Tesla kompānijai naudas pietiek vairs tikai 10 mēnešiem 6

Foto: iAuto.lv

iAuto | 20.maijs 2019 16:29

Ja Tesla izdevumi nesamazināsies, finanšu līdzekļu uzņēmuma darbībai pietiks vairs tikai 10 mēnešiem.

Elektroautomobiļu ražotājs Tesla jau atkal spiests runāt par savām finansēm un izdevumu samazināšanu. To atzīst arī uzņēmuma izpilddirektors Īlons Masks un kompānijas vadība, kas sola veikt pasākumus, lai samazinātu izmaksas.

Tīmekļa vietne Electrek vēsta, ka Masks nosūtījis darbiniekiem vēstuli, kurā lūdz pievērst uzmanību tam, kā tiek tērēti kompānijas līdzekļi. Viņš ieteic pārbaudīt katru pozīciju finanšu līdzekļu norakstīšanā: maksu par rezerves daļām, algas izmaksu, ceļa izdevumus utt. Tajā pašā vēstulē zīmola vadītājs raksta, ka tagad naudas rezerves veido 2,2 miljardus dolāru, un tērējot tos pašreizējā tempā, finanšu līdzekļi beigsies 10 mēnešu laikā.

Par Tesla bankrotu gan rakstīts ne reizi vien. 2017. gadā Bloomberg aprēķināja, ka uzņēmums „sadedzina” naudu ar ātrumu astoņi tūkstoši dolāru minūtē. Ja šī tendence saglabātos, ražotāja naudas apcirkņiem bija jāiztukšojas līdz 2018. gada 6. augustam.

 
Visi komentāri
 
Nja 20.maijs 2019 21:01
3 5 Atbildēt

Un pirms gada cik mēnešiem pietika? Ik pa laikam ar vienu un to pašu raksta, bet kā nebankrotē tā ne...

viencexperc 20.maijs 2019 21:20
6 7 Atbildēt

Šitā var katrs sarēķināt savus uzkrājumus, cik ilgam laikam pietiks. Tikai ir viena nianse - kaut kāda naudiņa arī ienāk. Pat ja tās ir mazāk, nekā izdevumi, uzkrājumi nesamazinās tik strauji.

Tā, ka reāli, varat nesapņot par bankrotu.

Un pat ja nobankrotēs, to izvilks vai nu ASV valdība ( pilsoņi) vai to nopirks kaut kāfda liela kompānija, bet zīmols Tesla tik un tā paliks.

JanJan 21.maijs 2019 9:44
5 1 Atbildēt

Ienākumi jau tur tiek ierēķināti, runa jau ir par naudas plūsmu, kas ir pamatīgi negatīva.

Bradypus 21.maijs 2019 9:58
2 1 Atbildēt

Esi tik pārliecināts, ka izvilks ASV valdība? Masks savu biznesu uztaisīja no pseidozaļo demokrātu subsidētiem miljardiem. Šobrīd AOC skaļi kliedz, bet nekāda naudas devēja nav...

spriidiic 20.maijs 2019 23:08
3 1 Atbildēt

Litija cena kāpj , ieguves apjomi lēnām palielinās , tomēr netiek līdzi pieprasījumam . Pat elektroauto akumulatoru paturēšana ražotāja īpašumā (kad auto pircējs nopērk vāģi , akumulators tam nepieder ,jo paliek ražotāja īpašums) , šobrīd , nekompensē litija trūkumu. Izskatās , ka naftas pietiks ilgāk par litiju .

Raimonds 21.maijs 2019 19:28
1 0 Atbildēt

Tagad jau visi nopietnie ražotāji sāk ražot elektriskos auto. Tā kā tik viegli vairs nebūs. Tā jau likās, ka kompānija ar pāris gadu vēsturi ilgi nepastāvēs. Varbūt atkal izglābs arābu šeihi kā tas bija iepriekšējā reizē.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sastādīts mūsdienu muskuļauto TOP-10 4

Auto tematikai veltītais interneta izdevums Edmunds.com sastādījis labāko mūsdienu muskuļauto desmitnieku, kurā iekļuvuši ASV, Vācijas un Japānas ražojumi. Lasīt vairāk

 

Nissan un Italdesign uzsāk 1 miljonu vērtā varenauto ražošanu

Japānas autobūves kompānija Nissan un Itālijas virsbūvju ražotājs Italdesign iepazīstinājuši ar miljonu eiro vērtā varenauto GT-R50 sērijveida versiju. Pavisam tiks saražoti 50 šādi 720 Zs jaudīgi automobiļi. Lasīt vairāk

 

Pandēmijas laikā uzsāk auto simulatoru biznesu (+ VIDEO) 2

Kamēr vieni Covid-19 pandēmijas laikā visu slēdz ciet un norobežojas, tikmēr citi turpina strādāt vai pat izdomā jaunas biznesa idejas. Lasīt vairāk

 

iAuto Latvijā izdodas nofotografēt jaunās paaudzes "Mercedes-Benz" krosoveru "GLE Coupe" (+ FOTO) 26

iAuto izdevās stāvvietā nofotografēt jaunās paaudzes Mercedes-Benz GLE Coupe ar sportisko kupejas tipa virsbūvi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti