiļu. Ar vairāk nekā 100 tūkstošiem piegāžu līdz šim modelis ir sevišķi populārs Ķīnas tirgū, kur Porsche iepazīstināja ar pārveidoto kompakto SUV. Šanhajā prezentētais modelis tiks piedāvāts tikai Ķīnas tirgū. Citi modeļi un tirgi sekos šī gada laikā.
Nu šis ir kārtēja miskaste.
Visi, kas peŗk auto, kuri dārgāki par 4K EUR ir vienkārši muļķi.
NU nemaksā tas auto tik daudz, peimēram šis porsche ir tas pats VW Tuareg, un tuareg ir tas pats, kas passāts savukārt pasāts ir tas pats, ka golfs, savukārt golfs ir tas pats, kas tikai mk2 golfs, tātad šim auto cena varētu būt ap 800-900EUR, jo tas ir VW.
Fords - jāa lūk to es saprotu, laba cena, labs aprīkojums, lieliska kavlitāte un braukšanas komforts, un ja vel paņem f150 tad vienkāŗsi ehhh.... (nogāja),
Katrā ziņā es ar čomu "viencexperc" zinam, ko runājam, visi pārējie ir lohi, nu izņemot forda kluba leitotājus un biedrus. Mēs ik pa laikam braukājam pa pilsētu un laužam nost auto brendu zīmes un vietā līmējam ford uzlīmīti, tādējādi zirādot savu pārākumu hi,hi. Vienkaŗši neciešu, ka'cilvēki var nesaprast, ka šie nav īsti auto!
Laipni lūgts Ford klubiņā! Pieteikties vari pie manas Zojas:
foto2.inbox.lv/i_edgars/Pvil...6/dsc00097.jpg
Oo vinu es zinu, kopā ar “viencexperc” kurbulējām vinu
Jā tas tik bija piedzīvojums, vēlāk tajā naktī mes ar “viencexperc” atklajam viens otram savas jūtas, mmmmm, tas notika fordā uz aizmugureja benka....
Biškucit tev juk. Šim nav Tuarega platforma. Cayeenei ir Tuarega platforma. Šim ir Q5 platforma
Tā iet, kad grib kopēt mani, bet zināšanu apjoms nav pietiekams.
Katram ģēnijam glaimo, kad uzrodas kritiķi vai kopētāji. Tas tikai liecina, ka mani vārdi kaut kam sit dvēselē.
Nu vecīt, kadel Tu mani apvaino visu priekšā?
Es taču tikai vel mācos no Tevis
Pats teici ka a4 ir tas pats, kas a8, nu sis porsche tacu ari ir tads pats, ka cayene, tikai nabagiem paredzēts, vai tad ne? Pie divlitrenes glāzes toreiz vakarā skaitot svešu naudu mēs taču to visu izrunajam
Nu panem tacu tas acis rokās!
Cayene ir tas pats kas sis, tikai sis domats nabagiem, kas cayeni nevar atlauties.
Tapat ar visiem q audi. Q7 ir tiesi tads pats ka q3, tapat ka audi a4 ir tads pats kā audi a8, vienkarsi a4 domats nabagiem.
Nu es vispar ieteiktu nemt elites cilveku auto - fordu.
Ja kaut, ko nezini par auto, tad jautā pēc info manam comam “viencexperc”, vinam var uzdot jautājumus arī par krāninu palielināšanu, šaja joma ari vins ir ekspercc