Spānija no 2040.gada vēlas aizliegt benzīna un dīzeļautomobiļu tirdzniecību 5

 

Seat Ateca Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 14.novembris 2018 11:49

Spānijas valdība otrdien paziņoja, ka vēlas no 2040.gada aizliegt jaunu ar benzīna un dīzeļdzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, tai kļūstot par jaunāko Eiropas valsti, kas šādi plāno samazināt kaitīgo izmešu apjomu.

Spānijas premjerministra Pedro Sančesa vadītā valdība šo ierosinājumu iekļāvusi enerģētikas pārkārtošanas likuma projektā, kurā arī valsts tiek aicināta līdz 2050.gadam panākt pilnību ekonomikas dekarbonizāciju.

Pirms gada Lielbritānija un Francija jau paziņoja, ka plāno līdz 2040.gadam panākt jaunu ar benzīna un dīzeļdzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, bet Norvēģija vēlas panākt visu ar fosilajā degvielām darbināmu automašīnu tirdzniecības aizliegumu jau līdz 2025.gadam.

Sančesa valdībai gan parlamentā nav nepieciešamā vairākuma un tai būs jāiegūst citu partiju atbalsts, lai apstiprinātu šo likumu.

Prezentētais plāns paredz izveidot elektrisko automobiļu uzlādes punktus, bet pilsētām ar vairāk nekā 50 000 iedzīvotāju jau līdz 2021.gadam nāksies izveidot zemo izmešu zonas, kurās tiks ierobežota satiksme.

 
Visi komentāri
 
GTD2 14.novembris 2018 12:53
11 2 Atbildēt

sapņotāji, labāk varētu paskatīties reālā nākotnē nevis kaut ko zīlēt kafijas biezumos

viencexperc 14.novembris 2018 14:34
10 3 Atbildēt

Kāda starpība, kas būs vai nebūs. Var pieņemt likumu, ka 2050 gadā visiem pasaules iedzīvotajiem vajadzēs pabūt uz Mēness.

Līdz tiem mistiskajiem gadiem valdības pamainīsies kā minimums, 2 reizes. Lai tad citi doma, ko ar to darīt, vai nedarīt, vai pārbīdīt termiņu.

imzz 14.novembris 2018 19:35
5 0 Atbildēt

bet pilsētām ar vairāk nekā 50 000 iedzīvotāju jau līdz 2021.gadam nāksies izveidot zemo izmešu zonas, kurās tiks ierobežota satiksme.--

Nu, te ir tā reālā nākotne.

Freijers 15.novembris 2018 11:17
3 0 Atbildēt

Sapņotāju bulšits, tāpat kā visi aizliegumi kko lietot un pirkt...

WONDERWHY 17.novembris 2018 22:10
14 0 Atbildēt

Vajag aizvērt vismaz vienu aci, kad sapņo.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti