Visi komentāri - Volkswagen parāda jaunā Golf pirmo attēlu

Volkswagen parāda jaunā Golf pirmo attēlu 7

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 7.decembris 2018 6:54

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen publicējusi pirmo jaunās paaudzes Golf skiču attēlu un dalījusies informācijā par savu kompaktklases līderi, kas pircēju vērtējumam tiks nodots jau nākamā gada vasarā.

Astotās paaudzes Golf pieaugs izmēros, tiks veidots krosoveru flagmanim Touareg līdzīgā stilā un iegūs hibrīdmodifikāciju. Jaunais Golf saglabās priekšteča platformu, taču telpas pasažieriem un bagāžai būs vairāk. Ražotājs atklāj, ka mašīnas interjers būs tik revolucionārs, ka “vienīgais analogais elements tajā būs stūre”. Automobilis būs pastāvīgi savienots ar globālo tīmekli, bet ciparu mērinstrumentu panelis un drošības sistēmu komplekss atbildīs klases etalonam.

Šā gada janvārī, tikšanās laikā, ko Volkswagen sarīkoja 120 nozīmīgākajiem markas partneriem, kompānija paziņoja, ka modeļa izstrādei iztērēs 1,8 miljardus eiro.

Šo ieguldījumu rezultātu varēsim novērtēt jau nākamvasar, kad Volkswagen galvenajā rūpnīcā Vācijas pilsētā Volfsburgā sāksies Golf 8 ražošana. Zināms, ka jaunais modelis tiks piedāvāts 108 pasaules valstu tirgos.

Par Golf 8 cenām vēl nekas nav zināms, tādēļ atgādināsim, ka Golf 7 bāzes modelis Latvijā maksā nepilnus 17 000 eiro.

 
Visi komentāri
 
core 7.decembris 2018 9:49
3 1 Atbildēt

Labs attēls.

tas gan 7.decembris 2018 10:09
1 0 Atbildēt

pilnīgi pietiekami, lai saprastu, ka dizains nemainās - tāds pats ir golf 7 un golf 6

viencexperc 7.decembris 2018 10:45
13 6 Atbildēt

Viss kā parasti VAG mēsliem:

Pēc mēneša parādīs jau pilnīgāku attēlu, vēl pēc mēneša - konceptu. Vēl pēc diviem, to prezentēts kaut kādā izstādē ( protams, būs 3 raksti par to), tad būs neliels klusums...

Tad paziņos, ka ir uzsākta ražošana, tad tiks noķerts "spiegu attēls" , tad būs raksts, ka pirmais noripoja no konveijera, tad tāds makimāli aprīkots, par 65 000 Eur tiks nodots "testēšanai" dažādiem pamuļķiem un tie atdzīs, ka šis auto ir super automobīlis. Daudz reizes labāks par 20 000 vērtu pežuli, fordu vai kia...

Un tad zombiji to visu izlasīs un skries pirkt. Protams, ka ne to 60 000 vērto... pirks parasto, pa 25 000, tas, kurš līdzīgs 5 gadus vecam fordam, pežulim vai kia. pilnīgu mēslu, kā parasti.

Un tad visiem teiks - galvenais ir kvalitāte. Tas taču VW - ūberauto. Paskatieties, cik daudz par viņu raksta, un cik daudz pērk.

msh 7.decembris 2018 22:32
3 0 Atbildēt

Pirmajai pusei ar visām četrām par; kaut kā ļoti krīt uz nerviem visa tā uzmanības piesaistīšana - ziņu par jaunu modeli jāpaziņo vienreiz - no pasāciena, kur gatava mašīna tiek pirmoreiz parādīta presei - ja jauns, nebijis modelis, tādu varētu divas reizes - pirmo reizi no kāda pasāciena, kur parāda taustāmu dzelzi, konceptu, otro reizi no pasāciena, kur parāda ražošanai gatavu dzelzi. Un nevis kaut kādas ar realitāti nesaistītas skices, ar nakļenēm aplīmētas mašīnas un ko tik vēl ne.

Otrajai - nē.

Fox 8.decembris 2018 20:03
0 0 Atbildēt

Kādreiz esat bijis pie narkologa? VW līdzīgs misenei Fordam vai kia??? Tas gan ir bullshits

2 viencexpert 7.decembris 2018 12:08
2 0 Atbildēt

Tev jau tika nosūtīti linki par to cik "ļoti" nepērk tos vw. Gan Eiropas, gan Pasaules dati. Nudien nav skaidri kritēriji izbanošanai. Kandidāts sen kā nobriedis.

viencexperc 7.decembris 2018 13:01
3 5 Atbildēt

Izlasi manu komentāru vēlreiz.

Tad sapratīsi kāpēc pērk. Jo viņu "uzspiež" pirkt. Piedevām, visādi masu mēdiji reklamē par velti.

Pat šis raksts tā ir reklāma. Tu domā, ka iauto kaut ko saņēma? Nē. Tie pamuļķi reklamē par velti.

Uz pārējo pasauli šis triks neiet cauri. VW neprk AV, nepērk Japānā. Pārsvarā Eiropā. Un Ķīnā un Latīņamerikā.

Bet tur ir citi VW:

Latīņamerikā - Gol ( nevis Golf) Tas tr ir viens no pirktākajiem auto.

Ķīnā - Lavida, Sagitar, Santana, Magotan, Lamando, Teramont. Jā, tur ir arī pasāts, polo, bora un tiguans. Bet VW Ķīnā ražo kompānija FAW-VW.

Kad rādi savu tabulu ar pārdotajiem VW, tu aizmirsi piemint, ka 4 milonus Ķīnā pārdotos VW, ražoja arī ķīniešu kompānija FAW.

Tāpēc arī FAW, var teikt, - saražoja 4 miljonus auto. Vai katra pa 2 miljoniem... pat nezinu, kā labāk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti