Lumma piedāvā G-klases Mercedes ar sešiem izpūtējiem (+ FOTO) 12

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 24.aprīlis 2019 11:06

Vācu tūninga kompānija Lumma pārbūvējusi Mercedes G-klases apvidus auto un piešķīrusi tai jaunu izskatu ar sešām izplūdes sistēmas izejām.

LUMMA CLR G770 pamatā ir Mercedes-AMG G 63 apvidus auto, kas ieguvis jaunu priekšējo bamperi ar četriem LED dienasgaismu segmentiem un spoileri, par 40 mm platākas riteņu arkas ar 24 collu riteņu diskiem un 295/30; 355/25 (priekšā/aizmugurē) riepām. Automašīnai ir jaunas sliekšņu uzlikas, pārveidots aizmugures buferis ar difuzoru un sešas izplūdes sistēmas izejas – pa trim abās pusēs pirms aizmugures riteņiem. Komplektu papildina krāsoti bremžu suporti un riteņu disku starplikas.

Pārbūvē ietverti arī uzlabojumi salonā: alumīnija pedāļi un paklājiņi ar ādas apmalēm.

Par papildmaksu var pasūtīt rezerves riteņa apvalku ar firmas logotipu, aizmugures spoileri, motora pārsega uzlikas un papildu gaismu sekciju uz jumta.

Visi aerodinamikas komplekta elementi izgatavoti no poliuretāna, bet lukturu uzlikas un spoguļu korpusi – no oglekļa šķiedras.

Pateicoties LUMMA Powerbox standarta V8 motora jauda no 585 Zs pieaugusi par 65 Zs līdz 650 Zs, bet griezes moments – no 850 Nm līdz 960 Nm.

Mercedes AMG G 63 pārbūve par LUMMA CLR G770 izmaksā aptuveni 11 000 eiro.

 
Visi komentāri
 
LMT 24.aprīlis 2019 12:33
0 0 Atbildēt

Kur i tie izpūtēji?

TML 24.aprīlis 2019 12:40
1 1 Atbildēt

paslēpti - lai nenoskrūvē

Izputejs 24.aprīlis 2019 13:02
0 0 Atbildēt

Zem aizmugurejam durvim

viencexperc 24.aprīlis 2019 13:43
1 4 Atbildēt

Vācijas tūnings.

Galvenais vāciešu tūninga kritērijs - ir lai tūnings nebūtu redzams. Visi tie brabusi, alpinas, u.c maksimums ko izdara - tas ir ieliek sporta bremzes, nočipo un uzkrāso maz pamanāmu līniju.

Garlaicīgi, kā paši auto...

s 24.aprīlis 2019 13:56
6 2 Atbildēt

Nē nu čigāniem un afrikāniem, jau patīk bling, bling lietas untml.

Vēl vienai dalai, pie kuras esi pieskaitāms arī Tu, ir svarīgi, lai citi redz, ka Tev ir kaut kas citādāks, precizējot - sūds konfekšu papīrītī...

DALJNOBOJS 24.aprīlis 2019 13:53
4 2 Atbildēt

Katra krieva sapnis.

Walacc 24.aprīlis 2019 14:39
4 1 Atbildēt

kapec katra krieva, man ar loti patik G klases kantainas linijas, un ja varetu atlauties turet 10 dazadus svaigus auto, man tads jau stavetu garaza. Ka pirmo un vienigo laikam gan ne, bet nu mazums kas uznak ...

msh 24.aprīlis 2019 22:17
1 3 Atbildēt

Tātad tevī ir kaut kas no urāla mentalitātes, ja gribas svaigu G klasi.

G klase šodien ir apmēram tas pats, kas rietumu civilizācija - sākotnējā doma ir sekmīgi aizmirsta, un rezultāts ir bēdīga sākotnējās idejas parodija. G klase tika uzprojektēta kā darba zirgs, un pagājušajā gadsimtā tā arī vairāk vai mazāk attiecīgi tika ražota un tirgota - protams, deviņdesmito otrajā pusē jau tur sāka dot luksusa piesitienu, bet vēl saprātīgās robežās. Bet nu kopš tiem laikiem viss ir gājis uz leju - sākotnējais darba zirgs tiek pozicionēts kā turīgu urālu un arabu pagarinātājs - pirms pāris gadiem oriģinālais modelis tika aizvietots ar "jaunu", kurš tādā ziņā ir vēl vairāk regresējis - izskatā izskatās apmēram pa to tēmu, kā pēdējais krievu volgas modelis, tehniski, motoru klāsts atbilstoši arābu un urālu vēlmēm. Mersim reāli šito modeli bija jāpārtrauc ražot kādus 15 gadus atpakaļ.

AnsisR 24.aprīlis 2019 15:37
1 0 Atbildēt

Orģinālāk būtu ar piecām stūrēm vai diviem galvas balstiem uz katru krēslu.

Walacc 25.aprīlis 2019 9:52
2 0 Atbildēt

Neuzminēji, bet kāda gan tam nozīme. Man vienkārši patīk auto kas atšķiras no citiem un tādi kas labi saglabā savu vērtību. Un principā no džipmašīnām ir divi lietojami varianti - TLC un MB-G un tad vēl tehniski Eiropā labi uzturēti amerikāņi arī tur vērtību (no tādiem piem. Ford Raptor). Un motori ir tieši tādi kā vajag, nealkstu pēc šausmīga progresa kur auto ir 0.9 litri un tas knapi rāpjas kalnā, ja iesēžas 4 cilvēki ar ekipējumu.

msh 25.aprīlis 2019 11:28
1 2 Atbildēt

"motori ir tādi kā vajag" - kā vajag priekš kā, izpildīšanās uz šosejas? Vēlme pēc V8 motora tādā kastē ir saprotama, bet tās divas turbīnas tur nah nav vahadzīgas. Bet nu ja tev gribas G-klasi kā džipu - tev jāpērk deviņdesmito gadu eksemplārs.

WALA 25.aprīlis 2019 12:29
1 0 Atbildēt

Nu katram savs, man lielmotors nav vajadzígs dzenājot pa Rīgu, bet ārpus tās es vairs nevēlos braukt ar mazmotoru, kaut gan nē pēc būtības man vienalga - ja vien tam dampim ir vismaz 200+ zirgi un pēc vienreizējas braukšanas kalnos tas nenosprāgs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti