Spānijas autobūves kompānija papildinājusi savu divu degvielu modeļu klāstu ar krosovera Arona TGI modifikāciju, kas pievienosies jau piedāvājumā esošajām Mii, Ibiza un Leon Bi-Fuel versijām.
Seat Arona TGI aprīkots ar viena litra trīscilindru benzīna motoru, kas attīsta 90 Zs jaudu un 160 Nm griezes momentu un strādā kombinācijā ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Ar šādu motoru 100 km/h tiek sasniegti 12,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 172 km/h.
Saspiestā dabasgāze tiek iepildīta trīs, zem grīdas iebūvētās tvertnēs, kur ietilpst 14,3 kilogrami. Ar šādu daudzumu Seat Arona TGI var nobraukt 400 km. Pēc tam dzinējs automātiski pārslēgties uz benzīnu, kas ļaus turpināt ceļu vēl 160 km garumā.
Daudz lielāku atstatumu spēj veikt nesen prezentētais Škoda Octavia G-Tec, kas pateicoties 17,7 kg dabasgāzes un 50 litru benzīnbākai, bez iebraukšanas uzpildes stacijā varēs ceļot līdz pat 1330 km tālu.
Ar degvielu un gāzi
------------------
Nu gan nesaprotu kur tādi idioti rodās???
Gāze nav degviela vai???
----------------------
Seat Arona TGI aprīkots ar viena litra trīscilindru benzīna motoru, kas attīsta 90 Zs jaudu un 160 Nm griezes momentu un strādā kombinācijā ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Ar šādu motoru 100 km/h tiek sasniegti 12,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 172 km/h.
-------------------
Pīlnīgākā tufta!! Absolūti nereāli dati, ja tikai pašmasa šim tā teikt auto nebūtu ZEM 500 kg!
Kas tieši tik nereāls? Ne jau jauda ir noteicošais.
Jā, mani arī interesē kas te ir nereāls - tas ka trīscilindru turbiķis iespēj tādu ciešamu dinamiku?