Ietekmīgais vācu automobiļu klubs ADAC veicis pētījumu, pārbaudot 109 automobiļu degvielas patēriņu un kaitīgo izmešu daudzumu.
ADAC pārbaudījis 109 automobiļus un secinājis, ka videi visdraudzīgākie transportlīdzekļi ir automobiļi ar elektrisko piedziņu. ADAC sastādītajā sarakstā tie ieņem pirmās piecas vietas. Pašā augšgalā – Volkswagen e-Golf, kam tikai nedaudz zaudē izmēros mazākais Volkswagen e-Up. Trešajā vietā ADAC ierindojis BMW i3 S, ceturto atdevis Smart ForTwo EQ, bet piektajā licis Hyundai Kona Elektro.
Visi pirmie pieci elektroautomobiļi ieguvuši piecas zvaigznes no piecām iespējamām. Videi draudzīgākais automobilis ar iekšdedzes motoru ir Fiat ražotais krosovers Panda 0.9 8V Twinair Natural Power ar dabasgāzes motoru (arī 5 zvaigznes), bet sliktākais - Chevrolet Camaro 6.2 V8 Automatik, kas ieguvis tikai vienu zvaigzni. Videi kaitīgāko transportlīdzekļu sarakstā iekļuvuši arī Jeep Compass 1.4 Multiair 140, Fiat 500X 1.4 Mult iAir Start&Stopp 4x2 DCT, Kia Sorento 2.2 CRDi AWD Automatik unr Ssangyong Rexton 2.2 Diesel 4WD Automatik.
2018.gadā ADAC pārbaudīja vairākus automobiļus, kas bija sagatavoti Euro-6 (spēkā no 2019.gada septembra) normatīviem. Eksperti secināja, ka, lai gan arī šeit sastopami izņēmumi, lielais vairums dīzeļu uzrāda “priekšzīmīgus rezultātus”, tāpat kā hibrīdautomobiļi un dabasgāzes auto, kas Euro-6 normas izpilda bez mazākajiem aizrādījumiem.
Nu protams, ka vācu auto klubā uzvarēs vācu auto.
Dažam liksies dīvaini, vienā auto testā testēt elektroauto, un benzīna auto ar V8, turklāt, netestējot tā e golfa konkurentus - citus e auto, bet tā ir vācija. Lai kaut kādā apšaubāmā testā uzvarētu vācu kompānija ( VW ), viņi gatavi pat pamainīt pogrammatūru, vai uzņemties citu kompāniju ražojumus par savām inovācijām ( Siemens, Bosh).
reitingi.lv/lv/news/komer...to-zimolu.html
lai gan, patentu skaita ziņā VW ir aiz Toyotas, Hyndai, KIA, Ford...un pat Mazdas.
Vācu auto tāpat kā Krievija - turās uz apmāna, meliem un propogandas.
Ja VW aizliegtu melot, viņus beigtu pirkt.
Uz meliem šeit “turies” tikai Tu!
Kāda jēga no patenta, ja gala produkts tāpat nav baudāms?
Tev protams, kā neapdāvinātam teorētikim patīk braukt ar patentu- iedomu, ka tas ir kas īpašs, viti cilvēki brauc ar automašīnu...
Ja kaut kas nav patīkams, tad tas nenozīmē, ka tie ir meli. Ja es pateikšu, ka mušmeres ir indīgas, bet tādas tev būs savāktas pilns grozs, tad tu protams, domāsi, ka tie ir meli. Bet patiesība ir patiesība.
Nu un pat šitajā testā tu padomāji, ka V8 ar 6.2 litru motoru ( nevis patēriņš 6.2 litri uz 100 km, bet gan 6.2 litru motors. Kā 4 tava auto motori salikti vienā rindā ) var salīdzināt ar elektrisko auto. Protams, ka tikai melis tādu lietu var ieraudzīt. Gudrs cilvēks padomās, ka VW tiešām ir labāks.
Brīžiem pārsteidz cilvēku tupums.
Nu bet Tu taču par ar savu lietotājvārdu melo - Tu neesi eksperts nevienā jomā, varbūt vienīgi daiļ*iršanā, bet nē arī tur ir redzēti labāki eksemplāri.
Turklāt es nerunāju par šo konkrēto gadījumu. Ir ļoti daudz reizes kad Tu zem rakstiem kmentē pilnīgus aplinkus.
Bet runājot par šo gadījuma tad camaro vissticāmāks ir pielikst salīdzināšanas dēļ, jo kā nekā viens no sligtākajiem rā'ditājiem ir arī Tavam tik ļoti mīlētajam nekvalitatīvajam JEEP ar 1.4 dzinēju. Man personīgi šis tests ir pie vienas vietas.
P.s.
Kas attiecās uz mana auto dzinēja salīdzinājumu ar arhaisko camaro v8, tad nē tas nav 4 cilindru dzinējs, tas ir I6, ar mazāk zs, bet ar vairāk nm un protams krietni ekonomiskāks. Bet Tev to nesaprat, nekam vairāk par 20 gadus vecu amaerikāni Tu pat tuvumā neesi bijis.
Vai tas bembija ķīselis apkopēs un remontos arī ir ekonomiskāks?
Remonti nav bijuši (iznemot pusasi, bet tā ir paša vaina).
Savukārt apkopes veicu pie laba drauga, kur protams citas izmaksas. Nezinu, kādas izmaksas ir camaro apkopēm.