Vācijas autobūves kompānija BMW prezentējusi 2019.modeļu gada X5 Hybrid, kas elektriskā režīmā spēs veikt teju trīsreiz vairāk nekā priekštecis.
BMW krosovers aprīkots ar modernizētu hibrīdiekārtu, kas izveidota uz Twin-turbo rindas sešcilindru motora bāzes un attīsta kopējo jaudu 394 Zs (600 Nm). 100 km/h tā palīdz sasniegt 5,6 sekundēs, kas ir par 0,1 sekundi ātrāk nekā priekštecis, bet elektriskā režīma distance pagarinās līdz 80 km – teju trīsreiz vairāk nekā līdz šim.
BMW X5 x-Drive45e i-Performance kombinētais degvielas patēriņš sarūk līdz 2,1 litram uz 100 km, kas atbilst CO2 izmešiem 49 grami uz 1 km, bet maksimālais ātrums ir 235 km/h. Elektriskā režīma maksimālā robeža tiek pārcelta no 120 līdz 140 kilometriem stundā. Ražotājs norāda, ka akumulators un piedziņas tehnika krosovera bagāžas nodalījuma tilpumu samazina par 150 litriem – līdz 500 l.
Ieviesa patiešām nopietnas tehnoloģijas. Samazināja bagažnieka tilpumu, ielika dažus blokus vairāk batereju lai kaut kā palielinātu x5 tirdzniecību Eiropā. Tikai Eiropas nabagiem labāk patīk x3, x2 un x1, kā arī visi gaida jauno x0.5.
Nekas slikts jau nav. Citādi BMW pavisam bija dirsā ar saviem cipariem.
Bmw hibrīds ( iepriekšējā paaudze ) - 14 jūdzes tikai uz electro ( 22 km) !!!! Nopietni.
Ford fusion hibrid, tāda paša gada ( 25 jūdzes -40 km), chrysler pacifica (35 jūdzes - 56km )...utt.
Interesanti, kad ķersies klāt pie tās parodijas - i sērijas?
Laikā, kad visi jau mēģina tikt virs 300 km atzīmes, bmw štancē sūdus, kuri var nobraukt 100. Pat sīkais vw up var tālāk.
Ej tu dirst, "ekspert"!
Neviens ar BMW nebrauc vairāk par 50 km. Viņš vai nu salūzt, vai iekļūst avārijā, vai benzīns beidzas!
Es pērku benzīnu uz 5-10 Eiro, tad braucu mēnesi. Vairāk par dažiem desmitiem kilometru mēnesī nemaz nesanāk.
BMW draivs slēpjas nevis ciparos, statistikā, rekordos, bet gan emblēmā. Man patīk zilā krāsa emblēmā, un tas aplis ar krustu, kas kaut ko atgādina.
Kā arī tie kvadrātainie dibenvaigi priekšā.