Japānas autobūves kompānija Honda atklājusi elektriskās piedziņas modeļa E Prototype konceptu, kas jau līdz gada beigām pārtaps par sērijveida modeli.
E Prototype, kas plašākai publikai tiks parādīts martā gaidāmajā Ženēvas autoizstādē, veidots 2017.gadā nodemonstrētā koncepta Urban EV stilistikā, aprīkots ar video kamerām spoguļu vietā, virsbūves statņos paslēptiem durvju rokturiem un uzlādes pieslēgligzdu, kas iebūvēta motora pārsegā. Prototipam ir apaļi lukturi un īsas virsbūves pārkares, bet radiatora reste aizvietota ar displeju, kas var parādīt dažādu informāciju, ziņojumus vai norādes.
E Prototype salonā ir trīs ekrāni. Pirmais atrodas aiz stūres un ataino svarīgāko tehnisko informāciju, bet divi pārējie, kas novietoti blakus un aizņem gandrīz visu priekšējā paneļa garumu, paredzēti multimediju, klimatkontroles u.c. funkciju pārvaldei.
Koncepts un tam sekojošais sērijveida modelis iekļaujas Honda Electric Vision globālajā plānā, kas paredz, ka līdz 2025.gadam 2/3 visu pārdoto Honda automobiļu Eiropā būs videi draudzīgi modeļi: elektromobiļi, hibrīdi un automašīnas ar ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģiju.
Jau biju sacerējies, ka auto ražotāji ir sapratuši, ka nevar ražot kropļus un jāražo esošās auto virzbūves versijas, tikai nomainot piedziņas veidu. Honda laikam to joprojām nesaprot - kas to kropli pirks? Kāpēc nevarēja izmantot esošos Honda smukos modeļus un dīzeli aizstāt ar elektro?
paskaties uz 60.-70.to gadu amerikāņu "šedevriem", pirms kaut ko sauc par kropli.
kāreiz viss ir otrādi un to piem Jaguar jau zin. Jo elektroauto ir savādāki agregāti un izvietojums, kas rada virkni iespēju (piem papildus sēdvietas). Tas viss ir pairsts uberkrutajos elektroGolpos eUpsos