Visi komentāri - No 60 450 - Audi papildina Q5 saimi ar Q5 55 TFSI e quattro Plug-in hibrīdu (+ FOTO)

No 60 450 - Audi papildina Q5 saimi ar Q5 55 TFSI e quattro Plug-in hibrīdu (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 21.maijs 2019 14:56

Vācijas autobūves kompānija pievienojusi krosovera Q5 saimei jaunu modeli - Q5 55 TFSI e quattro, kas maksās 60 450 eiro (Vācijā) un uz 100 km patērēs vidēji 2,1-2,4 litru degvielas.

Jaunais modelis aprīkots ar 2,0 TFSI turbo 252 Zs (370 Nm) motoru un 105 kilovatu elektromotoru (350 Nm),  kas iebūvēts septiņu pakāpju „S” robotizētajā pārnesumkārbā. Sistēmas kopējā jauda: 367 Zs un 550 Nm, kas ir pieejami no 1250 apgriezieniem minūtē. No vietas līdz simtam Q5 55 TFSI e quattro paātrinās 5,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 239 km/h. Braucot elektriskā režīmā var sasniegt maksimāli 135 km/h, bet maksimālā distance būs aptuveni 40 km.

Zem automašīnas bagāžnieka iebūvēts 14,1 kilovatstundu litija jonu akumulators, kas sastāv no 104 prizmatiskām šūnām. Lai nodrošinātu optimālu temperatūru, tā dzesēšanas sistēma savienota ar gaisa kondicioniera sistēmu, kā arī elektromotora un jaudas elektronikas zemas temperatūras nodrošināšanas loku. Augstsprieguma komponentu radīto siltuma pārpalikumu izmanto, lai apsildītu pasažieru salonu.

Spēka iekārtas darbību var kontrolēt, izmantojot pārslēgšanas režīmus. Automašīna ik reizi startē EV režīmā, taču vadītājs var izmantot arī Hybrid un Battery Hold iestatījumus. Atšķirīgs ir arī bremzēšanas spēks un atgūstamās enerģijas daudzums, piemēram, Hybrid režīmā elektromotors uzņemas atbildību par kustības palēnināšanu līdz 0,1 g, kas pilnīgi pietiek lielākā tiesā gadījumu. Rekuperācijas režīms var darboties ar palēninājumu līdz 0,2 g, atgūt līdz pat 80 kW, bet straujākas bremzēšanas laikā pieslēdzas disku bremzes.

Q5 55 TFSI e quattro bāzes komplektā būs diožu lukturi, sporta sēdekļi, trīs zonu klimata kontrole, 18 collu riteņi, bet aizmugures sēdeklim regulējas atzveltnes slīpums, turklāt to var pārbīdīt garenvirzienā. Krosovera akumulatoru varēs uzlādēt pie mājas elektrotīkla (6 stundas) vai 400 voltu termināla (2,5 stundas). Pircējam nodrošinās pieeju Audi e-tron Charging Service, kas apvieno 100 000 staciju visā Eiropā, bet uzlādes līmeni varēs kontrolēt arī attālināti ar MyAudi lietojumprogrammu savā viedtālrunī.

Audi Q5 55 TFSI e quattro cena Vācijā būs vismaz 60 450 eiro, bet pārdošana sāksies šā gada trešajā ceturksnī.

 
Visi komentāri
 
Damn 21.maijs 2019 16:30
8 1 Atbildēt

Kad beigsies šī "diršana" par degvielas patēriņu.

msh 21.maijs 2019 19:34
0 0 Atbildēt

329 kmph, vai tomēr 229 kmph?

iAutolv 21.maijs 2019 19:43
0 0 Atbildēt

239 km/h

Conqueror 21.maijs 2019 22:58
2 0 Atbildēt

pārāk neticami, lai būtu patiesība - 2,1 litrs

Damn 22.maijs 2019 7:16
0 0 Atbildēt

Es ticu, ka pirmos 100km ir iespējams sasniegt šādu patēriņu (gan jau reālāk 2.4, ja jau paši norādījuši amplitūdu) - ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, ideālā temperatūrā, speciālas riepas un citi īpaši labaratorijas apstākļi.

Bet tiklīdz būs jābrauc tālāk, tā patēriņš būs x3

Q5 22.maijs 2019 7:55
0 0 Atbildēt

bet tā tak taisnība - vienreiz nobrauci ar 2,4 l, tātad tas iespējams. Tāpat kā RS konsultanti - viņiem prasa "vai tai iestādē biji, kaut ko stāstīji?" - "Jā, esmu tur bijis, konsultācijas sniedzis...", līdz ar to lielās algas izmaksas ir pamatotas un teorētiski piesieties vairs nevar un tas jau nekas, ka cilvēki visu "redz un visu saprot" - kā saka Kalnmeijers un viņiem līdzīgie: pierādījumus uz galda

GTD2 22.maijs 2019 13:17
0 0 Atbildēt

cik saprotu lai iegūtu tādu patēriņu tas auto ir jauzladee, un tad tikai loģiski būtu ja šim patēriņam skaitītu klāt arī uzlādes izmaksas, un tad šķiet tas auto vairs tik ekonomisks nemaz nebūs

msh 22.maijs 2019 17:34
0 0 Atbildēt

Nu paga paga - galvenais ir oglekļa dioksīda izmeši - un ekologi zina stāstīt ka izmeši rodas tikai mašīnā, citur nē - tā nu šeit mums ir mašīna ar nelielu oglekļa dioksīda izdalīšanos uz simts kilometriem - pārējais nav svarīgi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti