Visi komentāri - Suzuki Vitara modernizācija – jauns izskats un jauni motori

Suzuki Vitara modernizācija – jauns izskats un jauni motori 9

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 29.oktobris 2018 7:09

Japānas autobūves kompānija Suzuki veikusi kompaktā krosovera Vitara modernizāciju un atklājusi tā cenu Vācijas tirgum.

Modernizētais Suzuki Vitara atšķiras ar radiatora režģi, kuram horizontālo spraišļu vietā tagad ir piecas vertikālas restītes, jauniem bamperiem, diožu lukturiem un aizmugures optiku. Salonā ir jauns mērinstrumentu panelis ar spidometru un tahometru, kā arī krāsains 4,2 collu borta datora displejs.

Turpmāk Vitara būs pieejams tika ar turbo dzinējiem. Bāzes agregāta vietu ieņems trīscilindru motors ar 111 Zs jaudu un 170 Nm griezes momentu, kas stājies līdz šim izmantotā 1,6 litru atmosfēriskā motora vietā. Nebūs arī 1,6 litru 120 Zs dīzeļdzinēja, bet otra benzīna dzinēja lomu pilda 1,4 litru agregāts, kas attīsta 140 Zs jaudu un 220 Nm griezes momentu. Abus motorus var kombinēt ar sešu pakāpju mehānisko vai automātisko pārnesumkārbu un tie piejami gan Vitara priekšpiedziņas, gan pilnpiedziņas versijai.

Krosovera rūpnīcas komplektā iekļauta palīgsistēma, kas brīdina par izbraukšanu no savas joslas, ceļazīmju atpazīšana, aklās zonas uzraugs, sistēmas, kas brīdinās par iespējamo sadursmi ar priekšā braucošo un brīdinās par šķēršļiem, kad automašīna izbrauc no stāvvietas atpakaļgaitā.

Vācijas tirgū modernizētā Suzuki Vitara cena sākas no 18 650 eiro variantā ar priekšējo riteņu piedziņu, manuālo kārbu un trīscilindru motoru.

Suzuki Vitara nopērkams 191 pasaules valstī, līdz šim realizēti 3,7 miljoni šī modeļa eksemplāru. Automātiskā pārnesumkārba pieejama par papildmaksu, tāpat kā pilnpiedziņa, kas cenu palielina par 2000 eiro.

 
Visi komentāri
 
VWfans 29.oktobris 2018 7:28
14 0 Atbildēt

Žēl, ka izzudis uzticamais 1,6 litru benzīnnieks.

darklight 29.oktobris 2018 10:29
6 0 Atbildēt

Tieši to pašu gribēju teikt - vienu no visu laiku uzticamākajiem motoriem ņēma un izmeta miskastē

GTD2 29.oktobris 2018 13:47
0 0 Atbildēt

tieši tā šis tomēr ir džips , jacer ,ka veel ir , lai gan peec skata lidzinaas ka kaut kads kartejais jelais krosovers

msh 29.oktobris 2018 17:54
1 2 Atbildēt

Kur tu te džipu redzi? Golfa klases hečbeks ar normālu augstumu un nekas vairāk. Džips vēl ir jimny palicis.

GTD2 30.oktobris 2018 11:14
0 0 Atbildēt

es cereju ka tomer bus dzips tik nomaskets zem smukiem blekiem, bija darisana ar 90-to gadu vitaraam, tas nemaz tik slikti pa bezcelu negaja, bet laikam sim nav nekas kopigs ar veciem labiem modeliem

felix65 29.oktobris 2018 14:52
4 0 Atbildēt

Kad visi būs galīgi nomocījušies lāpot dos nemotorus, vinnētājos paliks tie, kuru gammā būs palikuši atmosfēriskie.

msh 29.oktobris 2018 18:08
1 1 Atbildēt

Nemotors ir tas, no kā nu ir atteikušies. Laiks ir gājis uz priekšu, mašīnas ir uzbarojušās, palikušas smagākas - a kam tāds 1.6 ir derīgs? Oriģinālajai vitarai, kas svēra tonnu, vēl jā - tādā tāds kaut cik kaulus spētu pavilkt - a mums te ir golfa klases hečbeks ar atbilstošu svaru. Protams, skumīgi ka pseidoekoloģijas dēļ nemotors ir aizvietots ar mikroturbiķi - iepriekšējajai vitarai vismaz bija motori pieejami - kad tās vitaras sāka parādīties apkārt, es biju tīri pārsteigts - ražotājam, kura galvenā produkcija ir četrvietīgi kvadracikli, parādījušies izstrādājumi ar 2.0 motoru un pat V6! Bet nu tie laiki diemžēl ir garām.

felix65 31.oktobris 2018 6:52
1 0 Atbildēt

Tev ir kur šeit izmantot V6?

msh 1.novembris 2018 0:52
0 0 Atbildēt

Kur tas ir - šeit? Nevajag braukt pa dižās pilsētas centru darbadienas darba laikā. Ar 2.7 šitentā kastīte kļūtu par tīri baudāmu mašīnu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti